Петро Гонсалес
Заблокований
Повідомлень: 215
Зареєстрований: 19-9-2012
Місто: Львiв
Нема на форумі
|
|
Полюбіть тролейбус!
Подивіться, з якою любов'ю, як досконало і якою гарною мовою в українській
Вікіпедії написано про тролейбус в Афінах!
Цитата: | Афіни — єдине столичне місто в країнах Західної Європи, де діє тролейбусна мережа
— «Електричні автобуси Афін і району Пірея» (грец.
Ηλεκτροκίνητα Λεωφορεία
Περιοχής Αθηνών — Πειραιώς
Η.Λ.Π.Α.Π.). Як видно з назви, система є міжміською, сполучаючи столицю
з передмістями, в тому числі портовим Піреєм.
Експлуатується мережа Афінського тролейбуса грецькою державною компанією ILPAP,
утвореною ще 1949 року. Нині діє 23 маршрути афінсько-пірейської тролейбусної
мережі, загальна довжина якої становить понад 350 кілометрів.
[…]
У Інтернеті є чимало стверджень про те, що тролейбуси Neoplan є дуобусами. Узагалі, з
дуобусами вельми часто плутають тролейбуси з акумуляторними батареями або
дизель-генераторами. Насправді, жоден з них таким не є, навіть Neoplan N6121, який
використовується на міжміських лініях. Усі тролейбуси даної марки оснащені
дизель-генераторами. Дуобус є машиною, яка має два двигуни: дизельний (бензиновий)
і електричний, однак обидва двигуни мають окремі карданні передачі, що передають
момент кручення на ведучий міст (у тролейбусів Neoplan він задній, у двохсекційних
середній та задній). Різниця між дуобусом та тролейбусом з дизель-генератором
полягає у тому, що дизельний двигун-генератор приводить у дію електрогенератор
тролейбуса, який і буде виробляти електроенергію; а дизельний двигун у дуобуса є
«повноцінним» та передає момент кручення по окремому карданному валу до ведучих
коліс, ніж електричний двигун[4]. Тому називати дуобусом тролейбус з
дизель-генератором є у будь-якому випадку неправильно, яку б потужність, абощо,
він не мав. А тролейбуси з акумуляторними батареями дуобусами не можуть бути у
жодному випадку, бо у них навіть дизельного двигуна немає.
Тролейбуси з дизель-генераторами є явище цілком поширене у Європі; ті ж Van Hool у
Афінах також мають дизель-генератори, основна функція яких забезпечувати рух
тролейбуса без контактної мережі, інакше кажучи, автономний хід. Засобом
автономного ходу є акумуляторні батареї, однак, як правило, резерв ходу їх
невеликий та не перевищує кількох кілометрів, а на дизель-генераторі тролейбус
може проїхати великі відстані і може підзаправлятися (дизель-генератор працює на
звичайному дизельному паливі); на батареях тролейбус їде досить повільно, а на
дизелі він може розганятися не менше своєї максимальної швидкості, якби він їхав
зі звичайним електричним двигуном. Тому стверджувати, що якщо у разі поламки
контактної мережі тролейбуси, що переходять на дизельне паливо є дуобусами є
неправильно, тим більше, що жоден з Neoplan'ів працюючих у Афінах дуобусом по
технічній характеристиці не є.
А дизель-генераторами зараз комплектуються чимало моделей тролейбусів у Європі,
переважно у якості додаткової опції, наприклад: Skoda 24Tr Irisbus, Skoda 25Tr Irisbus, Skoda 26Tr Solaris,
Skoda 27Tr Solaris, Skoda 28Tr Solaris, Solaris Trollino 12 (15 i 18), Van Hool A300T i AG300T, Hess Swisstrolley 3, білоруський
Белкоммунмаш 33300.
Серед тролейбусів з автономним ходом у Пострадянських країнах можна назвати
Белкоммунмаш 4200, МТрЗ-5279.1.
Примітки[ред. • ред. код]
1. ↑ збірка інтер'єру цього тролейбуса виконана грецькою фірмою Elbo, тому має
також назву Neoplan Elbo 6216
2. ↑ збірка інтер'єру цього тролейбуса виконана грецькою фірмою Elbo, тому має
також назву Neoplan Elbo 6221
3. ↑ відомий також під назвою MAN-Neoplan Kiepe
↑ одночасно працювати може, звичайно, лише одне з двох |
Пояснити цей двивовижний факт можна хіба тим, що в Греції багато
українців-заробітчан, котрі надовго осіли на новому місці та спокійно влилися в
грецьке суспільство.
Українці, полюбіть тролейбус, як полюбили його греки - єдина нація в ЄС. Якщо
Україну приймуть в ЄС, то - буде дві нації, які любитимуть тролейбус! Принаймні,
опріч вишивання хрестиком, будемо мати ще, чим пишатися перед європейцями!
|
|
Юрій Марків
Академік
Повідомлень: 795
Зареєстрований: 10-12-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: :-)
|
|
Взагалі я люблю ходити пішки, а коли потрібно вибирати між маршруткою і
тролейбусом, то обираю саме того "рогатого", бо там навіть у час пік менше
напихається людей. Окрім того, в місті з'явилося досить багато терміналів, де
можна придбати талончики без необхідності вистоювати чергу біля водія. От би ще
почали випускати "космічного" зразка троліки, такі як трамвай виробництва
"Електрон" :-)
|
|
Andreas
Академік
Повідомлень: 813
Зареєстрований: 29-4-2004
Місто: Offenburg, Deutschland
Нема на форумі
Настрій: не дуже...
|
|
А я в Женеві на тролейбусі їздив. То хоча й не ЕС, але ж Західна Європа таки.
|
|
Василь Сус
Новак
Повідомлень: 6
Зареєстрований: 15-8-2013
Нема на форумі
|
|
от як одеса привчає своїх мешканів любити громадський електро-транспорт.
Приєднаний файл: phpXgLilP (91kB)
Цей файл був завантажений 659 разів
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Цитата: | От би ще почали випускати "космічного" зразка троліки, такі як трамвай
виробництва "Електрон" :-) |
Планують. Правда не тролейбуси, а електробуси: http://vgolos.com.ua/news/lviv_vklav_groshi_v_elektrobus_foto_12167...
Хоча тролейбуси мабуть було б доцільніше - мережа досить розгалужена, а де треба -
можна прокласти ще.
Але полюбити тролейбуси, поки більшість з них в такому стані, в якому вони зараз -
це попахує мазохізмом. Нещодавно декілька разів довелося проїхатися - технічний
стан жахливий, зовнішній і внутрішній вигляд аналогічний, в одному ще й смерділо
невідомо чим... І за це треба заплатити 1.5 грн.
Оновлювати треба парк і то дуже масштабно.
|
|
|