Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
• Пасивність авторитетних діячів українського суспільства. Використання WWW для
спілкування людей є ефективним засобом наповнення WWW якісної інформації за умови,
якщо в спілкуванні приймають участь авторитетні в суспільстві особи, зокрема в
ролях авторів матеріалів та експертів з певних питань. Проте, в Україні фахівці
часто остерігаються виносити в Інтернет власні судження та брати участь у
публічних дискусіях, а також не бажають орієнтуватися на широкі маси
користувачів при написанні матеріалів. Зауважу, що у США та Європі ведення
авторських журналів та участь в Інтернет-форумах є поширеною практикою серед
авторитетних представників громади.
• Небажання органів влади організовувати системний діалог та активно
представляти себе в інтернет-спільнотах. На жаль, представники органів влади
остерігаються брати участь у дискусіях та представляти державу в Інтернеті (хоча,
слід відмітити, що нове покоління держслужбовців уже пробує приймати участь у
форумах за умови дотримання належного рівня дискусії). Крім того, органи влади
реально не проводять моніторингу інформаційного середовища Уанету, та не
сприймають його як матеріал для аналітики та спонукання до дій (зокрема скарги
громадян на форумах практично залишаються ігнорованими);
Дуже добрий матеріал. Насправді причини першого явища наведеного в цитаті
полягають у тому, що значна частина авторитетних діячів суспільства просто не
володіє технікою роботи на комп'ютері а про інтернет знає здебільшого з
роздруківок.
Щодо другого явища. Тут слід розуміти, що для переважної більшості державних
службовців існує ряд обмежень, які полягяють у забороні давати будь які офіційні
коментарі, оскільки здебільшого це функція прес-служб і прес секретарів. Щодо
моніторингу і скарг то тут ви не праві. Поступово викладений матеріал на
відвідуваних сайтах в інтернеті стає для аналізу так я газетні публікації і
телеповідомлення. Можливо у випадку з інтернетом ще не налагоджена система
зворотніх комінукацій, однак і до цього дійде - років за 2-3. |