Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Чи є в сенсі сенс? Є!
Якщо би зараз переді мною стояв вибір – зубило чи сенс, скоріше за все я вибрав би
сенс, не кажучи вже про ланос. Все-таки комфорт з віком виходить на перше місце. А
комфорту в ланосі (а сенс – це і є ланос, тільки з мелітопольським двигуном) таки
більше – зручні (для мене) сидіння, тихий салон. Є і мінуси, але про це далі.
Загалом, їздити на сенсі можна, і їздити добре. І якщо в керованості і обзорності
він дещо поступається зубилі, то, як я уже сказав, в плані комфорту бере реванш.
Отже, з мінусів сенса. Валкість і розхлябаність при невеликих амплітудах
коливання має місце. Особливо дістають його реакції на невеликі повторювані
горбики на дорозі, типу пральної дошки.
З другого доку підвіска, попри конструкцію, досить енергоємна, чудово
„проковтує” серйозніші вибоїни. Хоча є підозра, що вона таки буде дещо заслабкою
на пробій, як про це уже було неодноразово сказано. Ну та, макферсон, він макферсон
і є. І Ланос тут ні при чому. Також добре себе поводить в крутих і різких поворотах,
при переставці. Тобто, при середніх і великих амплітудах коливання амортизатори
працюють якщо не на відмінно, то на тверде „чотири”. В цьому плані зубило на
правильних амортизаторах (більштайн, наприклад), поводить себе краще, але от в
стандарті… Ну, не пам`ятаю вже, як зубило їздить на стандартних амо. А от якщо
ланоса поставити на кращі амортизатори, ті ж більштайни, то, думаю, це буде зовсім
інша машинка.
Ще позитивний момент – при гальмуванні сенс майже не клює носом.
Керування. Через більше передавальне число кермо крутити в сенсі як мінімум в
півтори рази легше, ніж в зубилі. Та і взагалі все в сенсі, що стосується керування,
десь так в півтори-два рази легше повертається і натискається. Мінусом більшого
передавального числа рульового є те, що кермо треба повертати на більший кут, ніж
в тому ж зубилі. Це дещо компенсується меншим необхідним зусиллям, але… Отже, це
пишемо таки в мінус, хоча не такий страшний.
Зчеплення. Менш інформативне, ніж в зубилі, я про це вже писав, але і значно м`якше.
Я за 1000 км до нього вже практично звик. І тут, мені здається, зручність переважає
над інформативністю, тобто, це можна скоріше записати в плюс.
Гальма м`якші, знову ж таки, але я б не сказав, що ефективніші. Якщо і є, то відсотків
на 10, не більше. Правда, гальмівна рідина там залита не знаю яка, точніше буду
судити, коли заллю, як і в зубило – кастрол. Якщо заллю. Ну і вентильовані
гальмівні диски це теж хороший плюс. А от блокуються передні колеса при
гальмуванні практично на тій самій межі, як і в зубила.
Давно описана проблема сенса – запотівання вікон. Вчора, під час дуже сильної
зливи рятувався включанням вентилятора на 3-ю швидкість (всього їх 4), і злегка
підігрівав повітря пічкою. Помогло. Але і шум таки від вентилятора теж не
маленький. Ну та, скільки там того дощу. А от з варіантами обдуву корейці таки не
додумали. В зубилі з НП (низькою панеллю), попри відсутність сопел, скерованих
спеціально на бокові вікна, що трошки зле, все ж вентиляція трохи краще продумана.
Ну, в крайньому разі, щоб так почали запотівати вікна, як в ланосі, мені треба
посадити 3-х добряче випивших людей. Але повторю – скільки там того дощу, якось
можна змиритися.
Дуже зручно, що в задньому сидінні розкладається спинка 1+2. Багажник теж більший,
ніж в зубилі, хоча дві пральки і 70-сантиметровий телевізор одночасно я в сенса не
запхаю. Ну та, це ж седан.
Фари хороші. А як поставити правильні лампочки, то взагалі супер буде, можна
навіть обійтися без протитуманок.
Зле, що нема тахометра, але може щось можна придумати. Цифровий можна поставити,
але не люблю я цифрові.
На двигун, на разі, нарікати причин нема, прошивку „мемзівці” таки трохи
вилизали. В КПП важко вмикається лише перша, і в половині випадків з натугою друга,
особливо, якщо після третьої. Третя, четверта, п`ята і задній хід майже, як в моїй
зубилі. Не так, але майже.
Ага, двигун. Сам двигун в порядку, а от подушки! З цим треба щось робити. Противний
резонанс, про який вже багато написано, саме в подушках і затаївся. Заслабкі вони,
гума надто м`яка. Ну нічого, щось придумаю, надіюся.
І ще - який вумнік придумав четверту і п`яту передачі вмикати в одному напрямку!?
Звикнути можна, звісно, до всього, але…
Як уже згадував, для себе питання вибору сенс – зубило я вирішив на користь сенса.
Так само, як при виборі зубило – таврія/славута однозначно зубило. А при виборі
сенс – ланос варта подумати. Я би сказав так, якщо вже ланос, то SE, з кондиціонером.
А інакше сенс. Це неоднозначно, але мала вартість двигуна сенса – це таки
позитивний момент. У всьому ж решта це ланос. Хоча не їздив я ще на ланосі, тому
можу помилятися. Треба буде Ігора на тест-драйв розкрутити, а то він все
віднєкується, як справжній галичанин
На остаток варта відзначити дорогу кузовню сенсоланоса. В порівнянні з ВАЗами. Ну
але не кожен день машини б`ються...
|
|
Ігор+
Дійсний член
Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Вікна, зеркала чи ще щось електричне ?
Як стокове зеркало в салоні не за маленьке ?
Скільки воно їсть бензину ?
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Електропакету в сенсі нема. В ньому все по мінімуму - голий стандарт. А чого можна
хотіти від автомобіля за 6 тисяч доларів?
А в самого навороченого ланоса SE, вартістю приблизно 10 000 присутні:
Гидропідсилювач керма
Кондиціонер
Подушка безпеки водія
Центральний замок
АБС
Електросклопідіймачі
Регульована рульова колонка
Протитуманки
Тоновані вікна (хоча в сенсі вони теж тоновані).
Фактично, це найдешевша іномарка, в якій присутні ці опції.
Дзеркало в салоні таке, що в нього поміщається відображення усього заднього
скла.
Споживання пального (за паспортом) в ланоса 5,2 л (двигун 1500) і 5,6 л (двигун 1600) по
трасі, 10,2/10,4 в міському циклі.
Для сенса ці показники 5,5 та 7,6. Реальну витрату не знаю, бо лише за 1000 км
перевалило.
В сенсі двигун МеМЗ 1300, розподілене впорскування палива (себто, повний інжектор),
ЕБК вирбництва Сіменс, виконавчі механізми російського виробництва, сумісні з GM
(останні просто дорожчі). Проблеми, які були з неробочим ходом, так виглядає, в
останній версії прошивки подолані.
|
|
Орест Гнатина
Новак
Повідомлень: 22
Зареєстрований: 29-3-2007
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Чи є сенс купувати SENS?
Останнім часом дуже рекламується чудо українського автомобілебудування,
автомобіль SENS. Тим не менше, "бувалі" радять триматися від цієї марки якомога далі!
Причини: н6есумісність "таврійського" двигуна, з корейською коробкою, неякісна
"бляха", проблеми з обшивкою салону.... і ін. Тому недивлячись на досить вигідні
умови купівлі, краще надати перевагу жигулям 09, 10... майже за ті ж гроші.... можливо є
хтось із власників "сенсів", щоб з нами поділитися, чи є все-таки сенс...
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
Не купляти! Я теж був повівся, але мій близький колега має те "чудо", і перечислені
вище причини цілком застосовні і до його автка. Я довго придивлявся до нього,
тестував, оскільки була така безплатна можливість, вкінці кінців втримався, і
зараз маю Ланоса, яким задоволений вже третій рочок, чого і Вам бажаю.
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Не викидай гроші. Підзбирай краще на Ланос. Катався я на тому і на тому. Різниця є.
І ще Сенс по динаміці ніякий, нащо тобі той мотороллер
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Обговорювалося тут http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=2597
Рост був написав досить розлогу статтю
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Об'єднюю дві теми
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Після того як була написана та стаття пройшло багато часу, і наскільки я знаю, тоді
збирання Сенсу було крупновузлове, а зараз майже все роблять на ЗАЗі, тому мабуть
акценти змінилися. Тут колись люди говорили про Dacia. Чи вона суттєво дорожча за
Ланоси/Сенси?
|
|
Орест Гнатина
Новак
Повідомлень: 22
Зареєстрований: 29-3-2007
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
дякую за поради...!!!
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Це мені здалося, чи знову з'явилися в продажу автомобілі марки "Sens" ?
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Вони вже давно почали знову випускатися, так само як і Славути знову почали
робитися. Причина - криза, люди не купляють дорогі авто бо не дають кредитів, а так
кому потрібно то беруть той дешевий варіант.
|
|
Віктор Саварин
Заблокований
Повідомлень: 42
Зареєстрований: 24-5-2008
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
ліпше назбирати грошей і купити щось нормальне....імхо
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
збирати гроші можна все життя (назбираєш 10, захочеться машину за 15.. дозбираєш до
15.. захочеш за 20 і так далі). а життя не чекає
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Щось мені все ліньки було сюди дописати, але бачу, що тему читають, тож... Часу
пройшло чимало, я на сенсі наїздив тисяч 5 кілометрів, і коли я після перших
вражень заявляв, що свою вісімку на сенс з радістю поміняв би, то власне тепер все
з точністю до навпаки.
З нездоланних недоліків сенса.
Незадовільна керованість. Все-таки ця машина проектувалась для іншого двигуна,
куди важчого, а встановлення мелітопольського двигуна і коробки з таврії
призводить до іншого, ніж задумано було, розподілу навантаження по осях. Передня
вісь виявляється завантаженою в недостатній мірі. Через це я один раз. при
виконанні елементарної переставки мало не влетів в припаркований бус. Тепер я вже
знаю специфіку цього автомобіля, і те, що я собі з легкістю дозволяю на вісімці, на
ньому намагаюсь не робити.
Резонанс в околі 3000 обертів. Коли двигун досягає цих обертів, всю машину охоплює
дрож, терпіти можна, але противно. Це, так виглядає, через конструкцію кронштейнів
кріплення силового агрегату, чи коробки. І найпротивніше, що настає цей резонанс
при швидкостях, наприклад, 60 на третій передачі, 90 на четвертій, 110 на п'ятій. І
нічого не зробиш.
Не знаю, як поводить себе сенс, якщо замінити заводські амортизатори на якісь
кращі. Але на заводських це реальна гойдалка, спочатку мені навіть важко було
їздити одразу після їжі
Запотівання вікон. Система вентиляції салону не продумана - вікна запотівають
моментально, як тільки дощ. Через це їздити в дощ не дуже приємно.
|
|
Віктор Саварин
Заблокований
Повідомлень: 42
Зареєстрований: 24-5-2008
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
vovka, ну я маю на увазі збирати в розумних межах...машина - це лише засіб пересування,
а не сенс життя
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Е ні! Бо тоді і життя - це лише форма існування...
|
|
|