Оля Деркач - 22-7-2008 у 21:20
Останнім часом помітила, що продавці у магазинах м'яко кажучи хамовито
выдносяться до покупців!!! Інколи не відповідають на запитання щодо якості товару,
частіше не бажають надавати такої інформації, або обманюють, а інколи відносяться
до тебе так, наче ти просиш у них милостиню. Чи потрапляли ви у подібні ситуації, і
чи після таких ситуацій заходите у цей торговий заклад?
Ярема П. - 22-7-2008 у 22:19
Це де таке було?
Я прошу розмови з менеджером, і гружу відділом справ захисту споживачів.
Василь Яворський - 23-7-2008 у 00:32
Як правило просто і легко ставлю на місце заводячи розмовний тупик, ну а тоді вже
нариваюся на розмов з керівництвом... в крайньому випадку засвічую посвідчення
телеканалу...
Горват Корнелія - 23-7-2008 у 08:16
Мені здається, що зайве собі псувати нерви з такими продавцями. просто не заходжу
більше до таких і знайомим раджу...Життя коротке, щоб іще із-за такого нервувати.
Правда, не завжди виходить стримуватися...
Роман Ромашка - 23-7-2008 у 10:33
Якщо хамлять, то розвертаюсь і йду. Якщо дуже хамлять, то вимагаю телефона їхнього
власника/директора. Після того як спитаєш це, такими ангелами стають що
скаладається враження що підмінили.
Станкевічас Сергій - 23-7-2008 у 18:23
Для чого псувати собі нерви.
Хамська поведінка продавця - це їхня проблема, а не моя.
Не потрібно цим перейматись більше однієї секунди
Марія Вибранівська - 24-7-2008 у 09:28
Пропоную бити ввічливістю.
-Дівчинко, чому ви так нечемно говорите? Невже вас мама так вчила?
Здебільшого впливає, як не виправиться в поводженні з Вами, то іншому покупцю вже
не грубитиме.
А йти зразу жалітися до менеджерів - це, помоєму , не вихід. Покупці - всі в
основному молоді люди, яким просто бракує виховання. (Менеджерам, здебільшого теж,
їм просто більше платять).
Памятаєте, як під час "оранжевої революції", коли люди стояли навпроти озброїних
омонівців, Юля Тимошенко закликала, щоб усміхнулися один одному. Це вливало
вражаючи.
Тай малютку Єнота з мультика памятаєте?
"Поделись улыбкою своей,
и она к тебе когда нибуть вернется..."
Горват Корнелія - 24-7-2008 у 11:59
Згодна на всі 100% з п. Марією, чи може ці думки приходять з віком? По молодості
хочеться відстьяти себе, але повірте воно того не варто. Згадайте: "Поводься з
людьми так, як хочеш, щоб вони з тобою поводилися".
Степанюк Василь - 4-9-2008 у 21:42
Думаю ніхно не буде купувати у "хамовитого" продавця... Тому вони самі повинні
зрозуміти як розмовляти з клієнтами. А якщо ж все таки натрапили на "хама",
виховувати його марна справа, тільки нерви зіпсуєте. Краще піти в інший магазин. А
керівник сам зробить висновок, що робити з таким продавцем (за його результатами).
сумна - 4-9-2008 у 22:09
Перепрошую за оф-топ... Мені пригадалася одна неординарної поведінки продавець у
магазині, куди я регулярно ходила. Вона мені спочатку зовсім не подобалася – вся
манера поведінки якась виклична, починаючи з того, що товар і здачу майже кидала.
Але помалу я стала помічати особливості її поведінки, наприклад, зовсім
неочікувану терплячість до покупців старшого віку. Відповіді її були майже
грубими за формою, але по суті вона просто-таки давала поради. І не брехала, що
товар свіжий, якщо він таким не є. Врешті, поскільки я була постійним покупцем, то
також стала вдостоюватися таких порад – «того не беріть, візьміть те-во». І те
те-во було справді краще.
Степанюк Василь - 4-9-2008 у 22:46
Неординарна поведінка кожною людиною по різному сприймається залежно від
характеру. Одні на розмову у грубій формі не зважатимуть (їм головне отримати
потрібну річ), інші сприймають це як неповагу до них.
Але погодьтесь усім набагато приємніше робити покупки в приємній атмосфері і у
приємного і професійного продавця.
Demyan - 5-9-2008 у 07:35
Не знаю де ще такі магазини є але я давно не зустрічав. Є проблеми з товаром що
пройшов термін але ніяк не продавці.
1. Якщо це побутоватехніка або одяг - то там взагалі надоїдають своїм
приставанням.
2. Якщо купляти на базарі одяг або продукти то там продавці зацікавлені щоб
продати і все показують і якщо розміру нема десь дістають і пробувати щось
дають.
3. Якщо це магазини/кіоски що біля дому то це як правило вже знайомі бо часто
купляєш і тобі самі кажуть що краще взяти.
Де ж такі магазини є ще????
Степанюк Василь - 8-9-2008 у 23:04
Серед таких магазинів є магазини для VIP-персон, де ретельно ставляться до підбору
персоналу, а також їхнього попереднього навчання (тренінги, семінари тощо).
Проте це не для масового покупця... Виникає питання чому в роздрібній торгівлі, де
більшість з нас робить покупки не може бути якісного обслуговування (принаймі
ввічливого ставлення до покупців).
Як на мене причин є декілька:
по-перше, продавцями в більшості ідуть працювати не за покликанням, а за
потребою;
по-друге, на ставлення до роботи впливає і мотивація;
по-третє, роботу з великою масою людей не кожен витримує (буває що покупці ще
більше "хамлять" до продавців)...
Як на мене, якщо ввічливо розмовляти з продавцем, він ніколи тобі не нахамить!
(хоча бувають і винятки але дуже рідко)
Марія Вибранівська - 10-9-2008 у 08:03
Між іншим, я зауважила, що неввічливих продавців (особливо в сфері харчування) в
Києві значно більше, ніж у Львові . Хоч, можливо, це звязано часто з реакцію на
україномовних покупців (думаю, це - ще один з різновидів "рагулізму" (див. іншу
тему).
Dmy - 10-9-2008 у 11:28
То, звичайно, не зовсім у тему, але склалося враження, що в Києві продавці дещо
тупіші за інші міста - може, рагулів більше (див. інший тред)? Ті жарти і дотепи, над
якими ми із продавцями в Донецьку зубоскалили разом, київськими продавцями
просто не сприймалися - елементарно не в'їжжали.