vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Свічки запалювання
Підкажіть, в чому може бути проблема.
Я так підозрюю що в свічках.. Тут почитав форуми...
Якщо прислухатися до вихлопної труби, то чути якісь хлопки ...
Коли місяць тому міряли компресію, то була в нормі.
Так от ці хлопки я вичитав, є від того що свічки можуть бути вже поганими.. На
вигляд вони вроді нормальні..
І які свічки краще брати на ВАЗ 2108 ?
Чи є суттєва різниця між нашими і наприклад Bosch ?
І де взяти справжні Bosch ? А не ті які нібито Bosch ?
Просто чув що більшість того у ЛЬвові підробки під фірму..
І ще таке. Десь тут на форумі вже йшла мова про регулювання кута випередження
запалювання. Але не знайшов..
Так от. Заправляю 92 бензином.
Може ті хлопки від того що запалювання не відрегульовано ? Хоча машина їде добре,
навіть на 4 передачі розганяється а не тупить...
Запалювання в мене стоїть по центру. Куда його відсунути треба і на скільки
поділок ? Я так зрозумів що до плюса десь на
одну ?
Як завжди ще є купа питань, але б з тими для початку розібратися
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Може то мені дійсно автомайстерню відкрити? Хм... Карб`юраторщиків добрих не так
уже й багато... А я ще й на машинцііі друкувати вмію... І хрестикооммммррр...
Добре, свічки. В цьому випадку я підтримаю відомий рекламний слоган: "навіщо
платити більше?".
Їздив я все життя на А17ДВ-10, потім на А17ДВР, аж закортіло мені запхати в двигуна жах
які імпортячі свічки. Купив. Японські NGK. За ті гроші можна було зо 3 комплекти
вищенаведених російських купити! Ну і що? Через рік на холодну троїть, ледве
заводиться... Повернувся я, коротше кажучи, знову до рідних для зубила свічок - і
все в порядку.
Тому раджу - свічки А17ДВРМ. На пакунку написано, що вони для інжектора, але є 100%
сумісність з карб`юраторним двигуном, тільки треба зазори зменшити. Для інжектора
є 1 мм, а для карба має бути 0,7...0,8 мм.
Купував свічки я на базарчику, що на Володимира Великого. Там тепер наставили купу
нових магазинчиків.
Про хлопки. Хлопки означають, як я розумію суть процесу, згорання, вірніше,
догорання суміші уже у випускному тракті. Це може бути через надто пізнє
запалювання або ненастроєні фази (наприклад, невідрегульовані клапани, зміщений
на зуб назад ремінь привідний, хоча в такому випадку машина б конкретно тупила).
Почати треба з запалювання. Тільки виставляється кут випередження з допомогою
стробоскопа. В двигуні, під трамблером, як раз над маховиком є лючок, закритий
гумовою заглушкою. Якщо його відкрити, видно маховик. На ньому є мітка ВМТ першого
циліндра, а на лючку - теж мітка. Якщо їх сумістити, кут випередження буде 0. Мітка
на маховику в бік до салону - в плюс, в бік до бампера - в мінус.
Сказати, який правильний кут випередження на НХ в зубил важко. За мануалом для
різних об`ємів він від 1 до 4 градусів. Але на 95 бензині моя зубила добре себе
почуває при 5-6 градусах, на 92 - 2-3 - це все проти штатного 1 градуса.
Правильно запалювання виставляється так - спершу стробоскопом 1-2 градуси
випередження, а потім при їзді 60 на четвертій тапку різко в підлогу. Є детонація -
запалювання трошки назад і знову пробувати. Нема - вперед.
А взагалі добре поставити собі октан-коректор, типу Сілича чи щось таке. Тоді кут
випередження можна легко коректувати прямо з салону при їзді.
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Першим відправив користувач NetGuy
Їздив я все життя на А17ДВ-10, потім на А17ДВР, аж закортіло мені запхати в двигуна жах
які імпортячі свічки. Купив. Японські NGK. За ті гроші можна було зо 3 комплекти
вищенаведених російських купити! Ну і що? Через рік на холодну троїть, ледве
заводиться... Повернувся я, коротше кажучи, знову до рідних для зубила свічок - і
все в порядку.
|
Дякую.
Купив звичайні A17ДВ-10. 15 грн комплект.
Викрутив старі, виявилося що дві NGK стояли, а дві такі ж A17ДВ-10. Всі були однаково
чорні. Ну тобто не дуже такі чорні, сухі але чорнуваті.. Таки куплю ще октан
коректор.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Сильний чорний нагар - ознака перезбагаченої суміші або надто пізнього
запалювання.
|
|
|