Сторінки:
1
2 |
Петро Пістун
Новак
Повідомлень: 10
Зареєстрований: 19-9-2006
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
"Славута" заполоняє львів?
"Славута" заполоняє львів?
дуже багато їх появилося у львові. Чи то їх даром роздають? Чи то вже така хороша
машина, що їх так купляють? чи то вона вже така дешева?
Ніяк не можу зрожуміти. Але факт є фактом.
У львові їх багато.
Не така то вона вже і дешева.
За останій рік ціна зросла на 1 000 у.о.
Тай і зі слів "машина - консервнабанка", чому ж її так купляють?
Хотілося би почути самих власників таких машин.
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
У вас навіть таксівки є Сволути, жах
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
1. КУпляють люди які хочуть просто нову машину абільше грошей не мають, причому
наслідки комфорт, надійність - їх не хвилює.
2. Беруть фірми в кредит а поітм продають - це вигідно і машина окупиться
3. Беруть щоб повчитися їздити потім продають.
В мене родич взяв нову Славуту бо то нова, ніяких порад не слухав. Грошей більше не
мав а хотів нову машину.
Ця машина серед нових дійсно найдешевша а ще приваблює те що запчастини до них
дешеві.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Поїздивши на славуті я вирішив для себе не брати її (хоча дискусії не хочу просто
це моя думка). Я вирішив краще жигуля вже вязти.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці
гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове,
тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але ж тут
небо і земля.
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Мені взагалі незрозумілий цей концепт - машина може бути використана лише як
тимчасове рішення для молодих сімей, але ж навіть семирічній дитині на задньому
сидінні вже стає незручно, бо у вузьвґкому і короткому салоні розробники
примудрились "покласти" два передні сидіння так, що ті перекривають простір
заднім. Деу Тіко, що має майже такий самий салон, значно комфортніше вміщує
пасажирів.
|
|
Ігор Мартинів
Академік
Повідомлень: 467
Зареєстрований: 29-8-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: антирагульський
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці
гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове,
тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але ж тут
небо і земля. |
3-5 річна іномарка коштує у 3-5 разів більше , ніж нова Славута.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Ігор Мартинів
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці
гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове,
тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але ж тут
небо і земля. |
3-5 річна іномарка коштує у 3-5 разів більше , ніж нова Славута. |
Може здивую пана Ігора, але деякі нові іномарки коштують 8-10...15 тисяч...
|
|
Петро Пістун
Новак
Повідомлень: 10
Зареєстрований: 19-9-2006
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають"
викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав,
то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному
стані було.
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Петро Пістун
Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають"
викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав,
то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному
стані було. |
Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й
розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр
фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить
та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний
центр фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит. |
А чому він має розвалюватися?
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
Цитата: | Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить
та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний
центр фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит. |
А чому він має розвалюватися? |
Тому що по перше це Славута, а по друге це таксі, і по третє в тих машин нема якогось
одного шофера, а там де машиною користується більше 1 людини, то є не машина а відро
з болтами IMHO.
Якось буду на цьому сервісі, то сфоткаю ці розвалюхи...
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ну в цьому плані ти мабуть правий.
|
|
Петро Пістун
Новак
Повідомлень: 10
Зареєстрований: 19-9-2006
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Тому що по перше це Славута, а по друге це таксі, і по третє в тих машин нема якогось
одного шофера, а там де машиною користується більше 1 людини, то є не машина а відро
з болтами IMHO.
|
ну я в принципі говорю про машини ці, а не в якості таксі. Ясне діло що вона не так
довго буде їздити як всі інші.
Доречі, якраз, два дня назад, мав можливість на ній проїхатися в якості таксі. Ну і
я таксіста запитав за неї. Він сказав(Цитую): "Машина не з найкращих, не спорю,
девятка набагато краща він неї(славути). Але якщо славуту брати для себе, то нею
можна їздити і їздити",
"-и часто вона ламається?"
"Ну залізо то є заліо, і все воно ламається. Але я вже в таксі, на цій машині працюю
не один місяць, і вона мені не дісталася нова. Кожен тиждень я наїжаю по 6 тис. км."
Ну а дальше си вже приїхади
Цитата: | Якось буду на цьому сервісі, то сфоткаю ці розвалюхи... |
Було би дуже непогано на них глянути!
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Якщо брати для себе то бажано переробити собі ступиці на 08, поставити
октан-коректор, поміняти сідушки, зробити її "мягшою", аммо інші поставити... тоді
вона прийме більш менш нормального стану і головне їздити буде приємніше....але то
все додаткові затрати і чи варті вони?
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Власник таврії буде постійно мати справу з різними дрібними ремонтами. Серед
ВАЗів статистика трохи покраща, але не кардинально. Тобто, якщо не та, то інша
дрібничка таки буде турбувати. Але є один суттєвий плюс - це дешевизна (відносна) і,
що для мене дуже важливо, - постійна наявність усіх запчастин. Якщо машина
використовується активно, то дуже важко переживати необхідність замовляти
запчастини з доставкою через тиждень, а то і два (реалії з іномарками, виняток хіба
що ті, які збираються в Україні - Ланос точно, можливо Шкоди - не перевіряв).
Тому я поки що свою вісімку на іномарку не спішуся міняти, машина надійна,
невибаглива, легко утримувати в хорошому стані.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
Якщо брати для себе то бажано переробити собі ступиці на 08, поставити
октан-коректор, поміняти сідушки, зробити її "мягшою", аммо інші поставити... тоді
вона прийме більш менш нормального стану і головне їздити буде приємніше....але то
все додаткові затрати і чи варті вони? |
Якщо вже так, то краще одразу брати зубило - машина більша, надійніша, з кращою
пасивною безпекою. ІМХО.
А октан коректор з нашими бензинами на будь-якому карб`юраторному двигуні не
зашкодить. хоча я обходжуся без нього.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
так погоджуюся, це я написав вже якщо людина просто хоче славуту або таврію (на мій
погляд для себе або 2 осіб таврія навіть краща) і все, більше ніякої.
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
А тим часом Тварію знімають з виробництва
Кажуть, невдовзі те саме буде зі Сволутою.
|
|
Hanor Narasson
Почесний Академік
Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі
Настрій: з носа куриться
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від vovka
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Петро Пістун
Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають"
викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав,
то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному
стані було. |
Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й
розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр
фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит. |
Маленька поправка: не в кредит, а в лізинг. Для фірми це можливість списати оплату
лізингу на видатки - така собі оптимізація податків. Причому до момету повної
сплати машина в лізингу є власністю не користувача, а лізингової компанії.
Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
ЗАЗ продовжить випускати Славуту.
http://korrespondent.net/business/companies/635238
Криза пішла на користь виробникам цього народного чуда. Не треба придумувати
нічого нового.
|
|
Serg Selev
Дійсний член
Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Передсмертні конвульсії...
ЗАЗ стоїть, МЕМЗ стоїть, в автосалони завалені. А дуже скоро будуть завалені
майданчики банків кредитними авто. Який сенс виробляти нові авто за таких умов?
Криза дійсно пішла на користь виробнику, швидше здохне.
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Наші "вітчизняні виробники" вже підняли шум. Вимагають квотування увезення
автомобілів та збільшення мита. А щоби трохи знизити опір потужних
постачальників, пропонують заборонити ввіз "сірих" авто.
Це не захист ринку. Це захист людей від якісних авто.
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Старий маразм, про який тут хтось (здається Andreas) вже писав. Захист не споживача, а
виробника!
|
|
Роман Ромашка
Академік
Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Ідеальний
|
|
Знаєте, якщо б мито накладали на всяку китайщину, то був би захист споживача. А так
погоджуюсь на Вами.
|
|
Сторінки:
1
2 |