В США росте об'єм iнтернет-продаж
Опублiковано 28 травня 2003 року
В першому кварталi поточного року в США був вiдзначено бiльш нiж 25-процентне
зростання об'ємiв продаж через iнтернет. За вiдомостями американського
Мiнiстерства торгiвлi, вартiсть товарiв, проданих в онлайнi, склала 11,921 млрд. доларiв,
що на 25,9% вище за показники того ж перiоду 2002 роки.
До звiту не увiйшли продажi путiвок туристичними агентствами, квиткiв на транспорт i
операцiї фiнансових брокерiв - всi цi операцiї не були визнанi роздрiбною торгiвлею.
Загальний же роздрiбний оборот США, включаючи оффлайновые продажi, в I кварталi 2003
р. склав 772,2 млрд. долл. Це на 4,4% бiльше, нiж за перший квартал минулого року. З цiєї
суми тiльки пiвтора вiдсотка були витрачено на покупки через iнтернет, у минулому ж
року частка покупок онлайна складала 1,3%.
В дослiдженнi американського бюро статистики розглядалися 11 тис. компанiй зi всiх
сфер торгiвлi, незалежно вiд того, чи торгують вони в онлайнi чи нi. Їх керiвництву
було запропоновано заповнити анкети, в яких було слiд вказати об'єм продаж в
iнтернетi i загальний об'єм продаж.
Хоча в рiчному масштабi спостерiгається зростання торгiвлi онлайна, змiни вiд
кварталу до кварталу мають як позитивний, так i негативний характер. Зокрема, в
порiвняннi з IV кварталом 2002 р. було вiдзначено зниження продажу на 13,4%, що можна
пояснити рiздвяним бумом закупiвель. Загальний об'єм (разом iз звичайною
торгiвлею) впав на 10,7%. Зменшилася i частка iнтернет-продажiв в загальному об'ємi:
з 1,6% в четвертому кварталi 2002 р. до 1,5% в першому кварталi 2003 року.
[/size][/font]
джерела : www.compulenta.ru, Electric News
|