Андрій Пелещишин - 5-8-2006 у 07:53
Чи працює дитяча залізниця у Львові? Якщо так, то в які дні?
Tempika - 5-8-2006 у 16:57
..чула, що працює, точніше не скажу... мабуть тре звернутися до адміністрації
стрийського парку.
Hanor Narasson - 5-8-2006 у 17:40
Не знаю, чи працює, але питати треба в управлінні освіти або в управлінні
Львівської залізниці.
Ігор Кедьо - 23-3-2007 у 14:13
хочу в суботу покататися..... не знаєте чи їздить?
Андрій Пелещишин - 23-3-2007 у 14:53
Був я на ній минулого року. Наскільки я розумію, вона їздить лише в літній період,
коли погана погода і холодно - не їздить. Думаю зараз (кінець березня) вона ще не
їздить. Хоча хто зна. В принципі вона функціонує.
Вона їздить лише по неділях (чи по суботах - не знаю). В 12 годині дня. Робить 1 рейс
Але краще десь 11-30 прийти до депо (позаду скляного корпусу політехніки), тоді можна
ще подивитися як потяг виїзджає з депо. Тоді можна прокататися двічі - туди (до
Стрийської) і назад.
Андрій Пелещишин - 23-3-2007 у 14:54
Ще одне. В вагонах там справжній морозильник. Тому одівайте трохи тепліше дитину.
Юрій Сєров - 14-5-2007 у 12:50
Західна інформаційна корпорація
14 травня 2007 р.
Львівська дитяча залізниця відкрила свій 56-ий сезон
Учора, 13 травня, відбулося урочисте відкриття руху поїздів на Львівській дитячій
залізниці. Вона є однією з найстаріших дитячих залізниць України і цей сезон
стане для неї вже 56-им. Про це повідомив кореспондент Західної інформаційної
корпорації.
Сьогодні на Львівській залізниці діють 36 безкоштовних гуртків «Львівський
залізничник», у яких займається майже 700 учнів 5-11 класів міста Львова. У цьому році
до навчально-виробничої практики приступлять 420 юних залізничників. На цей час
вони стануть черговими по станціях, начальниками станцій, касирами, провідниками,
машиністами тепловоза та контролерами.
Для дорослих пасажирів квиток в один бік коштує 1.50 грн, для дітей 1.10 грн.
Присутній на відкритті начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий
зазначив: «Історія дитячої залізниці бере початок з 1951 року. На час заснування у
її складі було три станції і локомотивне депо. Проте у 1976 році через реконструкцію
вулиці Стрийської довжину залізниці довелося скоротити з 2000 км до 1200 метрів і
залишити тільки дві станції Паркову і Сонячну. Саме за цим маршрутом і нині курсує
поїзд «Вітерець». Впродовж минулого літа Львівська дитяча залізниця перевезла
майже 10 тисяч пасажирів Яким буде це літо для юних залізничників покаже час, але
тішить те, що з року в рік зацікавлення залізницею у них зростає. Приємним є те, що
близько п’ятої частини випускників дитячої залізниці згодом продовжують
навчання у залізничних професійно-технічних училищах, технікумах, інститутах та
університетах».
Роман Голощук - 12-5-2008 у 15:59
1 травня, у Стрийському парку на станції "Сонячній" відбулося урочисте відкриття
руху поїздів на Львівській дитячій залізниці. Цього року дитяча залізниця
відкрила свій 57-й сезон.
"Цього річ дитяча залізниця буде працювати з 11 травня до 31 серпня: у середу, четвер
та неділю. Вартість квитка для дітей становить 1 грн, для дорослих - 2 грн в одну
сторону, діти до 6 років - безкоштовно. Щороку на Львівській дитячій залізниці
проходять навчання близько 700 учнів, у цьому році їх - 718. Практично всі - фанати
залізничного транспорту, тому великий відсоток в подальшому житті працюють на
залізниці", - зазначив у коментарі начальник дитячої залізниці Дмитро Венгер.
Як запевнили у прес-службі Львівської залізниці, минулоріч між станціями Сонячна
та Паркова проїхало 592 пари поїздів, перевізши близько 14 тис. пасажирів, не
враховуючи дітей до 6 років.
Довiдка
Протяжність Львівської дитячої залізничної дороги становить 1 200 метрів. Має вона
дві станції - Паркову та Сонячну. Цим маршрутом курсує потяг "Вітерець". Львівська
дитяча залізниця - одна з найстаріших дитячих залізниць.
Джерело: http://daily.lviv.ua/?newsid=16235
Hanor Narasson - 12-5-2008 у 20:09
А колись станцій було 3. Третя була навпроти політучилища. Станції називалися
Комсомольська, Піонерська, а третю - забув...
Поїздів також було 2 - один синій, другий зелений.
Один ходив під тепловозом ТУ-2, другий - під паротягом. На тій станції, яка зараз
"Сонячна" - розминалися.
Там же був ще пішохідний міст через колії.
Навпроти прохідної заводу ("Терпмприлад"?) був виїзд з парку через переїзд з
шлагбаумами. Десь біля нього росло старе дерево, яке не хотіли рубати і на ньому
був знак "Негабаритне місце".