Сторінки:
1
2 |
Катерина Слобода
Модератор
Повідомлень: 1245
Зареєстрований: 29-9-2008
Нема на форумі
Настрій: є...точно є...
|
|
Совдепія в львівських гіпермаркетах
Вже давно зауважила, що гіпермаркет оптової торгівлі Metro Cash&Carry, що на вул.
Городоцькій почав «сходити на пси». То рибу купили запаковану, відкрили, а в ній
черв'яки і личинки черв'яків, то сметану два
рази купили з перебитими датами терміну придатності. Зверху один термін
наліплений, а знизу виявляється, що товар вже давненько прострочений, і ще багато
неприємних моментів. А сьогодні я була просто в шоці… Забігла на кілька хвилин купити собі спортивні штани. Нікуди
більше не заходила хіба в відділ спорт-товарів. Всього витратила на вибір може
хвилин десять максимум. Мало того, що в черзі довелося відстояти майже пів години,
бо касир «не має бажання» в суботу працювати, так ще й таку мені сцену закатали…Як
виявилося при пробитті товару через касу на штани було дві ціни. Мало того, поверх
одного цінника був наліплений інший, з меншою ціною і з іншою назвою фірми. Касир
викликала охорону і мене вже не пускають ні туди ні сюди…почали розказувати мені,
що я , можливо, наклеїла цінник з дешевшою ціною. Пішли перевіряти записи камер чи то справді так.
При тому люди в черзі почали нервуватися, і просити касира пропустити хоча б їх, бо
вже близько 45 хвилин стоять в черзі…а в іншу годі перейти, бо такі самі всюди
черги…на що касир почала неадекватно реагувати з криками та претензіями вже до
цілої черги людей. Охоронець, що стояв коло мене почав хамити чоловікові з
черги…кілька людей залишили свої візки в черзі і пішли геть.
В результаті три охоронці і двоє працівників відділу як телята чотири рази всі
стадом ходили туди сюди перевіряли то один номер, то інший, то на склад ходили, то
відео дивитися… дійшли до висновку, що то десь вони помилилися при наклеюванні
цінників. Загалом мені забрали часу більше години, знервували страшенно і ні
вибачте, ні перепрошую…
Та покупці не прийшли туди щось просити. Покупці прийшли зі своїми грошима і
хочуть їх їм віддати, то мають право хоча б на відповідне ставлення. Персонал
некваліфікований, з людьми поводитися не вміє, хамить покупцям, організація
роботи ні до чого, купа людей робить імітацію роботи, а в результаті повний безлад.
По базах даних двадцять хвилин шукали що то за товар і з якого відділу. В
конкурентному середовищі, коли кількість подібних магазинів на квадратний
кілометр зашкалює, при такому ставленні до покупців Metro довго не протягне.
Особисто я більше туди не піду, бо ціни вони поставили європейські, але далі
«совкового» сільпо так і не вилізли.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
-
|
|
Ігор Келехов
Дописувач
Повідомлень: 81
Зареєстрований: 18-6-2009
Нема на форумі
Настрій: суперовий
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Катерина Слобода
Вже давно зауважила, що гіпермаркет оптової торгівлі Metro Cash&Carry, що на вул.
Городоцькій почав «сходити на пси»... |
А ви писали свої зауваження в їхній книзі скарг та пропозицій?
|
|
Катерина Слобода
Модератор
Повідомлень: 1245
Зареєстрований: 29-9-2008
Нема на форумі
Настрій: є...точно є...
|
|
Ні, то і так нічого не змінить. Книга скарг існує хіба щоб заспокоїти нерви
розлючених покупців, практично нічого не зміниться якщо там написати свої
претензії.
|
|
Tempika
Почесний Академік
Повідомлень: 2732
Зареєстрований: 21-1-2004
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: усміхнена
|
|
Одного разу хотіла написати скаргу в книгу в Планеті Секонд-хенд, там там ця книга
абсолютно нова, не прошнурована і не пропечатана штампом, не зареєстрована
взагалі. Мабуть, вони просто після кожної скарги її викидають і ставлять нову :-))
Податкова ними, мабуть, зовсім не цікавиться.
...i am a little bit ironic, don*t you think?...
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Сумно таке читати, але схоже Рост правий. Менталітет так швидко не зміниш.
Думаю такий допис в інтернеті змінить значно більше, ніж запис у книзі скарг.
|
|
Катерина Слобода
Модератор
Повідомлень: 1245
Зареєстрований: 29-9-2008
Нема на форумі
Настрій: є...точно є...
|
|
Щодо запису пропозицій в книзі скарг- єдине що можу їм порадити- видавати своїм
працівникам, які працюють в нічні зміни побільше кави, бо в годині так від 4:30 - 5:00
там можна йти і "бери - не хочу", "і взагалі почувайся як вдома". Сплять всі поголовно
(разів три вже перевірено) - від тих, що мали б бути на реєстрації покупців, в тому
числі і вся охорона на вході і виході, і касири - і швидше за все(того не перевіряли
), і ті, що сидять на перегляді відео з залів.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Взагалі кажучи, совдепія тут лише в ставленні до людей. Безлад буває всюди. Інша
річ, що кастомер завжди правий, і якщо немає відеозапису, який би підтверджував, що
хтось переклеїв, ніхто б не мав права затримувати покупця і були б зобов'язані
продати товар за вказаною ціною.
А те що помилка з ціною - це проблеми магазину і того працівника, який приклеїв ту
ціну.
|
|
Ігор Домін
Академік
Повідомлень: 373
Зареєстрований: 11-5-2010
Місто: Одеса
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
у мене в цьому магазині завжди щось не так. постійно купую не те що треба та
витрачаю купу грошей, отримуючи поганий настрій. таке почуття ніби проїхався у
маршрутці з нахабним водієм. вважаю, що єдиний шлях боротьби - це бойкот. що буде,
якщо домовитись та зробити так, щоб хоча б один день ніхто не зайшов до крамниці?
мабуть зроблять якогось висновку. ударити по гаманцю - це найболюче, а інше їх не
турбує.
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Не забувайте, що Метро все-таки свій бізнес бачить як гуртові продажі для дрібних
продавців (інакше який смисл в обмеженні клієнтів юридичними особами). Тобто там в
покупця вже інша мотивація і розуміння того, що за нижчу ціну йому доведеться
потерпіти - бо формується дельта, яку він заробить.
|
|
Tempika
Почесний Академік
Повідомлень: 2732
Зареєстрований: 21-1-2004
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: усміхнена
|
|
Та в Метро гуртові ціни часто вищі, ніж роздрібні в Ашані :-)
...i am a little bit ironic, don*t you think?...
|
|
Andreas
Академік
Повідомлень: 813
Зареєстрований: 29-4-2004
Місто: Offenburg, Deutschland
Нема на форумі
Настрій: не дуже...
|
|
А ще можна сюди скаргу написати...
http://www.metro-cc.com/dynasite.cfm?dsmid=102646
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Треба було звонити відразу в цілодобовий телефон їхній.
Несвіжі товари, перероблені дати і т.д. це не тільки в Метро - фактично в будь-якій
"будці" і магазині можна таке знайти.
|
|
Оксана Тиндик
Дописувач
Повідомлень: 31
Зареєстрований: 1-8-2010
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Несвіжі товари, перероблені дати і т.д. це не тільки в Метро - фактично в будь-якій
"будці" і магазині можна таке знайти.[/ rquote]
Все ж таки Метро себе позиціонує як європейський супермаркет - і це дійсно
недопустимо. Мені також Метро не подобається - витрачаєш купу грошей, не купивши
нічого суттєвого, ще й купу часу тратиш.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Тим часом Метро розвивається і скоро збудує ще один магазин:
"11 серпня у Львівській міській раді відбулися громадські слухання проекту
містобудівного обґрунтування будівництва багатофункціонального торгового
центру компанії «МЕТРО Кеш енд Кері» на вул. Дж. Вашингтона, 8."
|
|
Катерина Слобода
Модератор
Повідомлень: 1245
Зареєстрований: 29-9-2008
Нема на форумі
Настрій: є...точно є...
|
|
Але погодьтесь, велика кількість покупців перейшла до Ашану ...
|
|
Tempika
Почесний Академік
Повідомлень: 2732
Зареєстрований: 21-1-2004
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: усміхнена
|
|
Думаєте, в Ашані нема нагло прострокованих товарів? Ага, кілька днів назад
продавали зі знижкою морозиво с коробці, виготовлене 15 травня!!..
...i am a little bit ironic, don*t you think?...
|
|
Катерина Слобода
Модератор
Повідомлень: 1245
Зареєстрований: 29-9-2008
Нема на форумі
Настрій: є...точно є...
|
|
Е-е, ну то трохи інша справа...на тому морозиві ж не переклеїли дату виготовлення і
не продавали за його звичною ціною ніби нічого не сталося...а як покупець бере
товари на знижку, то мусить трохи вважати- що там не так...
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
У того морозива термін придатності мабуть 3 місяці, ось якраз до 15 серпня і
намагаються продати.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
та всюди є такі товари і будуть нажаль.
Щодо переходу клієнтів - це справа така, завжди всюди знайдеться свій клієнт. Біля
могу будинку був колись 1 продуктовий магазин тепер їх 7 - і всі живуть добре
|
|
Катерина Слобода
Модератор
Повідомлень: 1245
Зареєстрований: 29-9-2008
Нема на форумі
Настрій: є...точно є...
|
|
Хто би міг подумати, що такий великий торгівельний центр (з іноземним капіталом)
як "Ашан" в "Кінгкросі", "зійде на такі пси"... Минулого тижня два рази (!!) попали в ту ж
саму неприємну ситуацію...Думаю, що не ми перші, не ми останні, тому вирішила
написати тут, щоб інші покупці були уважні. Касири на касах дозволяють собі
пробивати товари, які бере покупець по кілька разів, або неправильно вказувати
кількість товару, можливо є ще якісь способи обдурювання, але нам попали ті... два
рази різні касири, які робили те ж саме...навряд чи то можна назвати механічною
помилкою...в одному випадку ціна покупки була завищена рівно на 100% (!!!), що
виявилося при повторному перерахунку.
|
|
Andreas
Академік
Повідомлень: 813
Зареєстрований: 29-4-2004
Місто: Offenburg, Deutschland
Нема на форумі
Настрій: не дуже...
|
|
А мене от в французькому "Auchan"-і обдурили! Лежить риба морожена, написано - "скидка -
100%". Ну, звісно, то не означає, що її (ту рибу) задурно віддають. Але на касі мусять
дати такий собі купон, що дає на протязі двох тижднів знижку на закупівлю в "Ошані"
на суму, що коштує та риба. В моєму випадку - 2,49 Є. На касі нам мило посміхнулася
касирша "Добрый день! А вы из Германии, да? Ой, а у вас почему-то нетипичный для
русских немцев набор продуктов..." ну і так далі, запудрила мозги російською,
корочє. В процесі спілкування все порахувала, взяла гроші - а про купон "забула". А
ми про нього згадали вже в Німеччині...
Власне, я в Ошан ізджу раз на два місяці, купон той мені до одного місця, але
принцип спокою не дає...
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
Свій до свого по своє?
|
|
Іванна Лука
Новак
Повідомлень: 6
Зареєстрований: 24-7-2011
Нема на форумі
|
|
А я супермаркети незлюбила від того часу як попрацювала там майже пів року. В
якому саме не називатиму, але дурять на всьому, що тільки продають. З того часу
якщо вже і щось купую, то дуже уважно оглядаю товар, лишній раз переважую ( не
завадить).
|
|
Іванна Лука
Новак
Повідомлень: 6
Зареєстрований: 24-7-2011
Нема на форумі
|
|
Раджу в супермаркетах не купувати готового фаршу, бо в нього додать хімію, що має
запах оцету, для довшого зберігання.
|
|
Сторінки:
1
2 |