Нарешті ми дочекалися досить серйозної колізії, яка вже давно прогнозувалася.
Суть проста - два різні правила регламентують появу доменів 2-го рівня в ua. Це або
домен географічної області (обл центру), або торгова марка. Зазначу, що напевно всі
назви обл центрів є торговими марками (типу горілки "Львів")
У конкретній ситуації стикнулися LG та Луганськ. Як результат - http://www.lg.ua - сайт LG, а решта сайтів в зоні lg.ua - географічні сайти Луганська.
Список таких сайтів можна побачити наприклад тут - http://www.google.com/search?num=100&hl=en&client=firefox-a...
Таким чином, усі сайти з луганської зони виглядають тепер ніби з доменного
адресного простору LG (субдомени). Для комерційних сайтів компаній такі субдомени
однозначно розглядаються спільнотою як афілійовані або просто окремо виділені
проекти компанії.
Зазначу, що серед "субдоменів" LG можна знайти тепер і відверту порнуху. З чим я LG і
щиро вітаю.Рост - 30-3-2007 у 23:06
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Зазначу, що серед "субдоменів" LG можна знайти тепер і відверту порнуху. З чим я LG і
щиро вітаю.
Приєднуюсь до привітань
Просто .уа перетворили в кормушку для конкретних людей, а в такій ситуації нікому
не хочеться переобтяжувати себе якимось наведенням порядку, не для цього це
робиться.
Ну а LG цілком могла б домен назвати lg-electronics, чи щось типу того.Andreas - 2-4-2007 у 10:20
Цитата:
Рост
Ну а LG цілком могла б домен назвати lg-electronics, чи щось типу того.
Могла, але не хтіла. Чомусь вважається, чим коротше, тим краще.Олексій Мачехін - 2-4-2007 у 14:29
правильно вважається
До речі, регіональні домени є і в інших країнах. На прикладі Москви: http://www.msk.ru це портал і водночас .msk.ru - регіональний домен.
Наша ситуація від російської відрізняється двома рисами: в Росії домени другого
рівня призначені для громадян країни, а регіональні домени не заводяться для
кожного регіонального центра.