Оригінальне повідомлення від Рост
Ну наприклад, Стаття 8:
Цитата: |
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. |
Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це
реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого
е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де
поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж
було стосовно львівських магазинів... |