Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Свічки запалювання
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 12-8-2004 у 23:34
Свічки запалювання


Підкажіть, в чому може бути проблема.
Я так підозрюю що в свічках.. Тут почитав форуми...

Якщо прислухатися до вихлопної труби, то чути якісь хлопки ...
Коли місяць тому міряли компресію, то була в нормі.
Так от ці хлопки я вичитав, є від того що свічки можуть бути вже поганими.. На вигляд вони вроді нормальні..
І які свічки краще брати на ВАЗ 2108 ?
Чи є суттєва різниця між нашими і наприклад Bosch ?
І де взяти справжні Bosch ? А не ті які нібито Bosch ?
Просто чув що більшість того у ЛЬвові підробки під фірму..


І ще таке. Десь тут на форумі вже йшла мова про регулювання кута випередження запалювання. Але не знайшов..
Так от. Заправляю 92 бензином.
Може ті хлопки від того що запалювання не відрегульовано ? Хоча машина їде добре, навіть на 4 передачі розганяється а не тупить...
Запалювання в мене стоїть по центру. Куда його відсунути треба і на скільки поділок ? :) Я так зрозумів що до плюса десь на одну ?

Як завжди ще є купа питань, але б з тими для початку розібратися :)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 13-8-2004 у 10:38


Може то мені дійсно автомайстерню відкрити? Хм... Карб`юраторщиків добрих не так уже й багато... А я ще й на машинцііі друкувати вмію... І хрестикооммммррр...

Добре, свічки. В цьому випадку я підтримаю відомий рекламний слоган: "навіщо платити більше?".
Їздив я все життя на А17ДВ-10, потім на А17ДВР, аж закортіло мені запхати в двигуна жах які імпортячі свічки. Купив. Японські NGK. За ті гроші можна було зо 3 комплекти вищенаведених російських купити! Ну і що? Через рік на холодну троїть, ледве заводиться... Повернувся я, коротше кажучи, знову до рідних для зубила свічок - і все в порядку.

Тому раджу - свічки А17ДВРМ. На пакунку написано, що вони для інжектора, але є 100% сумісність з карб`юраторним двигуном, тільки треба зазори зменшити. Для інжектора є 1 мм, а для карба має бути 0,7...0,8 мм.
Купував свічки я на базарчику, що на Володимира Великого. Там тепер наставили купу нових магазинчиків.

Про хлопки. Хлопки означають, як я розумію суть процесу, згорання, вірніше, догорання суміші уже у випускному тракті. Це може бути через надто пізнє запалювання або ненастроєні фази (наприклад, невідрегульовані клапани, зміщений на зуб назад ремінь привідний, хоча в такому випадку машина б конкретно тупила).
Почати треба з запалювання. Тільки виставляється кут випередження з допомогою стробоскопа. В двигуні, під трамблером, як раз над маховиком є лючок, закритий гумовою заглушкою. Якщо його відкрити, видно маховик. На ньому є мітка ВМТ першого циліндра, а на лючку - теж мітка. Якщо їх сумістити, кут випередження буде 0. Мітка на маховику в бік до салону - в плюс, в бік до бампера - в мінус.
Сказати, який правильний кут випередження на НХ в зубил важко. За мануалом для різних об`ємів він від 1 до 4 градусів. Але на 95 бензині моя зубила добре себе почуває при 5-6 градусах, на 92 - 2-3 - це все проти штатного 1 градуса.
Правильно запалювання виставляється так - спершу стробоскопом 1-2 градуси випередження, а потім при їзді 60 на четвертій тапку різко в підлогу. Є детонація - запалювання трошки назад і знову пробувати. Нема - вперед.

А взагалі добре поставити собі октан-коректор, типу Сілича чи щось таке. Тоді кут випередження можна легко коректувати прямо з салону при їзді.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 24-8-2004 у 14:42


Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Їздив я все життя на А17ДВ-10, потім на А17ДВР, аж закортіло мені запхати в двигуна жах які імпортячі свічки. Купив. Японські NGK. За ті гроші можна було зо 3 комплекти вищенаведених російських купити! Ну і що? Через рік на холодну троїть, ледве заводиться... Повернувся я, коротше кажучи, знову до рідних для зубила свічок - і все в порядку.

Дякую.
Купив звичайні A17ДВ-10. 15 грн комплект.
Викрутив старі, виявилося що дві NGK стояли, а дві такі ж A17ДВ-10. Всі були однаково чорні. Ну тобто не дуже такі чорні, сухі але чорнуваті.. Таки куплю ще октан коректор.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 25-8-2004 у 10:07


Сильний чорний нагар - ознака перезбагаченої суміші або надто пізнього запалювання.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 2911
Реклама: