SkyBrother
Новак
Повідомлень: 5
Зареєстрований: 4-6-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Про бензин і "людський фактор"
Напевно всі вже переконались на свому гіркому досвіді, що однозначно порадити, на
якій заправці і в якого трейдера заправлятись - справа невдячна. Не кажучи про те,
щоб визначитись де заправлятись самому.
Всі ми перепробували десятки заправок.
Я вже пролітав на Львівпетролі, Авіасі, WOG, OKKO... Наслідки поки що були скорше
візуальні (сірий або коричневий фільтр тонкої очистки), а ремонт - косметичний
(регулювання карбюратора на Тавріїї). Але не всім так пощастило...
Я зі свого досвіду можу сказати, що "період напіврозпаду" заправки тримає 4-6
місяців від її відкриття. Після 4х місяців бензин на любій заправці просто
напросто починають "бодяжити" - включається людський фактор. І нічого з тим
не поробиш.
Я не хочу починати оккультні бесіди, пропоную лише поділитись своїм досвідом
"співпраці" з львівськими заправками.
Мене ніколи ще не підводило ТНК і Лукойл (хоча патріотичний хробачок точить
голову).
А останні кілька місяців заправляюсь на маленькій заправці навпроти Супутника,
біля майданчика, де будується новий ВАМ. Заправщики декларують, що бензин там
Лукойлівський. Обладнання старувате, але жорстокого недоливу не зауважував
(правда часто буває, що лічильник сотих літра зупиняється на 99, а не 00, але це краще,
ніж приховані 200 мл при нормальних показах). З особистих вражень - краще там
заправляти 92й, чим на інших 95й. Особливо в період подорожчання.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Щодо бензину, то я уже писав про те, що у нас краще заправлятися 92-им, ніж 95-им. Бо 95-й
роблять з низькооктанового шляхом добавляння антидетонаційних присадок на
основі заліза, чим, при перевищенні допустимого вмісту присадки, просто вбивають
свічки. Тому своє зубило я уже давно перевів на 92-й бензин, і з батьковим сенсом теж
планую це зробити, ось тільки дочекаюся правильної мікросхеми для KL-Line-адаптора.
Щодо ж заправок, то найменше проблем я мав з ОККО, де і заправляюся. 92-й у них
нормальний, а 95-й таки містить надто багато присадок, нагар на свічках від нього
червонуватий.
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Тесть колись мав змогу тестувати бензини в лабораторії. Так от, власне, в Києві на
момент приходу на ринок Лукойла і ТНК 95-й бензин у всіх і у них так само не
перевищував 90.
А зараз хтось знає у кого бензин чесніший?
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Доречи, ще одне. Кажуть що газова установка окупається за рік.
Може ну їх, ці бензини?
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Не окупиться вона за рік, хіба що при дуже вже активній їзді.
Взагалі, газ усім добрий, особливо приймаючи до уваги сучасне обладнання для
інжекторних двигунів, крім хіба того, що по-перше, півбагажника як не бувало, балон
десь тримати треба, по-друге - газ продають далеко не на кожному кроці. А Львові цих
заправок, здається аж дві. Поки до заправки доїдеш - пів балона спалиш.
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Ну це в кого які багажники Якщо це пасат, то
там можна балонів напхати до Владивостока
Дійсно, у Києві з газом краще ніж у Львові, якщо у вас лише дві заправки. І якщо не
помиляюсь, зара газ вдвічі дешевший за 95. Установка на пасат коштує 350-400 ондатрів і
тут вже залежить хто як їздить.
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Першим відправив користувач NetGuy
Щодо ж заправок, то найменше проблем я мав з ОККО, де і заправляюся. 92-й у них
нормальний, а 95-й таки містить надто багато присадок, нагар на свічках від нього
червонуватий. |
Після останньої заправки на Нафтогазі (заправка біля Левандівського мосту) 92
бензином машина стала глохнути на холостих обертах. Тобто їду, скинув на
нейтралку - заглохла, тормоза стали дубові, ледве затормозив, так як непривично,
привик що легко треба тиснути, а таке вперше. Аналогічно коли заводжу, може
заглохнути через 1-2 хв.
Сьогодні залив 95 на ОККО. Машина поїхала. Не глохне, заводиться легше... Незнаю, чи
то вже 92 на Нафтогазі такий поганий, чи то такий хороший 95 на ОККО. Хоча перед
Нафтогазом все таки заправлявся 92 на ОККО не глохла вроді також...
|
|
SkyBrother
Новак
Повідомлень: 5
Зареєстрований: 4-6-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Машина карбюраторна? Подивись на фільтр тонкої очистки чи бензин не кольору
заварки. В мене таке було власне на WOG, на
заправці в кінці 700-річчя. Тоді вона була ще "молоденька", кілька місяців як
відкрилась...
Потім таке повторилось на Авіасі.
|
|