Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Їхали за Сенсом, а купили Ланоса
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 30-4-2004 у 09:35
Їхали за Сенсом, а купили Ланоса


Оповідання про те, як я батькові в Києві машину допомагав купити


А купили Ланоса тому, що згідно з техпаспортом ніяких Сенсів в природі не існує, а тільки Ланос Т13110. Отаке.
Брали в автосалоні на Столичному шосе. Замовляв батько десь за місяць, але замовляв на 17 травня. План вони перевиконали - машина приїхала скоріше. Враження про автосалон непогані. Тобто, якихось недоробок чи інших проблем помічено не було. Ми, правда, особливо не присікалися - машина то все рівно одна, нема з чого вибирати, а критичних несправностей не виявили, як і некритичних, зрештою.
Відвідини салону почалися з того, що не могли знайти батькового сенса. Обійшли всю стоянку - нема. Вернулися в салон - так ось же він, поруч зі столом менеджера :) виявляється, поки менеджера не було, хтось того сенса закотив в салон.
Колір красивий, 60F, який і замовляли. Золотистий металік. Швидко перевірили все, що треба, опції, рідини і т.д. Замовили номери і поїхали додому. Ну, хто додому, а хто в бар Оболонь - осуджувати з друзями-зубиловодами і іншими -водами чудо корейсько-польсько-української дружби.
На другий день, це вчора, затарившись на базарі різними вогнегасниками, аптечками і іншим потрібним хламом, знову в салон - забирати. Тепер уже перевірили двигун, коробку - все впорядку. Підписує батько акт - і за ворота.

Перші враження.
Головна Пара 4,13 - це сила. Як у мене дійде до тюнінга зубила, то це буде перше, що я зроблю. Двигун через це розкручується скоріше, підхват кращий (наскільки я можу судити, дуже обережно натискаючи на акселератор - обакатка ж).
Коробка таки підвиває іноді. На завжди, та і не сильно, але підвиває. Коли саме - ще розібратися не встиг. Найбільше відчувалося при гальмуванні двигуном на 3-й передачі. Чи 4-й... Можливо, врятує ситуацію краще масло, ніж те, що лиють на заводі. Ну, детальніше про це після приїзду до Львова.
Зчеплення. Воно менш інформативне, ніж механічне, але і вибачає водію навіть деякі помилки при переході з передачі на передачу. При наявності водійського досвіду передачі переключаються настільки плавно, що самого моменту переключення не відчувається зовсім.
Зрештою, я, проїхавши зранку в Київських пробках з Ревуцького на бульвар Лесі Українки до нього майже звик. Найбільша проблема з ним - це рушання з місця. В крайньому разі перший десяток рушань я або пере-, або недогазовував Але тепер уже відчуття з`явилося.
Переключення передач. З описів власників тавроланосів чекав значно гіршого. Таки в половині випадків передачі, особливо перша та друга, вмикаються туго, але без явного хрусту. Третя - чертверта значно легше. Задня взагалі без жодної проблеми. Ну, п`яту ще не пробував, рано.
Двигун. Заводиться без питань, неробочий хід тримає, в пробках не комизився.
Салон. А що, не погано. Все досить зручно. Сидіння явно кращі за зубильні. Навіть, мені здається, кращі за ті, що поставили Bivaliy та Шкод, хоча це певною мірою суб`єктивно.
Оглядовість гірша, ніж в зубилі, але краща, ніж у Нісана Прімери, в якому довелося посидіти пару днів назад. А ще не видно багажника. Це неприємно, коли здаєш назад.
Рульове. Відчутно легше за зубильне, але менш різке і інформативне. Таке враження, що машина запізнюється - кермо повернув, аж потім почала повертати сама машина.
В поворотах крени незначні. За відгуками в АвтоУА чекав гіршого.
Шини стоять Дебіца, Пасіо 175/70R 13. Вже добре, що не Росава.
Підвіска працює цілком непогано, але по ямах та бруківках я ще не скакав, а на асфальті і фіра добре поїде. Хоча є і один, не до кінця приємний момент. Це, правда, скоріше до салону відноситься. Коли на нерівностях дороги підкидує задок, тебе теж підкидає через надмірно підпружинене сидіння. Не сильно, але є таке.
Загальні перші враження про автомобіль приємні. Він не для екстріму, а для неспішної, спокійної їзди з пункту А в пункт Б з достатнім, як на мій досить аскетичний погляд, рівнем комфорту. Ну і після зубила до Ланоса таки треба привикати, нема такого, що сів і поїхав.

Далі буде...
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор+
Дійсний член
***



Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 1-5-2004 у 01:46


Скільки це коштує?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор+
Дійсний член
***



Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 1-5-2004 у 01:47


Який в ланоса мотор?

Мазду3 зараз хтось продає? А попередню модель 323F?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 3-5-2004 у 00:26


Ціна Сенса 32800 грн. Вона може коливатися +\- туди\сюди - залежно, з магнітолою, чи без, фарба металік, чи звичайна...
Двигун 1300, 70 кс, повний інжектор, електронний блок Мікас 7,6, виробництва Сіменс. Для того, щоб утриматися в київському потоці цілком вистарчає потужності, я так думаю. Двигун і коробка наші, українські, все решта польське чи корейське.
Динаміка чутьт слабша, ніж в ВАЗ2108\09, максимальна швидкість трохи вища - через кращу аеродинаміку. Ну і комфорту більше.
Якщо ж говорити про Ланоса, то він є з двигунами 1500 і 1600. Двигун опелівський. Базовий Ланос приблизно 40000 грн. Зі всіма наворотами (АБС, кондиціонером, активною безпекою) - вже більше 50000 грн. тягне. Але дешевше все рівно нічого нового не купиш.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор+
Дійсний член
***



Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 3-5-2004 у 02:59


Дивно як швидко привикаєш до кращого. Зараз дивлюся назад і не можу повірити.
Їздив на 2107 1500см3 - всім був задоволений і потужністю і виглядом, і пятою передачою, нічого не бракувало. Опель вектра з 105 кінськими силами, двохлітровим мотором і 4х4 був чи верхом мрій. На жигуль довелось повернутися і зразу почала працювати система порівняння. Це не так, і тамто зле... Зараз маю мазди 130 к.с. і трилітровий мінівен 155 к.с. і мало...
Нові крила на сімці зігнили десь за рік, а мінівен купив поцарапаний, 100 тисяч за три з половиною роки накатав, а вигляд зовсім не змінився. Чому отєчєствєнний виробник не може зробити якісно?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 2557
Реклама: