vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Машина не сигналить
Ще є одне питання.
Вот непрацює сигнал на рулі. Я тисну - а воно нічого
Це трохи небезпечно так їздити.
Наскільки це складна поломка ?
Чи можна щось покрутити самому щоб почало сигналити ?
Там під капотом є справа вверху такий блок який закривається прозорою кришкою.
Там є якісь запобіжники і дроти . Могло там щось згоріти ?
Решта все працює, ближнє дальне, магнітофон, повороти, значить то проблема не в
акумуляторі. То мені так сказав колєга який машину має на 2 місяці більше за мене
Наразі все ... В мене ще буде багато таких ламерських питань
|
|
Тарас Сокальський
Почесний Академік
Повідомлень: 1156
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі
Настрій: Бойовий
|
|
Тестер в руки (або лампочку-контрольку) і пройдися по схемі:
запобіжник-реле-контакт в керівниці;
запобіжник-контакт реле-сигнал
Або спочатку поворуши запобіжники, реле сигналу, контакт на сигналі. Перевір масу
на сигналі. Спробуй з кимось удвох перевірити, чи клацає реле (він тисне, ти
слухаєш чи навпаки).
Як правило, на тій прозорій кришці малюють, які реле і запобіжники до чого
відносяться. Ставиш контрольку одним дротом до маси (контакт має бути надійним!), а
другим спочатку тицяєш на + акумулятора, щоб перевірити справність контрольки, а
потім -- на кінці запобіжника -- має світитися на обох. Якщо не світить взагалі --
щось з проводкою, якщо з одного боку -- згорів або не контактує запобіжник, якщо
світить з обох боків -- шукай десь далі...
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Першим відправив користувач Тарас Сокальський
Тестер в руки (або лампочку-контрольку) і пройдися по схемі:
запобіжник-реле-контакт в керівниці;
запобіжник-контакт реле-сигнал
Або спочатку поворуши запобіжники, реле сигналу, контакт на сигналі. Перевір масу
на сигналі. Спробуй з кимось удвох перевірити, чи клацає реле (він тисне, ти
слухаєш чи навпаки).
Як правило, на тій прозорій кришці малюють, які реле і запобіжники до чого
відносяться. Ставиш контрольку одним дротом до маси (контакт має бути надійним!), а
другим спочатку тицяєш на + акумулятора, щоб перевірити справність контрольки, а
потім -- на кінці запобіжника -- має світитися на обох. Якщо не світить взагалі --
щось з проводкою, якщо з одного боку -- згорів або не контактує запобіжник, якщо
світить з обох боків -- шукай десь далі... |
Хм. Поворушив запобіжник. Запрацювало
Дякую.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Ще вдогонку.
Цей блок реле і запобіжників в зубилі (його ще називають чорним ящиком) - річ в
собі. Він знаходиться в досить незручному місці - волого там. Тому з часом контакти
окислюються, плата іржавіє і гниє - починаються конкретні проблеми з електрикою.
За ним треба слідкувати.
І ще - сигнал і вентилятор системи охолодження знаходяться на одному і тому ж
запобіжнику. А якщо не включиться в потрібний момент вентилятор (чи "карлсон"
на авто-жаргоні), то і закипіти можна. А перегрітий двигун - це розірвані
розширювальні бачки, патрубки, покривлений блок. Треба пильнуватись!
Я би радив замінити запобіжники на хороші, імпортні. Бо в мене, поки я не поміняв,
отой власне запобіжник не горів, а плавилася пластмаса (неправильна вона була).
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Першим відправив користувач NetGuy
Ще вдогонку.
Цей блок реле і запобіжників в зубилі (його ще називають чорним ящиком) - річ в
собі. Він знаходиться в досить незручному місці - волого там. Тому з часом контакти
окислюються, плата іржавіє і гниє - починаються конкретні проблеми з електрикою.
За ним треба слідкувати.
|
Воно там кришкою в мене пластмасовою закрито. ВРоді там не волого.
Цитата: |
І ще - сигнал і вентилятор системи охолодження знаходяться на одному і тому ж
запобіжнику. А якщо не включиться в потрібний момент вентилятор (чи "карлсон"
на авто-жаргоні), то і закипіти можна. А перегрітий двигун - це розірвані
розширювальні бачки, патрубки, покривлений блок. Треба пильнуватись!
Я би радив замінити запобіжники на хороші, імпортні. Бо в мене, поки я не поміняв,
отой власне запобіжник не горів, а плавилася пластмаса (неправильна вона була).
|
Вроді ще не кипіло нічого, тобто я по датчику температури води дивився там стрілка
рівно посередині була коли їхав.
Запобіжники. То я би може і замінив, але наразі ще руки не в ту сторону ростуть. Як
буду їхати на СТО за чимось серйознішим, то і це спробую замінити.
|
|
|