Поштовий клієнт Opera 7 страждає від недоробок
Опублiковано 7 березня 2003 року
В даний час інтернет-користувачам доступна величезна безліч поштових клієнтів. У
нашій країні найбільш популярні Outlook Express і The Bat!, за кордоном чимало користувачів
у Eudora, деяка кількість користувачів перетягнули у свій табір і розробники Mozilla.
Компанія Opera Software поки не сильно радувала користувачів своїми поштовими
клієнтами. Досить потужний поштовий клієнт з'явився лише в сьомій версії
браузера Opera.
Але і з цим клієнтом справа стоїть не так просто. Безумовно, M2 значно перевершує
примітивний поштовий плагін Opera 6. По закладеним у ньому можливостям він значно
перевершує багато конкуруючих програм: тут і вбудований фільтр спама, і швидкий
пошук, і автоматичне сортування пошти по контактах, по типам вкладень і інших
параметрів. Однак на практиці деякі функції працюють поки не занадто гладко.
Наприклад, при складанні листа додати адресу із списку контактів натисканням на
кнопку To або CC неможливо. Зате чудово працює підстановка адреси при наборі імені
адресата вручну. Крім того, були помічені помилки при роботі з поштовим сервером
по протоколу POP3 - у визначений момент програма просто перестала забирати із
сервера пошту. Можливо, це зв'язано з величезним обсягом кореспонденції. Однак
інші програми, такі як Outlook Express або The Bat!, працюють у таких умовах без проблем.
При роботі з поштовою скринькою IMAP справа стоїть значно краще і зауважень до M2
значно менше. Програма справно забирає із сервера заголовки, завантажує обрані
листи. Однак іноді для завантаження листа приходиться додатково натискати кнопку
Check, інакше лист завантажиться тільки при наступному за розкладом звертанні до
сервера. Незрозумілі затримки виникають іноді і з відправленням листів. Тобто
якщо автоматична перевірка пошти відключена або заданий занадто довгий інтервал,
без натискання кнопки Check можна дуже довго чекати завантаження потрібного листа.
Як з'ясувалося пізніше, і кнопка Check допомагає не завжди.
Один раз при наявності в IMAP-скриньці більше 1000 листів, завантаження і
відправлення листів призупинилося і відновилось лише після видалення частини
листів вручну. Можна, звичайно, помітити, що поштову скриньку потрібно чистити
самостійно, але Outlook Express легко справляється з такими обсягами пошти без допомоги
користувача. Утім, такий збій виник всього один раз за кілька тижнів постійного
використання M2.
Не можна не сказати і про помилки з кодуваннями в іменах вкладених файлів.
Написані по-російськи, вони найчастіше перетворюються в абракадабру. Особливо
неприємний казус виник при спробі відкрити відправлене за допомогою Opera 7
вкладення з російським ім'ям у Outlook Express - російські букви в імені перетворились
у неприпустимі символи і файл узагалі не удалося відкрити. При одержанні листа
"Оперою" усе було в порядку. Крім цього, M2 не зовсім коректно працює з
вкладеннями - при завантаженні заголовків по протоколу IMAP наявність вкладення
чомусь ігнорується, а відображуваний розмір листа не відповідає дійсності.
Обов'язково варто згадати про вбудований фільтр спаму (такий інструмент, до
речі, є і у поштовому клієнті бровзера Mozilla 1.3). Даний фільтр має два ступені
"агресивності": середню і високу. При середньому рівні помітна частина спаму
залишається невідфільтрованою, зате в папку зі спамом не попадають корисні листи.
При більш агресивному фільтрі з вхідної пошти віддаляється майже весь спам, але і
корисна кореспонденція страждає.Утім, у будь-якому випадку краще уточнити умови
фільтрації вручну, що поштовий клієнт Opera 7 дозволяє робити досить легко.
Потрібно сказати кілька слів і про інтерфейс M2. На перший погляд, він може
показатися незвичним, однак якщо попрацювати з M2 якийсь час, то з'ясовується, що
інтерфейс поштового клієнта Opera 7 досить зручний. Список папок розміщається на
багатофункціональній панелі Hotlist (на ній же відображаються закладки, контакти,
завантажування файлів і т.д.), а список листів виводиться в окремому вікні. Для
кожної папки можна вказати типи листів для відображення (прочитані, вилучені в
кошик, спам, повідомлення із списків розсилання), інтервал часу одержання листів.
Кожному листу користувач може самостійно привласнити мітку: коштовний, важливий,
смішний, зустріч, справа і т.д. На одній панелі з кнопками роботи з поштою
знаходиться рядок швидкого пошуку. Варто виділити і спеціальне поле Quick Reply, що
знаходиться в самому низу екрана. З його допомогою можна дуже швидко відповісти
на будь-який лист. Для цього досить набрати відповідь і один раз клвцнути
гризуном.
Таким чином, можна сказати, що поштовий клієнт Opera 7 поки що недороблений, хоча і
надає досить великі можливості. Для український користувачів найбільш
неприємними будуть, звичайно, проблеми з кодуваннями в назвах вкладених файлів.
Хочеться сподівається, що вони будуть ліквідовані з виходом нових версій, і Opera 7
буде не тільки гарним браузером, але і підходящим клієнтом електронної пошти.
джерело : www.compulenta.ru
|