Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Майже про ЗНО та всі інші тести. Розкішно
Шикарна американська стаття на Українській правді про систему тестування, чудово
проектується на наше ЗНО. Якщо чесно, то якби не слова "американські" і західна
абревіатура, то навіть би не зрозумів, що то ніби то про них.
http://life.pravda.com.ua/society/2017/12/17/228006/
Насолоджуйтесь і думайте...
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
О, у мене вся трансмісія (правильно написав?) велосипеда Кампаньйоло, а я і не знав,
в якому році вона заснована була І не знаю
Все правильно. Доцільніше будувати освіту від постановки практичної задачі до
теорії. Принаймні, початкову точно.
Але є така річ прикра, як точка повороту. Коли починаєш щось робити, більше, більше,
і є завжди момент, після якого повернутись, щоб зробити по-іншому, надто складно і
дорого. І інерція. Так і з теперішньою освітою.
Простіше запустити паралельним проектом новий варіант, попутньо модифікуючи
трохи існуючу.
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Трохи згоден, але насправді все не є так проблемно. Інерційність виникає з двох
джерел (за моїми спостереженнями зі середини):
1. бажання централізовано всім керувати на рівні міністерства. Це не модно, тому
підводяться бази під централізацію (традиційна - антикорупційна, нова - ніби
потреба сильно штовхати всіх в напрямку осяяних вершин європейського стилю
освіти). Якщо колись буде нормальний міністр, а не експериментатор - то може
минеться.
2. Нездатність окремих колективів (на рівні кафедр, факультетів) перестати мислити
в означеному вище стилі, а почати турбуватися про ужитковість знань. Тут важче,
єдине, що є і інші погляди в людей, просто їх раніше товкли головою в ті всі "тести,
тести, тести", вимагали і вимагають мільйон формальностей і тп.
|
|
|