Оригінальне повідомлення від Рост
Ну, якщо в умові задачі уже вказано, що "погляд на розвиток фірми і ставлення до
ризику в бізнесі зовсім різне", то чимала імовірність непорозумінь. Виходів два.
Один складніший, але в плані особистого розвитку цікавіший - навчитись
домовлятись, аргументувати свою позицію і чути аргументи іншого. Якщо вдасться
підкорити емоції і амбіції, справа піде.
Інший варіант - поділити обов`язки. Тут теж не обійтися без підкорення амбіцій,
звісно. Якусь частину роботи робить одна людина, іншу частину - інша. У визначений
час звітують один перед одним у результатах. Але треба розуміти, що якщо ставиться
задача, треба її виконувати. Нехай своїми методами, з якими не погоджується інша
сторона. Але задача має бути виконана. Бо якщо один так впевнений, що він правий, а
результату нема, то він ні разу не правий і його методи неправильні.
Чесно кажучи, у мене перед очима є приклади, коли пара успішно веде бізнес, але
зворотніх прикладів більше. Дружина приходить в офіс, і починає підстроювати його
під себе. Ну, наприклад, виїдати якусь цінну співробітницю чисто з жіночої
конкуренції. Чи, маючи якесь особисте бачення справи, починає схиляти до тих чи
інших дій чоловіка. Зрозуміло, що засобів впливу у неї чимало.
Ну а в конкретній ситуації, як не спробуєте - знати не будете, здатні ви на долання
себе заради спільного, чи ні. Тільки обов`язково з самого початку введіть
регулярне підбиття підсумків. Зведення запланованого з виконаним. Аналіз
результату. |