Грицак Андрій
Дописувач
Повідомлень: 48
Зареєстрований: 26-12-2005
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Автодиллери. Білі та сірі.
Доброго дня всім.
Надумав змінити авто і стикнувсяз питанням офіційних (білих) та неофіційних
(сірих) діллерів чи автосалонів.
А суть питання ось в чому - різниця на тіж самі авта приблизно 10 %. Тобто за
пристойне авто треба переплатити 5-7 тис у.о.
У кого є досвід придбання авта у сірих діллерів? Чи є різниця у комплектаціях чи
якості? Що з сервісним обслуговуванням?
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Самого це цікавить.
Бо подейкують, що ті Тойоти Кемрі, що продаються на Урбані (дійсно значно дешевші)
Діамант не бере на гарантію...
Але це на рівні чуток.
Люби українське!
|
|
Грицак Андрій
Дописувач
Повідомлень: 48
Зареєстрований: 26-12-2005
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Це дійсно так. Різниця суттєва. Вивчаю це питання вже з місяць.
Мало того - в сірих діллерів набагато ширший асортимент
Навть є нові моделі - яких це і у згадці нема у офіціалів
|
|
Грицак Андрій
Дописувач
Повідомлень: 48
Зареєстрований: 26-12-2005
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А на рахунок гарантій - тоже помоєму порядок. Минулої неділі був у салоні Рікавто
що на Щирецькі - автосалон серйозний, сервіс судячи по ремонтних боксах теж не
останній. Гарантійні книги і всі справи. А той самий Урбан направляє на
обслуговування на теж Ніко , Діамант чи рік авто
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Таки направляє? Мабуть невиправдані чутки.
Люби українське!
|
|
Thror
Дописувач
Повідомлень: 99
Зареєстрований: 30-3-2003
Місто: м.Львів
Нема на форумі
Настрій: невизначений
|
|
10% відсотків то такі суттєва різниця.
Чи не могли б ви підказати контакти сірих ділерів та, бажано, їх сайти?
|
|
Грицак Андрій
Дописувач
Повідомлень: 48
Зареєстрований: 26-12-2005
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Мене цікавить паджерик - тому звертався до тих де вони є. На сайти не заходив -
оскільки спілкувався в живу.
1. "Урбан" - біля стоянки на Б.Хмельницького, заїзд з кільця
2. Салон мід відкритим небом на 700 річчя навпроти Арсену - теж біля стоянки
3. "Рікавто" на Щирецькі - один з самих пристойних салонів в яких мені вдалося
побувати з сірих. Правда ціна там чуть вища чим у двох попередніх.
До речі - на "рікавто" сказали що ціни на авта з вчорашнього дня повинні були
підскочити - повязано з розтаможкою
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Вчора по 24 каналу крутили засідання (нараду) продавців автівок. Усі в один голос,
розпиналися, які сволочі сірі автодилери, які мало того що не платять податки, а ще
й створюють загрозу для безпеки людей (неправильно зібрані після ввезення
автівки, можуть спричинити небезпеку).
З одного боку, з ними та їх праведним гнівом можна погодитися. Порушення законів
торгівлі та конкуренції все ж таки...
Проте з іншого боку, питання до них та до держави: Чим спричинені такі процеси?
Чи не вони ж самі винні, що різниця в ціні між автівками в Європі чи ЮСА і в нас
робить такий вид діяльності прибутковим? Чому потрібно переплачувати? А хіба вони
своєю ціновою політикою не змушують наших громадян купувати замість японців,
німців і ін. усілякий китайський, іранський і ще якийсь мотлох чи творіння ЗАЗу,
які (десь була тема про краштести) за рівнем безпеки значно гірші за інші імпортні
машини? Це не створює загрозу для споживачів?
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Створює, ще й яку
Ми якось прикидали - Жип Гранд Черокі, тут, в салоні, коштував приблизно 50 000 євро.
Пригнаний з США, новий, з тамтешнього салону, обходився в 35 000 доларів. До речі, при
чому тут неправильна зборка не зрозуміло.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
А якщо ще врахувати різницю в зарплатах...
Вже обговорювалася тема про надприбутки. Багато хто казав, що такого не буває в
природі.
Якщо ж припустити, що надприбутки існують, ця ситуація це наглядно демонструє.
Використовуючи владне лоббі автодилери не просто "заробляють гроші" чи
"займаються бізнесом", а займаються спекуляцією. Гарне, таке, совдепівське слово
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Проте з іншого боку, питання до них та до держави: Чим спричинені такі процеси?
Чи не вони ж самі винні, що різниця в ціні між автівками в Європі чи ЮСА і в нас
робить такий вид діяльності прибутковим? Чому потрібно переплачувати?
|
Тут якраз все просто. Наведу приклад процедури розмитнення нової легкової
автівки з об'ємом до 3000:
Автомобiлi легковi та iншi моторнi транспортнi засоби, призначенi головним чином для
перевезення людей (крiм моторних засобiв товарної позицiї 8702), включаючи
вантажо-пасажирськi автомобiлi-фургони та гоночнi автомобiлi:
-iншi транспортнi засоби з двигуном внутрiшнього згорання з iскровим запалюванням
та з кривошипно-шатунним механiзмом:
--з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 1 500 см3, але не бiльш як 3 000 см3:
---новi:
----iншi:
-----з об'ємом цилiндрiв двигуна понад 2 200 см3, але не бiльш як 3 000 см3
Додаткова одиниця виміру шт (код 796)
Основна одиниця виміру кг (код 166)
Ввізне мито 25%
Податок на додану вартість 20%
Акцизний збір 0,06 EUR за см3
Дозвільні документи:
Обов'язкова сертифікація. Не скажу ціну, але, наприклад сертифікація
металообробного верстата в Укрсепро коштує 4000 грн. Це тільки офіційний платіж.
Санітарно-епідеміологічний висновок. Робиться на партію товару. В принципі не
дорого.
Ще слід зауважити що під час розмитнення буде знято платежі за заїзд на митний
термінал і стоянку там. З тягача знімуть за першу добу близько $100
Також буде знято кілька дрібних платежів і проплачено послуги митного брокера.
Неофіційні платежі я замовчую.
Нескладно побачити як лише під час розмитнення автомобіль дорожчає більш як на
50%
Додамо сюди транспортні витрати (з вартості доставки до кордону України теж, до
речі, беруться митні збори), послуги салону.
Нам вдалося сформувати ціну?
Цінуй чужі думки, але не настільки, щоб привласнювати їх.
Дмитро АРСЕНИЧ
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Це все добре...я думаю держава б думала щось шукала виходи якби....люди не купляли
машини. люди купляють машини які дорогі б вони не були...ось тому чому б не заробити
собі? Всеодно куплять.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Цитата: | Це все добре...я думаю держава б думала щось шукала виходи якби....люди не купляли
машини. люди купляють машини які дорогі б вони не були...ось тому чому б не заробити
собі? Всеодно куплять. |
Я трохи не про те. Звісно, що купують.
Але якщо порівняти
нову Таврію чи, скажімо, 5 річну Тойоту-Короллу,
новий Сенса чи 2 річну Тойту, Хонду чи Ніссан,
замість Китайського Жіпа - Лендкрузера.
Машини з правої колонки мають значно кращі показники безпеки. Якби держава не
понаставляла мита і ми за приблизно однакові гроші могли купити машину з лівої чи
правої частини, я б не вагався і брав з правої.
Ми що, "автомобільна держава", що такого мита понаставляли?
Ось тому і процвітають сірі автодиллери, і не треба "офіційним автосалонам"
обурюватися, а треба знижувати ціни.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Наші бідненькі легальні автодиллери, такі бідненькі, що аж придбали собі завод у
Польщі: http://www.korrespondent.net/main/215266/
Їх треба продовжувати захищати?
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Так тут же написано що УкрАвто — власник АвтоЗАЗу. Це, правда, не виключає що
корпорація може виступати ділером, проте ця ж сама корпорація має доходи не лише з
продажу автомобілей.
Наприклад, два підрозділи Київської регіональної митниці (ВМО-3 і ВМО-7)
перебувають на терміналі, який належить УкрАвто, а це значить що кожна машина, яка
розмитнюється у цих двох підрозділах, сплачує не менше 500 гривень (якщо встигає
оформитись за день). Якась частина, без сумніву, іде і на утримання терміналу.
Цінуй чужі думки, але не настільки, щоб привласнювати їх.
Дмитро АРСЕНИЧ
|
|