Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Порядок оформлення та видачі дозволів на розміщення пересувних мал...
Ростислав Пелещишин
Експерт, Депутат Львівської Міської Ради (комісія по освіті)
**



Повідомлень: 82
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 19-11-2002 у 16:16
Порядок оформлення та видачі дозволів на розміщення пересувних малих архітектурних форм (МАФ)


Для отримання дозволу на розміщення малих архітектурних форм та відкриття об”єктів дрібно-роздрібної торгівлі, громадського харчування, побуту пересувної мережі ( споруди, які не мають закритого приміщення для тимчасового перебування людей – торговельне обладнання, ятка, відкриті літні майданчики щоденного демонтажу ...) суб”єкт підприємницької діяльності повинен подати голові районної комісії з видачі дозволів на розміщення ... : 1) письмову заяву; 2) нотаріально засвідчену копію про державну реєстрацію суб”єкта підприємницької діяльності; 3) копію свідоцтва платника ПДВ ( якщо потрібно); 4) доручення на ведення справи з оформлення документів (якщо потрібно); 5) топографо-геодезичну основу М 1:500 із зазначенням орієнтованого місця розміщення МАФ; 6) нотаріальну засвідчену письмову згоду власника чи орендаря землі (якщо земля перебуває у приватній власності або вже здана в оренду); 7) копію договору оренди (якщо такий укладався); 8) для іноземних підприємств – документ про реєстрацію в Україні.
Перелік документів вичерпний.
За наявності позитивного рішення комісії (комісія повинна розглянути протягом тижня) і підписання заявки на отримання дозволу рай адміністрації заявник: 1) погоджує індивідуальний проект МАФ чи отримує висновок про погодження повторно приміненого проекту ( для нових об”єктів); 2) погоджує асортимент з СЕС; 3) укладає угоду на вивіз сміття; 4) оформляє угоду в відділі соціально-економічного розвитку районної адміністрації про передачу в оренду елементу благоустрою для розміщення МАФ; 4) виготовляє або купляє МАФ; 5) отримує акт обстеження в натурі МАФ підписаний нач.відділом соц-економ розвитку; 6) проводить оплату місцевого збору; 7) проводить оплату за використання земельної ділянки
За наявності всіх документів готується дозвіл у 3-дений термін.
Загальний термін видачі оформлення дозволу не повинен перевищувати одного місяця.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 150
Реклама: