Форум Рідного Міста

Абоненти "Лайф"

Ігор Баранік - 10-1-2007 у 21:12

Відкриваю нову тему для людей з лайфом.
Життя стає цікавішим!

Ігор Баранік - 10-1-2007 у 21:13

В "Лайф" нова халепа. Тепер звязок вимикається через кожні 10 хвилин.:(

Вікторія Котлярова - 11-1-2007 у 10:34

А я як раз планую перейти на Лайф. Вже й стартовий пакет купила. Єдине, за що переживаю - що під Києвом зв"язок дуже поганий, у батьків взагалі не ловить толком :(

Остап Шумин - 11-1-2007 у 17:54

Користуватись Лайфом - мазохізм

Моя особиста думка...

Ігор Баранік - 11-1-2007 у 20:10

Ну я перейшов нп Лайф з Діджус і цілком задоволений. Я став більше спілкуватися по телефону, більше надсилати смс. Так що вигода очевидна.ІМХО.

Роман Ромашка - 12-1-2007 у 12:48

Чим мені неподобається лайф, так це тим що їхній маркетинг думає чимось іншим. Кожен новий тарифний план супроводжується глюками білінга а також інколи дуже не приємними зірочками. А так претензій немає. По містах покриття краще ніж в УМЗ і КС. Якість послуг теж краща.

Остап Шумин - 12-1-2007 у 13:35

Чесно кажучи, особисто не був абонентом лайф, але чимало моїх друзів і знайомих ,в свій час, змінили своїх операторів на користь лайфа. Так ось, переважна більшість з них, на даний момент, вже не є абонентами Лайфа, більше того, при самому слові "Лайф" їх очі наливаються кров’ю, а руки починають трястися :) … хоча є й такі, які, в принципі, задоволені ……

Ігор Баранік - 12-1-2007 у 22:43

Давайте спробуємо знайти мінуси в Лайф. Перше що викликає в мене незручність, це те, що розмова обмежена в 10 хвилин.

Горват Корнелія - 13-1-2007 у 10:15

Ця функція є не лише у Лайф. А перше, що є в мінусах - це обмежена кількість абонентів Лайф(порівняно з іншими).

Роман Ромашка - 13-1-2007 у 14:13

- "кидаловська" маркентингова політика (спочатку вільний, потім не зовсім вільний (якщо не заплатив 25 гр, то получай ПЗЗ), потім в нагрузку 10хв.)
- відсутність розвитку. За останні пів року ні одного міста не покрили.
- практивно відсутня техпідтримка. Спочатку спробуй договоритись, а потім спробуй щось від них добитись. Розмова зі стінкою буде ефективніша.
- ненайкраща якість інтренет послуг. Особливо це стосується послуги "Гіга".
- кожен новий тарифний план супроводжується глюками білінга. Ч-з тиждень два виправляють, але тим не менше неприємно.
- відсутнісь email шлюза і все що з цим звязано.
- усі напривабливіші тарифні плани акційні, а це значить, що після закніячення акцї придеться знову плати ХХ гривень для перереходу в кращий т.п.
- псездо ППЗ у вигляді 20 секунд, що тарифікуються зразу після зєднання. Правда на контракті цього нома.

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Горват Корнелія
А перше, що є в мінусах - це обмежена кількість абонентів Лайф(порівняно з іншими).

Я перепрошую, але це до лампочки. Я був один з перших абонентів ВК у Львові. В тел.книзі був аж один номер на 068 і то з Києва. І тим не менеше мені дозволило зекномити гроші в 2 рази. Саме тоді я прийшов до висновку що завдяки ПЗЗ вартість розмов виростає в двіччі від заявленого. При тому тоді вартість хвилини була 1-2 гр./хв.

Ігор Баранік - 22-2-2007 у 22:34

Нещодавно скористався послугою "Мелоринг"( заміна сигналу виклику на музику). З рахунку зняло 6 гривень. Послуга працювала ввечері та зранку, а потім нічого, мені телефонують і чують просто сигнал виклику. Мій дзвінок на номер 5050 ні до чого не призвів, адже туди не додзвонитися. Врешті я деактивував послугу.

Вікторія Котлярова - 23-2-2007 у 12:20

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
Нещодавно скористався послугою "Мелоринг"( заміна сигналу виклику на музику). З рахунку зняло 6 гривень. Послуга працювала ввечері та зранку, а потім нічого, мені телефонують і чують просто сигнал виклику. Мій дзвінок на номер 5050 ні до чого не призвів, адже туди не додзвонитися. Врешті я деактивував послугу.

у мене з рахунку зняли 1 грн (про що попереджували при замовленні послуги) і все нормально працює :)
Взагалі, я Лайфом задоволена. Проблем зі зв"язком не виникає

Ігор Баранік - 24-2-2007 у 20:06

Ну можливо то в Нікополі в них поганий сервіс.

Роман Ромашка - 25-2-2007 у 00:44

В Києві та сама історія. Глючний білінг це стандартна ситцація для них. Лайф нормально працював поки не почались гіги і вільні. І тоді почалась мережа котитись вниз. А дальше спустився нижче плінтуса. Вже UMC обійшли.

Ігор Баранік - 25-2-2007 у 21:37

Ні, ну дзвонить поки нормально, і смс доходять. Проте!!! Мені не доходять на "Лайф" ммс з "Джинс".

Роман Ромашка - 4-3-2007 у 06:28

В свій час була проблема що ніяк на Білайн не хотіли йти, але зараз ніби ходять.
Якщо недоходять з джинса, то треба трясти сапорт УМЗ в першу чергу. Як показує практика в таких випадках добитись чогось проблемно. Яскравий приклад зараз проблема смс з піплнета на лайф. В подавляючі більшості не ходять. З деяких номерів навіть дзвінок не йде. В сапорт лайфа дзвонити марно. Сапорт тсу, морозиться, посилаючи на лайф. Я то вже знаю накінець чия то проблема, але від того смски не стали ходити.

Доречі новина:

Цитата:

Украинский сотовый оператор ООО "Астелит" /торговая марка life:) /объявил дефолт по непогашенной долгосрочной задолженности на общую сумму 465,371 млн долл. Об этом сообщается в материалах основного акционера "Астелита" - турецкой компании Turkcell.
Поэтому "Астелит" реклассифицировал свою долгосрочную задолженность на сумму 465,371 млн долл в краткосрочную задолженность того же объема со сроком погашения 31 декабря 2006 г.
"Астелит" также обратился к организаторам кредитов, основным кредиторам с просьбой отсрочить срок наступления дефолта и 23 февраля 2007 г получил согласие о переносе этого стока на 30 марта 2007 г.
Причиной дефолта явилось нарушение условий предоставления "Астелиту" синдицированной долгосрочной кредитной линии на сумму 390 млн долл банками ING Bank и Standart Bank, из которой "Астелит" привлек заимствования в размере 368,732 млн долл. В частности "Астелит" не обеспечил уровня финансовых показателей своей деятельности, предусмотренных кредитным соглашением на период его действия, а именно установленной величины EBITDA. Учитывая, что это обстоятельство может повлечь за собой кросс-дефолт по другим долгосрочным обязательствам, "Астелит" включил в размер реклассифицируемых заимствований также долгосрочный заем на 150 млн долл, предоставленный Turkiye Garanti Bankasi AS Luxemburg Branch и Akbank TAS Malta Branch.
В связи с этим Turkcell согласился принять участие в предоставлении "Астелиту" акционерной помощи общим объемом 250 млн долл.
Как сообщал ПРАЙМ-ТАСС, операционный убыток Turkcell от деятельности на Украине в 2006 г по МСФО /IFRS/ составил 154,934 млн долл по сравнению с убытком в размере 106,759 млн долл в 2005 г. Выручка Turkcell от деятельности на Украине в 2006 г увеличилась на 93 проц до 87,949 млн долл по сравнению с 45,568 млн долл в 2005 г.
Turkcell на сегодняшний день владеет 54,8 проц компании Euroasia, которая в свою очередь является единственным собственником украинского сотового оператора ООО "Астелит". Вторым акционером Euroasia, которому принадлежит 45,2 проц, является донецкая группа СКМ. Других дочерних и зависимых компаний у Turkcell на Украине на сегодняшний день нет.
"Астелит" предоставляет на Украине услуги сотовой связи в стандарте GSM 1800 под торговой маркой life:) с января 2005 г. Зона радиопокрытия сети life:) на сегодняшний день включает в себя территорию, где проживает 90 проц населения Украины и все города с населением свыше 40 тыс человек. В 2006 г абонентская база "Астелит" выросла в 2,3 раза до 5,55 млн человек. По итогам января 2007 г оператор обслуживает 5,74 млн человек.

Про писав ПРАЙМ-ТАСС.
Невдовго прийшлось чекати що скаже ПР Астеліта.
Цитата:

Вот как прокоментировала нынешнее положение дел Оксана Рудюк - начальник PR департамента life:)
"Хочу обратить Ваше внимание на статьи, которые появились сегодня в российской прессе и на некоторых украинских Интернет ресурсах относительно того, что компания «Астелит» объявила дефолт ввиду отсутствия возможности выплатить долги. Сообщения о том, что мы объявили дефолт, абсолютно не соответствуют действительности и не отображают настоящего положения компании относительно ее кредиторов.
Как Вы знаете из наших публичных заявлений, в начале 2006 года мы получили долгосрочную ссуду. В данный момент, мы находимся в процессе реструктуризации ссуды с участием большинства кредиторов. Эти действия полностью поддерживаются гарантийным письмом, подписанным обоими акционерами компании, в котором говорится об их готовности инвестировать дополнительных 300 миллионов долларов США.
Журналисты, работающие в сфере финансов, должно быть, знают, что выплаты «Астелит» по основной части синдицированного кредита начнутся в декабре 2008 года. Сегодня у нас нет абсолютно никаких обязательств по выплатам, поэтому мы соответственно не можем находиться в ситуации дефолта, как это указывается в статье.Более того, ситуация дефолта исключается, поскольку нами были получены все необходимые разрешения на отсрочку выполнения обязательств со стороны агентов по обслуживанию кредита. Кроме того, со стороны кредиторов не поступали требования о досрочном погашении кредита.
Акционеры «Астелит» - Turkcell и SCM полностью уверенны в дальнейшем успехе и будущем росте компании."

Ключові моменти: Прайм-тасс це не жовта преса, яка розпвсюджує байки.
Якщо вже всетаки Прайс-ТАСС збрехав, то чого тоді Астеліт в суд не подає? Як не як причина дійсно є. І в такому випадку видання повинно спростувати цю інформацію.
Вибачайте що російською, бо українською взагалі не знайшов.

Ігор Баранік - 6-3-2007 у 20:30

У мене взагалі завал! Мені на "Лайф" вже взагалі ніякі ммс не надходять. Коли телефоную в інфо-ценр, то натиск кнопок не викликає жодної реакції системи.

Роман Ромашка - 7-3-2007 у 11:11

Щодо ММС то попробуй обновити автоматичні настройки.
А от дозвонитись в КЦ, то це задача не проста. Спочтаку треба получити пароль відправивши смс на номер 124 зі словом Parol, а потім дзвонити. От тільки схема дозвону кожен раз міняється. Більше того треба слухати повідомлення до кінця. У всякому разі інакше мені не вдавалось.
Схему уточню через годину дві. Якщо що стукайте в асю.

Ігор Баранік - 7-3-2007 у 21:09

В мене є суперпароль. Але до оператора все одно не дотелефонуватися. Там немає навіть самої функції "звязатися з оператором".

Роман Ромашка - 7-3-2007 у 21:18

5433-1(вибір мови)-3-2-3-0
Тільки слухати до кінця.
Сьогодні ще працювало.
Якщо ні, то вже аж в понеділок взнаю.

Ігор Баранік - 7-3-2007 у 21:25

Зараз перевірю.

Ігор Баранік - 7-3-2007 у 21:28

Романе, така прикра ситуація: Набираю 5433 потім 1 вибрав мову. Слухаю інформацію, хочу ввійти в якийсь розділ, тисну приміром 2 і ніякої реакції, тисну решта кнопок те саме. Що це може бути?

Роман Ромашка - 7-3-2007 у 21:29

До кінця слухати треба.

Ігор Баранік - 7-3-2007 у 21:41

Та ти не зрозумів. Натиск кнопок не викликає жодної реакції меню.

Роман Ромашка - 7-3-2007 у 21:43

Мусиш прослухи весь базар. Тоді можна. Тільки що перевіряв.
Навіть пароля не спитало, як це не дивно.
Якщо не получається дзвони немі на номер 063 1050127 зараз
Через пів години виключаю.

Ігор Баранік - 8-3-2007 у 19:15

Романе, я прослухав все меню, а ситуація не змінилася.

Роман Ромашка - 9-3-2007 у 12:15

Відзвоніть мені на 80683405727 або на 80922027199 а потім на той номер що в попередінім пості і попробуєм розібратися що ви робите не так. У мене все получилось.

Ігор Баранік - 10-3-2007 у 20:36

:)

Роман Ромашка - 10-3-2007 у 23:24

Невже до сих пір нічого не получається?

Ігор Баранік - 12-3-2007 у 20:45

Та щось тупить тільки от не розумію, чи то телефон чи сімка.

Ігор Баранік - 12-3-2007 у 20:46

Просто навігація по голосовому меню не працює.

Ігор Баранік - 13-3-2007 у 22:38

Спочатку думав, може в Нікополі щось глючить, проте в Дніпропетровську в мене та сама історія.

Роман Ромашка - 13-3-2007 у 23:04

Це мене дуже дивує.
Ви до кінця слухаєте чи пробуєте під час того як робобаба морозить, вибирати?

Ігор Баранік - 14-3-2007 у 22:50

І так і так робив, але те саме.

Ігор Баранік - 5-4-2007 у 20:19

З тим дещо розібрався. Але в Лайфа почався новий недолік. Тепер коли я розмовляю з абонентом, то тяжко розібрати, що він мені говорить. Чкийсь нечіткий звязок.

Роман Ромашка - 6-4-2007 у 16:49

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
З тим дещо розібрався. Але в Лайфа почався новий недолік. Тепер коли я розмовляю з абонентом, то тяжко розібрати, що він мені говорить. Чкийсь нечіткий звязок.

Є такий такий GSM кодек HR. Особливість: 6Кб/с потік. FR (full rate) - 12кб/с. Які ще питання будуть щодо якості?
Провірено досвідом.

Ігор Баранік - 6-4-2007 у 19:39

Авжеж. Повірю тобі на слово, бо ніц в тому не розумію.:)

Tempika - 12-4-2007 у 14:33

..подарували мені корпоративний лайф, думаю підключатися чи ні ...
перерла весь їх сайт в пошуках тарифів на GPRS (гіга не пропонувати),
але так і не знайшла... з телефонним оператором теж не вдалося
поговорити, що не тиснула, відповідь одна *ви не вибрали жодної
цифри*... вже враження таке, що то цирк, а не оператор... така карусель
з тарифами і акціями, що хоч вішайся... :-)) та й інформацію добути
непросто.

Ігор Баранік - 12-4-2007 у 21:32

Там тяжко до оператора дотелефонуватися. Роман трох вишу був писав, що за чим треба тиснути. А тарифи раніше в них були 1 копійка за кілобайт на ВАП і напевно пів копійти за ВЕБ.

Роман Ромашка - 16-4-2007 у 13:43

Щодо Гіги, то якщо хочете лайфу подарити ~37,5 грвень, то вперід.
Щодо якості, то поки буде вільний, доти про якість говорити трудно.
Щодо ціни на інет, то вроді по гривні за метр для корпоротавних. Для решти по 5,12 гр.

Ігор Баранік - 16-4-2007 у 22:07

А "Лайф" вже нові розцінки на інтернет. Пропозиції по: 150 - 25 гривень, 350 - 35 гривень та 1000 - 60 гривень.

Роман Ромашка - 17-4-2007 у 12:51

А ще пошукайте в неті про розвод користовучів "гіги". Вже на 3-х форумах читав. Нетмонітор найзліший ворог оператора.

Ігор Баранік - 17-4-2007 у 17:44

І ще нова акція до 25 квітня. Можна поповнити рахунок на 25 гривень мвнімум одним платежем і отримати бонус на місяць 10 гривень. Кількість поповнень і бонусів не обмежена. Найвигідніше поповнити багато раз по 25 гривень.:)

Роман Ромашка - 18-4-2007 у 09:50

Саме дивно в рекламі не кричать це. Мабуть у то всетаки правда що у Астеліта з грошами ой як туго...

Ігор Баранік - 18-4-2007 у 12:35

Мабуть. Нема грошей на рекламу.

Роман Ромашка - 19-4-2007 у 13:54

Вот вот. Мене в останнім часом діяльність цієї контори просто незрозуміла.

Вікторія Котлярова - 15-6-2007 у 09:23

:mad: Нема слів просто про якість надання послуг Астелітом зараз :mad::mad::mad:

Весь час до мене дозвонитись не можуть - телефон поза зоною. Я нікому дозвонитись не можу :mad::mad::mad:
І оце таке вже останні пару тижнів. Всі знайомі, хто теж на Лайфі, теж помічають і зляться :mad::mad::mad:


Не хочеться номер міняти... :(

Роман Ромашка - 19-6-2007 у 13:58

Замовляєте 1000 смс. і розсилате всій адресній книзі.
Потім помагає переадресація. Це для тих абонентів що в бронетехніці їзять ;)
На вихідних був у Луцьку. Ситуація майже така сама як у Києві. Вот так шара вбиває мережу.. :mad:

Тарас Ільчишин - 23-7-2007 у 08:46

мої знайомі в Киві кажуть, що зараз ситуація змінилась і ЕДЖЕ працює суперово. Я з ними через нет лайфівський говорив і звязок був досить хороший

Богдана Курилюк - 23-7-2007 у 08:58

Я наприклад, лайф не викорисовую для телефонних розмов, а тільки для користування інтернетом... Досить зручно та дешево.

Tempika - 23-7-2007 у 09:47

...і скільки мегабайт? (якщо не замовляти 1 гіг?

Богдана Курилюк - 23-7-2007 у 11:47

А замовити тепер можна або 1 гб або 350мб... Термін використання 1 міс. Програма не є накопичквальною, тобто пройшов місяць і всі невикористані мегабайти вже анульовані. Хочете користуватися нетом від Лайф засовляйте послугу знову. Тому я замовляю 350 мб, що є якраз нормально. :)
Щодо швидкості, то вона маленька 115,2 кб/с, деколи знижується до 7-10 кб/с...
(1 Гб - тепер здається 60 грн., 350 мб - 37 грн)

Tempika - 23-7-2007 у 12:16

..дорого, глупо... і повільно :D

Богдана Курилюк - 23-7-2007 у 12:59

можливо, але наш рідний Укртелеком мені не може навіть і цього забезпечити. :baddevil:

Тарас Ільчишин - 23-7-2007 у 17:27

я зараз також замовив собі 100мб за 20грн. Зручно. І швидкість в деяких моментах у Львові задовольняє, що можу навіть голосовий дзвінок через нет зробити. Хоча звязок лайфовський мене дратує -- хрипи страшні

Роман Ромашка - 23-7-2007 у 22:22

Щодо інету в Києві, то не знаю, бо не пробував. А от голосові посслуги, то як був HR, так і залишився.
Щодо вартості інету, то занадто воно дорого і не факт що воно працює.
Плюс пробеми на комутаторі Лайфа. Дуже часто відключенно шифрування, "вклинювання" в чужу розмову навіть буває. Що там сталось, точно поки що невідомо. Але на разі нічого хорошого там немає.

Тарас Ільчишин - 24-7-2007 у 08:26

нажаль у Львові дешевшого варіанту немає! Піплнет не підходить через свої телефони.

Роман Ромашка - 24-7-2007 у 19:15

Якщо казати про мобільний скайп, то так. Але вже Q на підході. Чи ти про шось інше?

Тарас Ільчишин - 25-7-2007 у 07:58

я за допомогою телефону не через скайп дзвоню. Є програмне забезпечення яке вже давно працює на симбіані 8 і 9. І крім того всього, воно дозволяє робити відеодзвінок, але нажаль нет лайфівський не дозволяєйого комфортно юзати, але факт що дозволяє!

на підході? коли?

Роман Ромашка - 31-7-2007 у 22:09

Точно сказати неможу. Самі ще не зають. Скажу що що сам його вже тестив.
Такий апаратець доречі у Ворожбита.

Юрій Сєров - 20-2-2009 у 19:10

Халява закінчилася? Лайф вводить 30-секундну тарифікацію
http://korrespondent.net/business/companies/749439