Сторінки:
1
2
3 |
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Абоненти "Лайф"
Відкриваю нову тему для людей з лайфом.
Життя стає цікавішим!
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
В "Лайф" нова халепа. Тепер звязок вимикається через кожні 10 хвилин.
|
|
Вікторія Котлярова
Дійсний член
Повідомлень: 213
Зареєстрований: 25-12-2006
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: радію життю
|
|
А я як раз планую перейти на Лайф. Вже й стартовий пакет купила. Єдине, за що
переживаю - що під Києвом зв"язок дуже поганий, у батьків взагалі не ловить толком
|
|
Остап Шумин
Академік
Повідомлень: 342
Зареєстрований: 19-5-2006
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Користуватись Лайфом - мазохізм
Моя особиста думка...
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ну я перейшов нп Лайф з Діджус і цілком задоволений. Я став більше спілкуватися по
телефону, більше надсилати смс. Так що вигода очевидна.ІМХО.
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
Чим мені неподобається лайф, так це тим що їхній маркетинг думає чимось іншим.
Кожен новий тарифний план супроводжується глюками білінга а також інколи дуже не
приємними зірочками. А так претензій немає. По містах покриття краще ніж в УМЗ і
КС. Якість послуг теж краща.
|
|
Остап Шумин
Академік
Повідомлень: 342
Зареєстрований: 19-5-2006
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Чесно кажучи, особисто не був абонентом лайф, але чимало моїх друзів і знайомих ,в
свій час, змінили своїх операторів на користь лайфа. Так ось, переважна більшість
з них, на даний момент, вже не є абонентами Лайфа, більше того, при самому слові
"Лайф" їх очі наливаються кров’ю, а руки починають трястися … хоча є й такі, які, в принципі, задоволені ……
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Давайте спробуємо знайти мінуси в Лайф. Перше що викликає в мене незручність, це
те, що розмова обмежена в 10 хвилин.
|
|
Горват Корнелія
Академік
Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі
Настрій: Задовільно-задоволений
|
|
Ця функція є не лише у Лайф. А перше, що є в мінусах - це обмежена кількість
абонентів Лайф(порівняно з іншими).
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
- "кидаловська" маркентингова політика (спочатку вільний, потім не зовсім вільний
(якщо не заплатив 25 гр, то получай ПЗЗ), потім в нагрузку 10хв.)
- відсутність розвитку. За останні пів року ні одного міста не покрили.
- практивно відсутня техпідтримка. Спочатку спробуй договоритись, а потім спробуй
щось від них добитись. Розмова зі стінкою буде ефективніша.
- ненайкраща якість інтренет послуг. Особливо це стосується послуги "Гіга".
- кожен новий тарифний план супроводжується глюками білінга. Ч-з тиждень два
виправляють, але тим не менше неприємно.
- відсутнісь email шлюза і все що з цим звязано.
- усі напривабливіші тарифні плани акційні, а це значить, що після закніячення
акцї придеться знову плати ХХ гривень для перереходу в кращий т.п.
- псездо ППЗ у вигляді 20 секунд, що тарифікуються зразу після зєднання. Правда на
контракті цього нома.
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Горват Корнелія
А перше, що є в мінусах - це обмежена кількість абонентів Лайф(порівняно з іншими).
|
Я перепрошую, але це до лампочки. Я був один з перших абонентів ВК у Львові. В
тел.книзі був аж один номер на 068 і то з Києва. І тим не менеше мені дозволило
зекномити гроші в 2 рази. Саме тоді я прийшов до висновку що завдяки ПЗЗ вартість
розмов виростає в двіччі від заявленого. При тому тоді вартість хвилини була 1-2
гр./хв.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Нещодавно скористався послугою "Мелоринг"( заміна сигналу виклику на музику). З
рахунку зняло 6 гривень. Послуга працювала ввечері та зранку, а потім нічого, мені
телефонують і чують просто сигнал виклику. Мій дзвінок на номер 5050 ні до чого не
призвів, адже туди не додзвонитися. Врешті я деактивував послугу.
|
|
Вікторія Котлярова
Дійсний член
Повідомлень: 213
Зареєстрований: 25-12-2006
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: радію життю
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
Нещодавно скористався послугою "Мелоринг"( заміна сигналу виклику на музику). З
рахунку зняло 6 гривень. Послуга працювала ввечері та зранку, а потім нічого, мені
телефонують і чують просто сигнал виклику. Мій дзвінок на номер 5050 ні до чого не
призвів, адже туди не додзвонитися. Врешті я деактивував послугу. |
у мене з рахунку зняли 1 грн (про що попереджували при замовленні послуги) і все
нормально працює
Взагалі, я Лайфом задоволена. Проблем зі зв"язком не виникає
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ну можливо то в Нікополі в них поганий сервіс.
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
В Києві та сама історія. Глючний білінг це стандартна ситцація для них. Лайф
нормально працював поки не почались гіги і вільні. І тоді почалась мережа
котитись вниз. А дальше спустився нижче плінтуса. Вже UMC обійшли.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ні, ну дзвонить поки нормально, і смс доходять. Проте!!! Мені не доходять на "Лайф"
ммс з "Джинс".
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
В свій час була проблема що ніяк на Білайн не хотіли йти, але зараз ніби ходять.
Якщо недоходять з джинса, то треба трясти сапорт УМЗ в першу чергу. Як показує
практика в таких випадках добитись чогось проблемно. Яскравий приклад зараз
проблема смс з піплнета на лайф. В подавляючі більшості не ходять. З деяких
номерів навіть дзвінок не йде. В сапорт лайфа дзвонити марно. Сапорт тсу,
морозиться, посилаючи на лайф. Я то вже знаю накінець чия то проблема, але від того
смски не стали ходити.
Доречі новина:
Цитата: |
Украинский сотовый оператор ООО "Астелит" /торговая марка life /объявил дефолт по непогашенной долгосрочной задолженности на
общую сумму 465,371 млн долл. Об этом сообщается в материалах основного акционера
"Астелита" - турецкой компании Turkcell.
Поэтому "Астелит" реклассифицировал свою долгосрочную задолженность на сумму
465,371 млн долл в краткосрочную задолженность того же объема со сроком погашения 31
декабря 2006 г.
"Астелит" также обратился к организаторам кредитов, основным кредиторам с
просьбой отсрочить срок наступления дефолта и 23 февраля 2007 г получил согласие о
переносе этого стока на 30 марта 2007 г.
Причиной дефолта явилось нарушение условий предоставления "Астелиту"
синдицированной долгосрочной кредитной линии на сумму 390 млн долл банками ING Bank и
Standart Bank, из которой "Астелит" привлек заимствования в размере 368,732 млн долл. В
частности "Астелит" не обеспечил уровня финансовых показателей своей
деятельности, предусмотренных кредитным соглашением на период его действия, а
именно установленной величины EBITDA. Учитывая, что это обстоятельство может
повлечь за собой кросс-дефолт по другим долгосрочным обязательствам, "Астелит"
включил в размер реклассифицируемых заимствований также долгосрочный заем на 150
млн долл, предоставленный Turkiye Garanti Bankasi AS Luxemburg Branch и Akbank TAS Malta Branch.
В связи с этим Turkcell согласился принять участие в предоставлении "Астелиту"
акционерной помощи общим объемом 250 млн долл.
Как сообщал ПРАЙМ-ТАСС, операционный убыток Turkcell от деятельности на Украине в 2006 г
по МСФО /IFRS/ составил 154,934 млн долл по сравнению с убытком в размере 106,759 млн долл в
2005 г. Выручка Turkcell от деятельности на Украине в 2006 г увеличилась на 93 проц до 87,949
млн долл по сравнению с 45,568 млн долл в 2005 г.
Turkcell на сегодняшний день владеет 54,8 проц компании Euroasia, которая в свою очередь
является единственным собственником украинского сотового оператора ООО
"Астелит". Вторым акционером Euroasia, которому принадлежит 45,2 проц, является донецкая
группа СКМ. Других дочерних и зависимых компаний у Turkcell на Украине на сегодняшний
день нет.
"Астелит" предоставляет на Украине услуги сотовой связи в стандарте GSM 1800 под
торговой маркой life с января 2005 г. Зона
радиопокрытия сети life на сегодняшний день
включает в себя территорию, где проживает 90 проц населения Украины и все города с
населением свыше 40 тыс человек. В 2006 г абонентская база "Астелит" выросла в 2,3 раза
до 5,55 млн человек. По итогам января 2007 г оператор обслуживает 5,74 млн человек.
|
Про писав ПРАЙМ-ТАСС.
Невдовго прийшлось чекати що скаже ПР Астеліта.
Цитата: |
Вот как прокоментировала нынешнее положение дел Оксана Рудюк - начальник PR
департамента life
"Хочу обратить Ваше внимание на статьи, которые появились сегодня в российской
прессе и на некоторых украинских Интернет ресурсах относительно того, что
компания «Астелит» объявила дефолт ввиду отсутствия возможности выплатить
долги. Сообщения о том, что мы объявили дефолт, абсолютно не соответствуют
действительности и не отображают настоящего положения компании относительно ее
кредиторов.
Как Вы знаете из наших публичных заявлений, в начале 2006 года мы получили
долгосрочную ссуду. В данный момент, мы находимся в процессе реструктуризации
ссуды с участием большинства кредиторов. Эти действия полностью поддерживаются
гарантийным письмом, подписанным обоими акционерами компании, в котором
говорится об их готовности инвестировать дополнительных 300 миллионов долларов
США.
Журналисты, работающие в сфере финансов, должно быть, знают, что выплаты «Астелит»
по основной части синдицированного кредита начнутся в декабре 2008 года. Сегодня у
нас нет абсолютно никаких обязательств по выплатам, поэтому мы соответственно не
можем находиться в ситуации дефолта, как это указывается в статье.Более того,
ситуация дефолта исключается, поскольку нами были получены все необходимые
разрешения на отсрочку выполнения обязательств со стороны агентов по
обслуживанию кредита. Кроме того, со стороны кредиторов не поступали требования о
досрочном погашении кредита.
Акционеры «Астелит» - Turkcell и SCM полностью уверенны в дальнейшем успехе и будущем
росте компании."
|
Ключові моменти: Прайм-тасс це не жовта преса, яка розпвсюджує байки.
Якщо вже всетаки Прайс-ТАСС збрехав, то чого тоді Астеліт в суд не подає? Як не як
причина дійсно є. І в такому випадку видання повинно спростувати цю інформацію.
Вибачайте що російською, бо українською взагалі не знайшов.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
У мене взагалі завал! Мені на "Лайф" вже взагалі ніякі ммс не надходять. Коли
телефоную в інфо-ценр, то натиск кнопок не викликає жодної реакції системи.
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
Щодо ММС то попробуй обновити автоматичні настройки.
А от дозвонитись в КЦ, то це задача не проста. Спочтаку треба получити пароль
відправивши смс на номер 124 зі словом Parol, а потім дзвонити. От тільки схема дозвону
кожен раз міняється. Більше того треба слухати повідомлення до кінця. У всякому
разі інакше мені не вдавалось.
Схему уточню через годину дві. Якщо що стукайте в асю.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
В мене є суперпароль. Але до оператора все одно не дотелефонуватися. Там немає
навіть самої функції "звязатися з оператором".
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
5433-1(вибір мови)-3-2-3-0
Тільки слухати до кінця.
Сьогодні ще працювало.
Якщо ні, то вже аж в понеділок взнаю.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Зараз перевірю.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Романе, така прикра ситуація: Набираю 5433 потім 1 вибрав мову. Слухаю інформацію,
хочу ввійти в якийсь розділ, тисну приміром 2 і ніякої реакції, тисну решта кнопок
те саме. Що це може бути?
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
До кінця слухати треба.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Та ти не зрозумів. Натиск кнопок не викликає жодної реакції меню.
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
Мусиш прослухи весь базар. Тоді можна. Тільки що перевіряв.
Навіть пароля не спитало, як це не дивно.
Якщо не получається дзвони немі на номер 063 1050127 зараз
Через пів години виключаю.
|
|
Сторінки:
1
2
3 |