Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Сфера обслуговування
Десь кілька років тому почав спостерігати поступову адаптацію сфери
обслуговування до нових умов - уважних продавців, офіціантів і тп.
Зараз, на мій погляд, іде якийсь зворотній процес. Якість обслуговування стрімко
прямує до "високих" совкових стандартів.
Для офіціанта нормально не підходити до столика 15 хвилин, для продавця -
ігнорувати покупця. Замовляємо піцу в піцерії і просимо пораду з "комплектації" -
нас хамсько відсилають до переліку складових. Усе більше з'являється усякого
самообслуговування (я мабуть ніколи не звикну до крику офіціантки в матюгальник -
"заберіть четверте замовлення") і тп.
Чи то лише моє суб'єктивне враження? Якщо ні, що приводить до такого стану в умовах
ринку?
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Піцерії ніколи не відрізнялися закладом особливого обслуговування.
Все дуже просто там де дешево там і відповідно обслуга.
Зайдіть в ресторан чи кафе де пиво від 15 грн. і побачите обслугу. В таких закладах
офіціанти бояться за місце і свою репутацію. якщо що завжди є менеджер якому можна
пожалітися....
Ціни ростуть, власники намагаються стримати ціни самообслугою або дешевими
офіціантами які відповідно і працюють.
|
|
Марія Вибранівська
Дійсний член
Повідомлень: 281
Зареєстрований: 19-2-2008
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Я думаю, вся справа в поступовому загальному зниженню планки культури. Хто
обслуга в закладах громадського харчування?- Молодь віку 18-25 років, тобто ті, хто в
вільний від роботи час попиває пиво прямо з горла, причому сидячи "з ногами" на
спинках лавок на стометрівці, хто вихований на "високоморальному" закордонному
теле- та кіно- ширпотребі...
Всі ці діти в принципі не розуміють, що така поведінка є нечемною.
Потрібно піднімати загальний рівень культури.
І думаю сума оплати тут не на першому місці. Півень соловейком тьохкати не зможе.
|
|
Юрко Ничик
Дописувач
Повідомлень: 89
Зареєстрований: 19-10-2007
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
та шо ви накинулися на молодь...
залишайте чайові і будуть вам посміхатися
безкоштовно цього робити ніхто не зобов’язаний.
а ще якщо Вам хамлять, то просто покличте адміністратора закладу. одразу всі
навколо стануть шовкові)
|
|
Марія Вибранівська
Дійсний член
Повідомлень: 281
Зареєстрований: 19-2-2008
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
На молодь я не нарікаю. Я співчуваю. Якщо основна мета - чайові, то чи не нагадує це
прилизаного на напівзігнутих ногах лакея?
|
|
Юрко Ничик
Дописувач
Повідомлень: 89
Зареєстрований: 19-10-2007
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
так і є.
якщо ви подобаєтеся офіціанту - він лакей
подобатися можна з різних причин. але гроші, як відомо - найдієвіший
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Конкуренції нема. Зараз у нас на ринку такий стан, що фактично в будь-якій галузі
можна спокійно починати працювати, пирога на усіх вистачить. Стоїть поруч два
магазини, став третій - і в нього буде прибуток. Є сотні кафешок, відкривой
скількитамстопершу - теж в накладі не залишишся. Тому і нема сенсу у власників
боротись за якість, якщо примітивна кількість дає хороший прибуток.
А от коли ринок насититься, коли перші ластівки почнуть придумувати фішки, щоб
заманити клієнта саме до себе, от тоді і почнеться боротьба за якість. Хоча теж не
факт, що буде все солодко.
Стосовно чайових - та нема у нас в сфері обслуговування офіціянтів, які навіть за
солідні чайові здатні обслужити якісно. Тому що їх ніхто не вчить цього. А просто
усмішка - це ще не обслуговування.
Андрію, якщо хочеш якісного обслуговування, сходи в ресторан Гранд-готелю. Це
дійсно рівень. Хоча ціни таки...
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
А ще я помічаю що ми часто густо просто думаємо так: раз я плачу гроші значить ти
повинен зі шкіри вилізти, я можу матюкнути а ти маєш мені посміхнутися і т.д.
Висновок зробив коли за кордоном де сервіс кращий наші просто знущаються над
їхніми офіціантами, логіка одна - я йому гроші за це плачу і все. Дьоргають по
дрібничкам і чекає щоб він не так щось зробив, щоб потім йому "виписати". Але вони молодці знають "наших" тому
тримаються добре а наших це ще більше злить.
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
Це яких таких "наших"? З якими це людьми ти по закордонах їхдиш?
|
|
Юрко Ничик
Дописувач
Повідомлень: 89
Зареєстрований: 19-10-2007
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
ну то, як ставитися до обслуговуючого персоналу - то вже питання самоповаги
кожного...
з приводу "наших" за кордоном - це справді жах якийсь
вони дикі...
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Ярема П.
Це яких таких "наших"? З якими це людьми ти по закордонах їхдиш? |
Я з ними не їзжу. Наші це Українці. Просто бачу їх поведінку там....чесно вже навіть
відразу зайшовши в ресторан чи ще кудась можна на 90% вгадати де сидять наші.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Нині в будільному супермаркеті купував пензлики. Взяв, прийшов до чоловіка, який
виписує рахунок, а він мені каже "Покладіть на місце, вони вже продані". Це при тому,
що вони були на полиці. Забрали б вже...
|
|