Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Використання неофіційних національних символів у рекламі
Чи допустиме використання в рекламі символів, які хоч і не прописані в
Конституції як офіційні, проте для великих окремих груп громадян мають велике
символічне значення?
На цю тему наштовхнуло використання в якості музичного фону та основи для
пісеньки стрілецької "Червоної калини" в рекламі пива "Арсенал".
Особисто у мене це викликало негативну реакцію. Так само, як би викликала
неприйняття комерційна реклама під музику "Боже великий єдиний" чи "Вставай
страна огромная..."
|
|
Степанюк Василь
Дійсний член
Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Не пригадую саме реклами пива "Арсенал", але повністю підтримую, що не можна в
рекламних роликах використовувати державну, релігійну чи патріотичну символіку!
|
|
Andreas
Академік
Повідомлень: 813
Зареєстрований: 29-4-2004
Місто: Offenburg, Deutschland
Нема на форумі
Настрій: не дуже...
|
|
Але доведеться звикати до того, що дозволено використовувати все, що прямо не
заборонено законом. Як в любій правовій демократичній державі.
Негативна реакція окремих громадян, окремих груп громадян, окремих великих груп
громадян - не підстава для жодної заборони.
Тому правильна відповідь на початкове питання - "Так. Допустиме".
|
|
Василь Яворський
Почесний Академік
Повідомлень: 1246
Зареєстрований: 4-8-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Відповідний
|
|
В кожній правовій демократичній державі негативна реакція групи осіб - підстава
для розгляду доцільності внесення змін до законодавства або створення
прецеденту судової заборони. Приклад: в грудні 2007 в аеропорту Бостона демонтували
всі різдвяні атрибути, бо один єврей поскаржився до суду, що він не знайшов
жодного атрибуту хануки....
|
|