Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Маслянисті цікавини
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 2-9-2005 у 12:21
Маслянисті цікавини


Скручуючи черговий подіум в себе в студії краєм вуха почув розмову сусіда, майстра по ремонту двигунів, про двигун, який пішов врознос... Як електромеханік я знайомий з цим явищем в застосування його до електродвигунів постійного струму, які за певних умов починають збільшувати частоту обертання до безмежності, вірніше, до межі механічної міцності, після чого видовищно розвалюються на складові - це і називається "двигун пішов врознос". Але тут мова йшла про автомобільний двигун внутрішнього згорання! Вийшов розпитати і виявилось, що при руйнуванні кілець можлива ситуація, коли масло в досить значній кількості потрапляє в циліндри і починаї горіти. Зупинити його не можна тоді майже ніяким чином, навіть вимкнувши запалювання. Двигун починає розкручуватись поки не зупиниться сам, повністю знищений. Єдиний спосіб порятунку - вчасно увімкнути передачу і натиснути сильно на гальма в надії, що в такий спосіб вдасться двигун зупинити. Але якщо пропустити потрібний момент, то цілком можливо, що передачу увімкнути не вдасться - тоді поводити себе треба, як водій з вищезгаданої історії: різко гальмувати, вискакувати з машини і тікати подалі.
Як то кажуть, буває і таке.




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 2-9-2005 у 13:30


нічо собі... а хіба рівень масла не починає різко падати при таких подіях? А якщо вимкнути запалювання і це не дизель, то яким чином відбуватиметься займання, якщо кільця погані і тиску, відповідно, нема?
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 2-9-2005 у 13:47


Масло в`язке, заливає щілину між поршнем і стінкою циліндра - от тобі і компресія. А вимкнути запалювання нічого не дасть, бо горить уже не чиста суміш бензину з повітрям, а масло. Його, як виявляється, просто так не загасиш.



Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 2-9-2005 у 13:57


Тобто ти хочеш сказати що масло горить і не гасне? Навіть за відсутності кисню?????
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Nazar
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: бракує музики

[*] написано 2-9-2005 у 15:26


Уявляю собі які то мають бути свічки....
В мене були "пішли" маслозйомні кілця, то свчка більше години не втримувалась...




Люби українське!
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1156
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 3-9-2005 у 10:49


Чув таке, хоч і не спец в автотехніці. Фактично двигун починає працювати як дизель. Єдиний спосіб зупинити -- закрити доступ повітря. Можна зірвати повітрофільтр і кавалком ґуми затулити, можна заїхати в підходящу калабаню:D.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 5-9-2005 у 08:47


Після підходящої калабані доведеться міняти не тільки двигун після гідроудару, а ще й цілу купу інших деталей :)
Ну і я думаю, мало хто ризикне відкривати капот і там колупатися, коли двигун реве на обертах, більших за допустимі...




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 5-9-2005 у 15:32


Я попитав в своїх, кажуть в рознос найчастіше йде дизель через неправильне регулювання - у дизелів потужність керується подачею палива а не кисню, отже точність подачі збільшується на порядок.

У випадку з нещільними кільцями бензиновий двигун при вимкненому запаленні здебільшого глохне. Незаглохнути може лише тоді, якщо масло вже давно поступало в циліндри і, відклавшись кіптявою, розжарюється і починає працювати як свічка накалювання.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 3929
Реклама: