Сторінки:
1
2 |
Денис Ващук
Новак
Повідомлень: 1
Зареєстрований: 6-11-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Львівські інтернет-магазини
Порадьте будь ласка, де у Львові можна купити дешеву техніку без грабіжницьких
націнок? Я маю на увазі інтернет-магазини, які працюють так би мовити "на благо
суспільства" ........ і продають товари майже за оптовими цінами. Друзі
розповідали просто про " Дешевше", кажуть, що там дійсно низькі ціни. Хто там був? І
хто знаю, де він знаходиться?
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Взагалі знаходиться в всесвітній мережі.
У львові з ними дуже важко - в нас не так розвинена покупка через нет
Два тижні брав ось тут
http://muraha.com.ua/
КУпляв лазерний принтер дешевше ніж всюди + доставили в вказаний час.
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Денис Ващук
Порадьте будь ласка, де у Львові можна купити дешеву техніку без грабіжницьких
націнок? Я маю на увазі інтернет-магазини, які працюють так би мовити "на благо
суспільства" ........ і продають товари майже за оптовими цінами. Друзі
розповідали просто про " Дешевше", кажуть, що там дійсно низькі ціни. Хто там був? І
хто знаю, де він знаходиться? |
Рівень націнок зазвичай визначає рівень обслуговування. Коли дешевше тільки
відкрилось (2007 рік), мій товариш якраз хотів купити смартфон. В дешевше йому
нахамили, в результаті купив в звичайному магазині на 50 грн дорожче.
Відгуки про них є як позитивні, так і негативні.
http://deshevshe.net.ua/guestbook/
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
Взагалі знаходиться в всесвітній мережі.
У львові з ними дуже важко - в нас не так розвинена покупка через нет
|
Висловлю свою думку відносно того, чому в нас погано розвивається
інтернет-торгівля. Першим ділом клієнти питають "а де ви знаходитесь?", зокрема
дивіться перший допис в цій темі.
Є такі, хто відразу кажуть "до побачення" взнавши, що в нас інтернет-магазин, а не
традиційний де товар можна подивитись.
Скажу чесно, інтернет-торгівля перестає бути цікавим видом діяльності. Наш
інтернет-магазин (Фото-Старт) найближчим часом продам, імовірніше за все в Київ чи
інше велике місто, де з нього буде більше користі.
|
|
JumpingRat
Дійсний член
Повідомлень: 212
Зареєстрований: 1-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі
смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б)
надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення
є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від JumpingRat
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі
смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б)
надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення
є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба. |
Мова не йде про інтернет магазини всесвітнього рівня типу ебай. А про звичайні
локальні інтернет магазини. В києві їх є цілий ряд, оплата вирішується дуже просто
- привезли оплатили і все.
Якраз з оплатами проблем нема. Проблема в тому що на заході України люди мало
"інтернет розвинені", та й так склалося історично що наш народ любить ходити по
магазинам, все розпитуватися, просити знижки і т.д. Похід за побутовою технікою це
ціле свято і людина з задоволенням тратить на це день, а потім покупку всією
родиною обмивають.
В центральній частини україни та на сході люди цінують час, покупка техніки для
них це не свято а якщо тре - то необхідність.
Саме тому і є підвтердження того що в нас такі магазини не виживають я вже
неодноразово купляю товар в магазинах інтернет так спостерігаю що живе магазин
максимум рік -півтора.
|
|
JumpingRat
Дійсний член
Повідомлень: 212
Зареєстрований: 1-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Є певні товари, які дійсно складно купувати "не помацавши" - бо йдеться за
ергономіку, яку через і-нет не перевіриш - до них, наприклад, належать телефони й
фототехніка. З іншого боку, я досить успішно купував у киян "онлайново" компоненти
комп. систем - бо у нас не завше є все потрібне, та й ціни вище. Гадаю, що товар,
властивості якого легко встановити в онлайні - мав би продаватись і у нас, за умови
певної рекламної розкрутки. Звичайно, варто зважити що зараз взагалом почали
меньше купувати побутову техніку - імовірно роблять антикризові накопичення
продуктів першого вжитку.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Тут вже в кожного своє ставлення але якраз техніку я б купляв тільки через нет
магазини. Чітко визначився модель і купив. На роботі теж в мене всі б
користувалися послугами...але нема чим.
Але тим не менше в нас не продається і не користуються популярністю нет магазини.
Як би ви не розкручували яку б рекламу не давали. Як тут вище згадувалося відразу
питають а де ви знаходитеся, а я хочу подивитися і т.д. і т.п. а як кажеш що не маєш
магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????
|
|
Степанюк Василь
Дійсний член
Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Я також погоджуюсь з тим, що наші люди купуючи товари тривалого користування
хочуть товар подивитися, перевірити, порівняти з аналогом, врешті решть
"поцупати". Крім того більшість покупців не уявляють як можна через інтернет щось
купити.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як???? |
А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо
виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм
доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...
|
|
Степанюк Василь
Дійсний член
Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Доречі не завжди завнішній вигляд в інтернет-магазині відповідає реальному
вигляду, а подекуди зображення взагалі відсутнє.
Підібрав одного разу в інтернет-магазині потрібний мені товар, але вирішив
подивитися на аналог в наших магазинах. Побачивши його реально, придивившись
поближче відпало бажання купувати саме цю модель (а на картинці виглядало досить
не погано). Хоча звичайно ціна в віртуальному магазині порядка 5-10 % нижчі.
|
|
Юрій Марків
Академік
Повідомлень: 795
Зареєстрований: 10-12-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: :-)
|
|
Постійно користуюся сайтом http://www.price.ua - там можна вибирати місто, дуже часто для багатьох товарів бачу
можливість вибору міста Львів. Сам не пробував, бо купую в Києві.
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від JumpingRat
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі
смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б)
надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення
є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба. |
Це все байки про платіжні системи. Так щоб не збрехати, ну було в нас аж
двоє клієнтів, які розраховувались вебманями - на початку роботи (осінь 2006).
Хлопцям капають вебмані з партнерських програм і треба їх кудись подіти
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще
декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче
сприймають інтернет-еквайрінг.
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як???? |
А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо
виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм
доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...
|
Обмін протягом двох тижнів - це продавець робить велику послугу. Повернення
товару протягом 14 днів - лише за умови його не використання і цілісності
упаковки, ярликів. Приклад - на коробці пише що фотік чорний, ви відкрили, а там
всередині сріблястий. Детальніше - у Законі про захист прав споживачів.
При обміні/поверненні товару продавцеві має бути акт з сервісного центру, що
товар без дефектів і в робочому стані. Хтозна, може клієнт втопив телефон, він
почав глючити, хочеться швиденько його повернути. Продавець не має права
розкручувати телефон для перевірки на наявність/відсутність сторонніх предметів
- тільки сервіс-центр.
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще
декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче
сприймають інтернет-еквайрінг. |
Можна про еквайрінг детальніше, будь-ласка?
Постійно за кордоном купую онлайн, розраховуючись кредитною карткою. Що в нас
цьому перешкоджає?
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
В центральній частини україни та на сході люди цінують час, покупка техніки для
них це не свято а якщо тре - то необхідність.
Саме тому і є підвтердження того що в нас такі магазини не виживають я вже
неодноразово купляю товар в магазинах інтернет так спостерігаю що живе магазин
максимум рік -півтора. |
Ага, спробуйте в робочий день по Києву покататись подивитись товар. Швиденько
відпаде бажання.
Наш магазин живе вже 2 роки. Але тут ще є
інший фактор. Київські ціни часом можуть суттєво відрізнятись і
львівський клієнт який "довіряє інтернету" може замовити з Києва. Іншими словами
Київ може запросто вбити ринок у регіонах. Ось так.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як???? |
А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо
виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм
доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...
|
Обмін протягом двох тижнів - це продавець робить велику послугу. Повернення
товару протягом 14 днів - лише за умови його не використання і цілісності
упаковки, ярликів. Приклад - на коробці пише що фотік чорний, ви відкрили, а там
всередині сріблястий. Детальніше - у Законі про захист прав споживачів.
При обміні/поверненні товару продавцеві має бути акт з сервісного центру, що
товар без дефектів і в робочому стані. Хтозна, може клієнт втопив телефон, він
почав глючити, хочеться швиденько його повернути. Продавець не має права
розкручувати телефон для перевірки на наявність/відсутність сторонніх предметів
- тільки сервіс-центр.
|
Ну наприклад, Стаття 8:
Цитата: |
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. |
Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це
реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого
е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де
поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж
було стосовно львівських магазинів...
|
|
Онук Юрій
Дійсний член
Повідомлень: 228
Зареєстрований: 10-12-2006
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Нірвана
|
|
Моє враження всього у нас чомусь остерігаються люди. Колега купував в Фото-Старті
камеру задоволений швідкістю та якістю обслуговування, мені не раз доводилося
купувати певні дитячі товари на приклад: візочки, кріселка в авто та ще багато
іншого в онлайн магазинах і навіть доводилося повертати товари з певного
магазину, зробили заміну щей скидку за незручності і доставку навіть вже не в
Україну де відразу отримав товар, а за кордон де відпочивав. Скажу так що треба і
варто розвивати цей напр'ямок. А що до того що на картинці привабливіше то перед
тим як купувати варто вивчити цей товар детально. Я купую після декількох оглядів
в інтернеті та відгуків тих хто це диво вже придбав по змозі не лінукюся гуляючи
десь місто зайти на 2-3 - хв., в магазин що пропонує цей товар і вже підковано його
оглянути, тоді іду і замовляю - 1) дешевше, 2)з доставкою, 3)не слухаючи нав'язливе
пояснення не освідченого менеджера який і сам не знає що продає та бонус треба, 4)
можу це зробити не знаходячись дома навіть в Україні. Треба ж час від часу
дивувати дружину чи близьких людей та не завжди виходить бути поруч. Преваг
багато те що в людей про це мало інформації і не має практики то правда така є.
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
Ну наприклад, Стаття 8:
Цитата: |
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. |
Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це
реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого
е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де
поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж
було стосовно львівських магазинів... |
Там де 14 днів - це стаття 9. Щодо статті 8 потрібен акт з сервіс-центру виробника про
те що вказаний недолік визнано істотним, бігати за цим актом скоріш за все
доведеться покупцеві.
Від інет-магазина можна вимагати. В гарантійному талоні ставиться печатка
продавця, до того ж якщо інет-магазин серйозний, повірте - йому не потрібен зайвий
мінінгіт з Захистом споживачів та ін.
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Ярема П.
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще
декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче
сприймають інтернет-еквайрінг. |
Можна про еквайрінг детальніше, будь-ласка?
Постійно за кордоном купую онлайн, розраховуючись кредитною карткою. Що в нас
цьому перешкоджає? |
Все дуже просто - з продавця береться комісія 3-5%. Якщо річ йде про торгівлю
електронікою, де націнка може складати ці ж 3-5%, а то й менше, то зрозуміло що в ноль
продавець працювати не буде.
Ті поодинокі інет-магазини, які все ж приймають кредитки онлайн, продають по
завищеному курсу, але на це вже можна скаржитись в банк, тому що ціна має бути
однакова як при готівковому, так і при безготівковому розрахунку.
Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б
25%, про широкий розваток розрахунку кредитками можна забути.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Цитата: | Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б
25% |
Націнка 25% - це ознака здорового ринку?
|
|
Олександр Бабич
Новак
Повідомлень: 5
Зареєстрований: 25-11-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
В принципі, дешевше хороша контора, у них бувають прикольні акції, я собі якось
купив крутий ноут у них на розпродажі за 500 баксів, який реально коштує десь 700....
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Цитата: | Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б
25% |
Націнка 25% - це ознака здорового ринку? |
На мою думку 20-25% - нормальна націнка, щоб підприємство могло працювати, мати
перспективи для розвитку, мати якійсний сервіс для клієнта (моментальна заміна
неробочого товару) і т.д. Ну і звичайно ж, можна організовувати акції/знижки які
так полюбляють клієнти.
|
|
Марія Ковальчук
Новак
Повідомлень: 1
Зареєстрований: 7-2-2009
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Всім привіт. Мені дуже сподобалось купувати різні товарив інтернет магазині тому
я вирішила собі також створити його http://www.svitstyle.com.ua там любий магазин одягу, взуття, сумок може безкоштовно
зереєструватись і розміщувати свої товари. кого цікавить пишіть мені на почту, за
поради також буду дуже вдячна
|
|
Sashko Nedoviziy
Академік
Повідомлень: 302
Зареєстрований: 24-2-2009
Місто: Файне місто Львів
Нема на форумі
Настрій: ...ergo sum
|
|
З огляду на те, що певний час тому ринок комп'ютерної техніки/комплектуючих був на
мою думку (!) зруйнований студентськими фірмами, які і понижали націнку від
звичних тоді 20-30% до 5-7% (що, доречі, складає мінімальні витрати великої фірми),
плакати зараз про малі націнки сенсу нема.
Насправді є у Львові і зараз фірма, яка плаче про малі націнки і будь-якими шляхами
намагається "укатати" клієнта не платити кредиткою - особливо, за дорогу техніку.
Що робити з нею? Плюватись? Альтернативи з "помацати" фактично нема. Ось і
доводиться купувати, як є.
А підвищення націнки для можливості надання знижок призведе до того ж результату,
що я намагався описати вище. Тобто знову настане дупа - перепрошую - лише іншій
галузі.
|
|
Сторінки:
1
2 |