Форум Рідного Міста

фільми з Азії

ich /Віталій Бондаренко/ - 4-3-2005 у 18:47

[color=darkred]Що вважати фільмами Азії?[/color]

Пропоную дискусію відносно фільмів, які зараз нам рекламують, як азіатське кіно. Не буду давати ретельного аналізу відмінності традиційного азіатського кіно і прозахідного азіатського кіно. Скажу лише свою суб'єктивну думки і вкажу двох режисерів з цих різних "таборів" кінематографу.


------------------------------------------------------------


[color=darkred]Кім Кі-Дук[/color]
Ki-duk Kim



біографія
http://kinomania.ru/stars/k/Ki-duk_Kim/index.shtml

Власне він і зняв фільм Весна, Лето, Осень, Зима … И Снова Весна /Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring/



Я не говорю що цей фільм на всі 100 зроблений для західного глядача, але я стверджую що саме цей фільм зроблений під великим впливом західної культури. Це власне щось в стилі нашої Руслани, яка співає ну зооооовсім не гуцульські пісні.


------------------------------------------------------------


[color=darkred]Акіра Куросава[/color]
Akira Kurosawa



біографія
http://www.ozon.ru/context/detail/id/230809/

стаття про творчість
http://www.ozon.ru/context/detail/id/1464434/


Я спеціально в другий "табір" відніс Курасаву, спеціально тому що це дуже суперечне рішення... Курасава славився тим що екранізовував твори Європи і Росії під середньовічну культуру Японії. А відмінність від Ким Кі-Дука в тому що Курасава не пояснює нічого європейському глядачу, він робить кіно для Японії.


Дуже рекомендую глянути його останній фільм "Ран" - він же "Смута", 1985.



Цікавий фільм тим що знятий по сценарію "Короля Лір" і показує життя середньовічної Японії. Супер фільм, вражаючий і філософський. Його можна взяти в [color=darkred] Медіаклубі[/color]
http://mediaclub.org.ua/


------------------------------------------------------------


Що стосується ж традиційного кінематографу Азії, то це дивитись неможливо. Це зовсім незрозумілі відносини людей. Хто хоче може взяти в Медіаклубі фільм "Затоічі". Не той "Затоічі", який зробив Такеші Кетано для американців, а той "Затоічі", який виходив в Японії в 60х роках і пародію на якого і зробив Кетано. Тільки попереджаю фільм на японській мові, а титрів ви напевно не знайдете, хіба що самі напишете.

Круціфукс. - 4-3-2005 у 19:13

Вибачте за педантизм, але "Ран" - все-таки не останній фільм Куросави :)

ich /Віталій Бондаренко/ - 4-3-2005 у 19:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Круціфукс.
Вибачте за педантизм, але "Ран" - все-таки не останній фільм Куросави :)

Дійсно помилка, перепрошую.

Captivitas - 5-3-2005 у 10:13

Сохей Імамура (нар. 1926)

Біографія та фільмографія
http://www.ozon.ru/context/detail/id/359624/

Класик японського кіно.

Круціфукс. - 6-3-2005 у 10:03

Імамура хороший.
Ще про Мідзогуті десь вище було згадано. Теж "глиба". Я бачив його "Sansho Dayu".

Captivitas - 24-3-2005 у 17:27

Подивився "Весна, літо..." . Не такий вже й страшний режисер Кім Кі Дук, як його рецензують. :)

Captivitas - 14-5-2005 у 10:05

Одна з особливостей традиційного східного кіно - це акцентована сезонність (тобто природа як окремий учасник дії). Особливо це можна відчути у Такеші Кітано ("Фейєрверк" та "Ляльки" найбільше).

Якщо у Кім Кі Дука у "Весна, літо..." - це стилізація та художній прийом (імхо), то в Кітано це одна з основ творчості.

Captivitas - 12-9-2005 у 08:24

"Порожній будинок"
Кім Кі Дук (2004)

Естетизація вуаєризму: хоча би 1 ніч, але прожити як інша людина, відчути себе цією людиною. Гольф як метод приниження та причина кохання.

Captivitas - 3-12-2005 у 12:09

Подивився "Tasogare seibei" ("Сумрачный самурай") (2002) Йодзі Ямади.
Фільм знято за трьома новелами Сухея Фідзисави.
Чудова гра Хіроюкі Санади ("Дзвінок", "Останній самурай"), а також майстра традиційного японського танцю Міна Танаки.
Дуже напівтонова стрічка, прикрашена музикою Ісао Томіти.

Captivitas - 29-3-2006 у 13:21

Нарешті дочекалися: потрапив мені на очі DVD "РАН" Куросави - англійська та японська доріжки та головне російські та УКРАЇНСЬКІ субтитри. JRC постаралися....

Олександр Чорнобиль - 29-3-2006 у 17:01

Battle Royale (Королівська битва), 2000 року
режисер Кіндзі Фукасаку

Фільм, який корисно подивитись, як на мене з двох причин:
- для глибшого усвідомлення природи людини;
- для усвідомлення можливої ролі команди/колективу (називайте як хочете) в житті людини.

Досить таки "східне" кіно, хоча присмак Голівуду в ньому є...