Опубліковано 23 грудня 2002 року
Ігри про покемонів знову очолюють японські хіт-паради. Після величезного успіху
перших ігор серії Pokemon і їхніх продовжень Pokemon Gold і Pokemon Silver, інтерес до покемонів
трохи згас. У всякому разі, кілька повнометражних мультфільмів, випущених за
останній рік, були зустрінуті публікою прохолодно. Але ситуація, схоже, починає
мінятися.
За даними японського ігрового видавництва Enterbrain, продаж нових ігор Pokemon Ruby і Pokemon
Sapphire перевищили всі очікування. Тільки за перші чотири дні продажів були
реалізовані 1,25 млн. картриджів з цими іграми. А за період з 25 листопаду по 15 грудня
обсяг продажів склав 1,13 млн. картриджів. У 1999 р. Pokemon Gold і Pokemon Silver за два місяці
розійшлися тиражем 5,2 млн. екземплярів. Продаж нових ігор серії, за деякими
оцінками, також можуть досягти 5 мільйонів.
Новий вибух популярності покемонів привів до значного росту продажу кишенькової
ігрової консолі GameBoy Advance. Якщо до виходу Pokemon Ruby і Pokemon Sapphire тижневий обсяг їхнього
продажу складав 30-40 тисяч штук, то після появи нових ігор про покемонів у тиждень
стали продаватися по 150 тисяч кишенькових консолей.
Друге місце в японському хіт-параді відеоігор займає гра Tales of Destiny 2 компанії Namco.
Обсяг її продажу склав більше 603 тисяч копій. Третє місце займає гра SD Gundam G Generation-Neo
фірми Bandai. Її сумарний тираж склав 438 тисяч екземплярів. Однак незабаром ці
продукти поступляться позицією лідерів новій грі The Legend of Zelda: The Wind Waker від самої
компанії Nintendo. За перші три дні її продажу уже реалізовані 287 тисяч копій.