Maluy - 20-3-2004 у 18:52
В мене стоїть виділена лінія! Я б хотів без всяких додаткових пристроїв зробити
собі домашню IP-телефонію! Де можна дістати програмульку, або що для того
потрібно???
Буду вдячний за ваші поради та рекомендації
Юрій Марків - 20-3-2004 у 20:27
Ну подзвони на AZ-international або в Уарнет - тобі розкажуть детально і про програмні, і
про апаратні засоби, бо вони в цьому зацікавлені, ти ж приноситимеш гроші за
розмови. Сказати можу тільки про власні враження - через програмку надзвичайно
фіговий звук, бо пакети йдуть через звуковуху не найкращої якості, натомість
через апаратний ІР-телефон доволі терпимо.
Sashko - 22-3-2004 у 14:56
За УАРнет не знаю, а от AZ-international використовує сервіс Net2Phone (його сторінка www.net2phone.com). Можна скачати безкоштовно з їхнього сайту програмку для дзвінків з
компьютера, а у AZ-international зробити(завести) рахунок сервісу Нет2Фоне...
Щодо якості зв"язку через комп"ютер (програму) скАжу наступне: при розмові
звук не є "фіговий", просто можливе технічне "випадання" пакетів
(відповідно в розмові пропадають окремі частини слів), це пов"язане з
"порізкою" вашої розмови на пакети, після передачі яких через Інет зворотня
реконструкція ланцюга тих самих пакетів може відбуватися з втратами через,
наприклад, затримку одного або декількох пакетів, тому "хто не встиг - той
запізнився"
Ось чому "якість" звуку тут пов"язана скоріше з якістю лінії зв"язку, а
точніше з його стабільністю.
...Ага, ще на якість може впливати потужність компа, бо Ваша розмова
"оцифровується" з обраним Вами алгоритмом компресії (пів-дуплекса - гірше
звук, менші вимоги та повний-дуплекс - кращий звук, більші вимоги)
Вимоги ж до звукової картки є наступні - любе краще за вбудовані кодеки...
Тобто, на мою думку, маючи стабільний зв"язок типу виділенки і нормальний комп
можливо організувати додзвін не гірший за апаратний ІР-телефон...
Для прикладу можу додати, що кілька років назад я користався сервісом Нет2Фоне з
дому, виділенку я не мав, а мав УАРнетівський додзвін, швидкість була 33600 + пізній
або нічний час підключення для "стабільності" зв"язку та врахування
різниці часу, бо дзвонив я в Америку = як результат - дзвінки тривалістю від 20 до 40
хвилин з невеликою кількістю пропадання згаданих вище фрагментів розмови,
пов"язаних лише з типом підключення на моїй стороні...