Оля Деркач
Новак
Повідомлень: 18
Зареєстрований: 11-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Як ви реагуєте на хамську поведінку продавців?
Останнім часом помітила, що продавці у магазинах м'яко кажучи хамовито
выдносяться до покупців!!! Інколи не відповідають на запитання щодо якості товару,
частіше не бажають надавати такої інформації, або обманюють, а інколи відносяться
до тебе так, наче ти просиш у них милостиню. Чи потрапляли ви у подібні ситуації, і
чи після таких ситуацій заходите у цей торговий заклад?
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
Це де таке було?
Я прошу розмови з менеджером, і гружу відділом справ захисту споживачів.
|
|
Василь Яворський
Почесний Академік
Повідомлень: 1246
Зареєстрований: 4-8-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Відповідний
|
|
Як правило просто і легко ставлю на місце заводячи розмовний тупик, ну а тоді вже
нариваюся на розмов з керівництвом... в крайньому випадку засвічую посвідчення
телеканалу...
|
|
Горват Корнелія
Академік
Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі
Настрій: Задовільно-задоволений
|
|
Мені здається, що зайве собі псувати нерви з такими продавцями. просто не заходжу
більше до таких і знайомим раджу...Життя коротке, щоб іще із-за такого нервувати.
Правда, не завжди виходить стримуватися...
Ми - те, що думаємо про себе.
Найчастіше багато що сходить з рук тому, хто встигає їх умити, заздалегідь добре
погрівши. Е.Севрус
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
Якщо хамлять, то розвертаюсь і йду. Якщо дуже хамлять, то вимагаю телефона їхнього
власника/директора. Після того як спитаєш це, такими ангелами стають що
скаладається враження що підмінили.
|
|
Станкевічас Сергій
Дійсний член
Повідомлень: 212
Зареєстрований: 24-1-2004
Місто: Івано-Франківськ
Нема на форумі
Настрій: Casablanca
|
|
Для чого псувати собі нерви.
Хамська поведінка продавця - це їхня проблема, а не моя.
Не потрібно цим перейматись більше однієї секунди
Без коментарів
|
|
Марія Вибранівська
Дійсний член
Повідомлень: 281
Зареєстрований: 19-2-2008
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Пропоную бити ввічливістю.
-Дівчинко, чому ви так нечемно говорите? Невже вас мама так вчила?
Здебільшого впливає, як не виправиться в поводженні з Вами, то іншому покупцю вже
не грубитиме.
А йти зразу жалітися до менеджерів - це, помоєму , не вихід. Покупці - всі в
основному молоді люди, яким просто бракує виховання. (Менеджерам, здебільшого теж,
їм просто більше платять).
Памятаєте, як під час "оранжевої революції", коли люди стояли навпроти озброїних
омонівців, Юля Тимошенко закликала, щоб усміхнулися один одному. Це вливало
вражаючи.
Тай малютку Єнота з мультика памятаєте?
"Поделись улыбкою своей,
и она к тебе когда нибуть вернется..."
|
|
Горват Корнелія
Академік
Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі
Настрій: Задовільно-задоволений
|
|
Згодна на всі 100% з п. Марією, чи може ці думки приходять з віком? По молодості
хочеться відстьяти себе, але повірте воно того не варто. Згадайте: "Поводься з
людьми так, як хочеш, щоб вони з тобою поводилися".
Ми - те, що думаємо про себе.
Найчастіше багато що сходить з рук тому, хто встигає їх умити, заздалегідь добре
погрівши. Е.Севрус
|
|
Степанюк Василь
Дійсний член
Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Думаю ніхно не буде купувати у "хамовитого" продавця... Тому вони самі повинні
зрозуміти як розмовляти з клієнтами. А якщо ж все таки натрапили на "хама",
виховувати його марна справа, тільки нерви зіпсуєте. Краще піти в інший магазин. А
керівник сам зробить висновок, що робити з таким продавцем (за його результатами).
|
|
сумна
Академік
Повідомлень: 913
Зареєстрований: 24-12-2003
Місто: Сихів
Нема на форумі
Настрій: споглядальний
|
|
Перепрошую за оф-топ... Мені пригадалася одна неординарної поведінки продавець у
магазині, куди я регулярно ходила. Вона мені спочатку зовсім не подобалася – вся
манера поведінки якась виклична, починаючи з того, що товар і здачу майже кидала.
Але помалу я стала помічати особливості її поведінки, наприклад, зовсім
неочікувану терплячість до покупців старшого віку. Відповіді її були майже
грубими за формою, але по суті вона просто-таки давала поради. І не брехала, що
товар свіжий, якщо він таким не є. Врешті, поскільки я була постійним покупцем, то
також стала вдостоюватися таких порад – «того не беріть, візьміть те-во». І те
те-во було справді краще.
|
|
Степанюк Василь
Дійсний член
Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Неординарна поведінка кожною людиною по різному сприймається залежно від
характеру. Одні на розмову у грубій формі не зважатимуть (їм головне отримати
потрібну річ), інші сприймають це як неповагу до них.
Але погодьтесь усім набагато приємніше робити покупки в приємній атмосфері і у
приємного і професійного продавця.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Не знаю де ще такі магазини є але я давно не зустрічав. Є проблеми з товаром що
пройшов термін але ніяк не продавці.
1. Якщо це побутоватехніка або одяг - то там взагалі надоїдають своїм
приставанням.
2. Якщо купляти на базарі одяг або продукти то там продавці зацікавлені щоб
продати і все показують і якщо розміру нема десь дістають і пробувати щось
дають.
3. Якщо це магазини/кіоски що біля дому то це як правило вже знайомі бо часто
купляєш і тобі самі кажуть що краще взяти.
Де ж такі магазини є ще????
|
|
Степанюк Василь
Дійсний член
Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Серед таких магазинів є магазини для VIP-персон, де ретельно ставляться до підбору
персоналу, а також їхнього попереднього навчання (тренінги, семінари тощо).
Проте це не для масового покупця... Виникає питання чому в роздрібній торгівлі, де
більшість з нас робить покупки не може бути якісного обслуговування (принаймі
ввічливого ставлення до покупців).
Як на мене причин є декілька:
по-перше, продавцями в більшості ідуть працювати не за покликанням, а за
потребою;
по-друге, на ставлення до роботи впливає і мотивація;
по-третє, роботу з великою масою людей не кожен витримує (буває що покупці ще
більше "хамлять" до продавців)...
Як на мене, якщо ввічливо розмовляти з продавцем, він ніколи тобі не нахамить!
(хоча бувають і винятки але дуже рідко)
|
|
Марія Вибранівська
Дійсний член
Повідомлень: 281
Зареєстрований: 19-2-2008
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Між іншим, я зауважила, що неввічливих продавців (особливо в сфері харчування) в
Києві значно більше, ніж у Львові . Хоч, можливо, це звязано часто з реакцію на
україномовних покупців (думаю, це - ще один з різновидів "рагулізму" (див. іншу
тему).
|
|
Dmy
Почесний Академік
Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі
Настрій: Неформатний
|
|
То, звичайно, не зовсім у тему, але склалося враження, що в Києві продавці дещо
тупіші за інші міста - може, рагулів більше (див. інший тред)? Ті жарти і дотепи, над
якими ми із продавцями в Донецьку зубоскалили разом, київськими продавцями
просто не сприймалися - елементарно не в'їжжали.
Усе мине. Усе мене мине
|
|