Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Машина не сигналить
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 20-3-2004 у 11:06
Машина не сигналить


Ще є одне питання.

Вот непрацює сигнал на рулі. Я тисну - а воно нічого :)
Це трохи небезпечно так їздити.
Наскільки це складна поломка ?

Чи можна щось покрутити самому щоб почало сигналити ?
Там під капотом є справа вверху такий блок який закривається прозорою кришкою. Там є якісь запобіжники і дроти . Могло там щось згоріти ?

Решта все працює, ближнє дальне, магнітофон, повороти, значить то проблема не в акумуляторі. То мені так сказав колєга який машину має на 2 місяці більше за мене :)

Наразі все ... В мене ще буде багато таких ламерських питань :)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1156
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 20-3-2004 у 13:01


Тестер в руки (або лампочку-контрольку) і пройдися по схемі:
запобіжник-реле-контакт в керівниці;
запобіжник-контакт реле-сигнал
Або спочатку поворуши запобіжники, реле сигналу, контакт на сигналі. Перевір масу на сигналі. Спробуй з кимось удвох перевірити, чи клацає реле (він тисне, ти слухаєш чи навпаки).
Як правило, на тій прозорій кришці малюють, які реле і запобіжники до чого відносяться. Ставиш контрольку одним дротом до маси (контакт має бути надійним!), а другим спочатку тицяєш на + акумулятора, щоб перевірити справність контрольки, а потім -- на кінці запобіжника -- має світитися на обох. Якщо не світить взагалі -- щось з проводкою, якщо з одного боку -- згорів або не контактує запобіжник, якщо світить з обох боків -- шукай десь далі...
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 21-3-2004 у 19:47


Цитата:
Першим відправив користувач Тарас Сокальський
Тестер в руки (або лампочку-контрольку) і пройдися по схемі:
запобіжник-реле-контакт в керівниці;
запобіжник-контакт реле-сигнал
Або спочатку поворуши запобіжники, реле сигналу, контакт на сигналі. Перевір масу на сигналі. Спробуй з кимось удвох перевірити, чи клацає реле (він тисне, ти слухаєш чи навпаки).
Як правило, на тій прозорій кришці малюють, які реле і запобіжники до чого відносяться. Ставиш контрольку одним дротом до маси (контакт має бути надійним!), а другим спочатку тицяєш на + акумулятора, щоб перевірити справність контрольки, а потім -- на кінці запобіжника -- має світитися на обох. Якщо не світить взагалі -- щось з проводкою, якщо з одного боку -- згорів або не контактує запобіжник, якщо світить з обох боків -- шукай десь далі...


Хм. Поворушив запобіжник. Запрацювало :)
Дякую.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 22-3-2004 у 10:34


Ще вдогонку.
Цей блок реле і запобіжників в зубилі (його ще називають чорним ящиком) - річ в собі. Він знаходиться в досить незручному місці - волого там. Тому з часом контакти окислюються, плата іржавіє і гниє - починаються конкретні проблеми з електрикою. За ним треба слідкувати.
І ще - сигнал і вентилятор системи охолодження знаходяться на одному і тому ж запобіжнику. А якщо не включиться в потрібний момент вентилятор (чи "карлсон" на авто-жаргоні), то і закипіти можна. А перегрітий двигун - це розірвані розширювальні бачки, патрубки, покривлений блок. Треба пильнуватись!
Я би радив замінити запобіжники на хороші, імпортні. Бо в мене, поки я не поміняв, отой власне запобіжник не горів, а плавилася пластмаса (неправильна вона була).
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 22-3-2004 у 15:49


Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Ще вдогонку.
Цей блок реле і запобіжників в зубилі (його ще називають чорним ящиком) - річ в собі. Він знаходиться в досить незручному місці - волого там. Тому з часом контакти окислюються, плата іржавіє і гниє - починаються конкретні проблеми з електрикою. За ним треба слідкувати.

Воно там кришкою в мене пластмасовою закрито. ВРоді там не волого.
Цитата:

І ще - сигнал і вентилятор системи охолодження знаходяться на одному і тому ж запобіжнику. А якщо не включиться в потрібний момент вентилятор (чи "карлсон" на авто-жаргоні), то і закипіти можна. А перегрітий двигун - це розірвані розширювальні бачки, патрубки, покривлений блок. Треба пильнуватись!
Я би радив замінити запобіжники на хороші, імпортні. Бо в мене, поки я не поміняв, отой власне запобіжник не горів, а плавилася пластмаса (неправильна вона була).

Вроді ще не кипіло нічого, тобто я по датчику температури води дивився там стрілка рівно посередині була коли їхав.
Запобіжники. То я би може і замінив, але наразі ще руки не в ту сторону ростуть. Як буду їхати на СТО за чимось серйознішим, то і це спробую замінити.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 2403
Реклама: