Форум Рідного Міста

Компостери повертаються!

Юрій Сєров - 4-2-2008 у 23:45

Ще раніше помітив, що в трамваях з'явилися компостери.
І ось нарешті офіційна інформація.

Цитата:

Від 5 лютого львів’ян змусять користуватись у трамваях та тролейбусах компостерами

З вівторка, 5 лютого, львівське міське комунальне підприємство «Львівелектротранс» перейде на нову систему оплати за проїзд у міському електротранспорті. Пасажири львівського електротранспорту після того, як придбають проїзний квиток, будуть змушені його ще й компостувати. Задля цього у трамваях та тролейбусах спеціально встановили компостери, які до того часу лежали на складах. «Відтепер кондуктор стане тільки продавцем квитків, як і водій, котрий теж продаватиме квитки. А сам пасажир буде повністю відповідати за відсутність квитка», - про це сьогодні, 4 лютого, на прес-конференції у львівській Ратуші розповів директор ЛМКП «Львівелектротранс» Андрій Федоренко.

Нововведенням Андрій Федоренко сподівається посилити контроль за безбілетними пасажирами і підвищити виручку підприємства. А причиною для змін стала відсутність обігових коштів у комунального підприємства для ремонту трамваїв і тролейбусів, оплати за світло.

Від завтра у львівському електротранспорті всі квитки будуть однакового формату (на них лише буде видруковано різні суми оплати за проїзд) - і для пільговиків, і для тих, хто за проїзд платить повну суму. «Квитків поки що не буде у кіосках, ми якраз працюємо з мережами кіосків, щоб продавати нові квитки і в них», - пояснив Федоренко.

Пасажири матимуть змогу купувати відразу до 5 проїзних квитків. Директор «Львівелектротранс» пояснив, що так буде зручніше, адже не треба буде щоразу купувати новий проїзний квиток.

Це нововведення стане іспитом на професійну придатність кондукторів. «Наразі ми не будемо зменшувати кількість кондукторів (їх на підприємстві працює близько 330), але наступним етапом змін у ЛМКП «Львівелектротранс» може бути зменшення їхнього штату. Якщо ж вони продемонструють, що здатні виконувати свою роботу, скорочень не буде», - зазначив Андрій Федоренко.

Паралельно з введенням у дію компостерів, «Львівелектротранс» відновив діяльність служби контролерів. «Ми збільшили їх кількість в 10 разів, тепер оплату за проїзд у львівському електротранспорті контролюватиме 40 осіб. Ми хочемо принципово змінити підхід до контролю, зробити його більш якісним, тому перевірки будуть постійними», - зауважив директор ЛМКП «Львівелектротранс».

Штраф для «зайців» становитиме 12 гривень.


В принципі, нормальна практика, тільки ще б додали можливість купувати інші типи квитків: на день, на тиждень, на вихідні, etc.

Тарас Задорожний - 5-2-2008 у 10:39

Нарешті!!!! Давно пора. У всьому цивілізованому світі квитки компостують

Ірина Роздольська - 5-2-2008 у 10:46

Дійсно!!! У всьому світі це нормальна практика, відповідальність за відсутність квитка несе пасажир, а не тьоті-продавці квитків, які проштовхуються серед людей.

Чирка Олег - 5-2-2008 у 11:45

Цитата:
Від завтра у львівському електротранспорті всі квитки будуть однакового формату (на них лише буде видруковано різні суми оплати за проїзд) - і для пільговиків, і для тих, хто за проїзд платить повну суму. «Квитків поки що не буде у кіосках, ми якраз працюємо з мережами кіосків, щоб продавати нові квитки і в них», - пояснив Федоренко.

Пасажири матимуть змогу купувати відразу до 5 проїзних квитків. Директор «Львівелектротранс» пояснив, що так буде зручніше, адже не треба буде щоразу купувати новий проїзний квиток.

Якщо появляться квитки на проїзд в електротранспорті у кіосках це буде досить зручно для пасажитів.
І ще один плюс це те що буде можливіть купувати відразу до 5 квитків.

Іван Дівеєв - 5-2-2008 у 20:12

Сьогодні їхав сімкою. Водій трамваю ввесь час тараторить про то що квитки треба "компостирувати" і додає, що на лінії контроль. Квиточки народ бере, але компостувати не спішить. На весь трамвай крім мене ніхто компостером не скористався. От такі діла.

Юрій Сєров - 5-2-2008 у 21:34

Можливо вони вважають, що можна буде тим квитком ще раз скористатися. :rolleyes:

Катерина Задорожна - 5-2-2008 у 22:00

Більшою культурою в тому плані відрізняються кияни. Справа у тому, що контроль на лінії буває доволі часто (сама попалася свого часу :rolleyes: )... і такий контроль - жорсткий. Після одного разу такого контролю вже не хочеться "зайцем" їздити.

Сергій Бєляєв - 6-2-2008 у 10:48

І треба було ломати систему, щоб через 10 років до неї ж і повернутися? Питання риторичне.

Hanor Narasson - 6-2-2008 у 12:35

Зломали ніби тому, що проїзд тоді суттєво подорожчав, а талони не були захищені, тобто їх масово підробляли (і реалізовували в кіосках). Тоді й появилися надруковані офсетом багатоколірні талони , але виявилося, що вони "задорогі". Тому прийшли до системи з кондукторами. Чесно кажучи, такі варіанти мене не радують, бо знову виникнуть пробеми, де купити талон рано-вранці або пізно ввечері.

Тарас Задорожний - 7-2-2008 у 13:02

А в чому проблема? У Києві квитки продаються як у кіосках, так і у водія.

Юрій Сєров - 7-2-2008 у 13:18

В набитому трамваї продертися до водія - сам знаєш. Крім того, водій має дивитися на дорогу, а не рахувати здачу.
В кіосках квитків ще нема, а в деяких вагонах кондукторів вже познімали.

Тарас Задорожний - 7-2-2008 у 14:13

Завжди важко жити в період змін. Думаю, що за тиждень-два, всі хто їздять часто електротранспортом матимуть вдосталь квитків.

Юрій Сєров - 13-2-2008 у 21:31

Користався нині компостером. Сумнівне задоволення. :)
Могли поставити якісь сучасніші пристрої.

Hanor Narasson - 14-2-2008 у 07:46

Виглядає, що витягли зі складу ті самі, які були раніше.:rolleyes:

Іван Дівеєв - 14-2-2008 у 09:50

Ті самі. Це точно. Але "покращені". Їх пофарбували і тепер треба робити зусилля в обох напрямках, а потім ще і виковирювати звідти квиточок. :)

Юрій Ришковець - 14-2-2008 у 10:07

Нещодавно сам спробував скористатись компостером спочатку в новому-старому трамваї, а на зворотній дорозі на старому. Ну, що сказати?.. На вигляд вони оновлені і різні, але в обох випадках вони були трохи несправні. Пасажир від таких нововведень лише відчуває дискомфорт.

Тарас Задорожний - 14-2-2008 у 10:12

Оце Вам співчуваю. Хоча у Києві також використовуються старого зразка. Навіть на новозакуплені тролейбуси ліплять такі не зовсім гарні моделі. Але є, що є. Думаю, що це краще ніж кондукторка.
А ще трохи певно не до теми, але згадалось. Колись, мені доволі часто доводилось їздити трамваями і тролейбусами по Львову. От тільки час-пік, транспорт перенавантажений, люди як шпроти в банці і на рейсі обов"язково найкорпулентніша тітонька з депо пропихається з квитками, так зо 2 центнери. А тільки трохи вільніше - і кондуктори якісь худенькі попадаються.

Іван Дівеєв - 14-2-2008 у 10:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Задорожний
Оце Вам співчуваю. Хоча у Києві також використовуються старого зразка. Навіть на новозакуплені тролейбуси ліплять такі не зовсім гарні моделі. Але є, що є. Думаю, що це краще ніж кондукторка.
А ще трохи певно не до теми, але згадалось. Колись, мені доволі часто доводилось їздити трамваями і тролейбусами по Львову. От тільки час-пік, транспорт перенавантажений, люди як шпроти в банці і на рейсі обов"язково найкорпулентніша тітонька з депо пропихається з квитками, так зо 2 центнери. А тільки трохи вільніше - і кондуктори якісь худенькі попадаються.

О! Ще один закон Мерфі. Чим більше людей в трамваї, тим повніші кондукторки. :)

Hanor Narasson - 14-2-2008 у 21:36

Можете купити "про запас" і попросити, щоб не компостувала (закомпостуєте самі наступного разу). Таким чином можете впливати на кадрову політику ЛТТУ:saint: Наприклад, якщо вам подобаються кондукторки, скажімо "в тілі" :wow: , то купуєте талочики, і то багато, тільки в них. А сухоребрі в результаті не виконають плану і їх звільнять. :lol:

Юрій Сєров - 17-2-2008 у 13:35

А чи продають вже більше ніж один квиток, щоб можна було в іншому трамваї не купувати?

Катерина Задорожна - 18-2-2008 у 09:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Паславський
дурилка получається, їхав в тролейбусі, кондуктор продавав квитки і сама копастувала їх.
У чому виграш не збагну...


Думаю, що кондуктори таким чином покликані виховати пасажирів, які вже забули, як компостувати квитки. :)
А ще - швидше за все, кондуктори не зникнуть.

Сергій Бєляєв - 18-2-2008 у 11:15

Є нормальний варіант, у Києві, як пам'ять не зраджує, компостери в електротранспорті ніхто не знімав. При цьому є й кондуктори. До того ж квитки можна придбати на зупинках, при чому є дуже зручний варіант проїзних на певну кількість днів. Можливо щось вже змінилося.

Катерина Задорожна - 18-2-2008 у 16:05

Про проїзні на певну кількість днів нічого не чула. Квитки при потребі купуються або у кондуктора, або у водія. Щодо продажу квитків на зупинках теж не скажу - не виникало потреби.

Сергій Бєляєв - 18-2-2008 у 16:12

Просто пам'ятаю, коли 3-4 роки тому довелось трохи жити у Києві, то звернув увагу, що можна придбати проїзний, у якому позначать дні, коли ти ним користуватимешься, коштуватиме це відповідне дешевше, ніж звичайний проїзний на місяць.

Hanor Narasson - 18-2-2008 у 17:48

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Сергій Бєляєв
Є нормальний варіант, у Києві, як пам'ять не зраджує, компостери в електротранспорті ніхто не знімав. При цьому є й кондуктори. До того ж квитки можна придбати на зупинках, при чому є дуже зручний варіант проїзних на певну кількість днів. Можливо щось вже змінилося.


1. Кондуктор має свій компостер, як продає талон, то питає, чи компостувати.

2. На деяких маршрутах кодукторів немає - продає водій (наприклад в трамваї, який їде від моста Патона по набережній)

3. Придбати проїздні на різні періоди можна, але таких точок обмаль. Я знаю тільки одну - біля м. "Либідська", там де "літаюча тарілка" і кінцева тролебуса до випердосу. Минулим літом хотів купити такий проїздний - то в районі Подолу жодної такої точки не знайшов.

Тарас Задорожний - 18-2-2008 у 17:56

Так, з проїздними не так і легко. Та й не на всіх зупинках є талони, далеко не на всіх

Роман Голощук - 15-3-2008 у 13:44

Квитки для проїзду в тролейбусі чи трамваї у Львові відтепер можна придбати і у кіосках. Вони розміщені поблизу визначених зупинок.
Джерело: http://daily.lviv.ua/?newsid=15645

Юрій Сєров - 1-4-2008 у 19:33

Їхав нині трамваєм. Виявляється, вони вже почали знімати кондукторів. І це в час пік.
В результаті водій цілу дорогу оголошує: "кондуктора нема - передавайте за проїзд", "не забувайте компостувати квитки", і очевидно передавали далеко не всі "оплачуйте, не чекайте контролю". Як водій має одночасно продавати квитки, говорити в мікрофон, рахувати здачу і слідкувати за дорогою - не знаю. :rolleyes:
Крім того оці постійні оголошення діставали.
Кіоски є далеко не біля кожної зупинки.
Невже не можна було перед тим як зняти кондуктора поставити автомати продажу квитків на зупинках чи навіть у трамваї, можливо навіть такі, які б замінили компостер (теж іще суперсучасний пристрій), тобто продавали квитки з фіксованим номером рейсу чи щось таке.

Остап Шумин - 2-4-2008 у 08:03

Цитата:
... водій має одночасно продавати квитки, говорити в мікрофон, рахувати здачу і слідкувати за дорогою - не знаю. :rolleyes: ...

Все через одне місце... хай тепер жаліються, що електротранспорт збитковий...

Андрій Пелещишин - 2-4-2008 у 08:08

Цитата:
Їхав нині трамваєм. Виявляється, вони вже почали знімати кондукторів. І це в час пік.
В результаті водій цілу дорогу оголошує: "кондуктора нема - передавайте за проїзд", "не забувайте компостувати квитки", і очевидно передавали далеко не всі "оплачуйте, не чекайте контролю". Як водій має одночасно продавати квитки, говорити в мікрофон, рахувати здачу і слідкувати за дорогою - не знаю.


Це захід в межах таємної програми ДАІ по привченню автомобілістів не їздити по травмавайним коліям :lol:

Роман Голощук - 13-9-2008 у 10:26

Вже з 19 вересня кондукторів в електротранспорті Львова вже не буде - квитки треба буде купувати у кіосках з пресою та у диспетчерських пунктах. Кондукторів швидш за все перетворять на контролерів.

Андрій Пелещишин - 13-9-2008 у 16:45

Чесно кажучи, мені зовсім не зрозуміла прагматика цих змін. Скоротити людей?

Tempika - 13-9-2008 у 18:23

о, а я пам*ятаю автомати в автобусах, що видавали квитки по 5 коп... так чому не поставити автомати знову?

Юрій Сєров - 13-9-2008 у 19:39

А на моїй зупинці нема кіоску. І там, де переважно виходжу - також. Хай би хоч автомат якийсь поставили.
До речі. Проїзд 75 коп. Штраф 15 грн. Може вигідніше носити в кишені 15 грн. і не платити за проїзд?

Тарас Сокальський - 14-9-2008 у 09:39

Співвідношення те, що й раніше -- 1:20.
А найвигідніший варіант (перевірено в студентські роки) -- носити з собою закомпостовані квитки з усіх машин, що є на маршруті, закладені між сторіночки блокнота, на яких номери цих машин вказані:lol::lol::lol:

Hanor Narasson - 14-9-2008 у 11:25

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Чесно кажучи, мені зовсім не зрозуміла прагматика цих змін. Скоротити людей?

1. Людей скорочують (не всіх, звичайно, хтось просто не захоче йти в контролери і піде сам, когось відправлять на пенсію достроково, комусь вигідно набути статусу безробітного)
2. як наслідок - економія на фонді зарплати.
3. збільшиться прибуток зі штрафів, бо їхати треба все одно.
Те, що буде менше продаватися квитків - так це буде ще один аргумент до зменшення рейсів, "бо не їздять".:mad:

Demyan - 15-9-2008 у 10:47

краще б замість того електро транспорту особливо трамваїв...де вгрохали купу грошей на мякі колії пустили б по цим маршрутам автобуси/гармошки, і пробок було б менше і їздили б краще і проблему з квитками легше було вирішити...

Юрій Сєров - 15-9-2008 у 11:29

Автобус мають суттєвий мінус - вони загазовують повітря. У всьому світі їздять трамваї і ними успішно користуються. Я навіть колись кидав лінк на новину про те, що в Парижі після дуже довгої перерви відновили трамваї.
Трамваї потрібні, це однозначно.

Demyan - 15-9-2008 у 12:25

те що трамвай зупиниться і за ним встануть сто машин які випускають гази - це ще більше забруднить повітря ніж автобуси.
Якщо трамваї потрібні (я не кажу що вони не потрібні) то не в нашому місті або переплановувати повністю дороги і відводити трамваї з проїзжої частини. Чого нема в нас і не буде.

Остап Шумин - 15-9-2008 у 12:35

Щоб трамваї не ставали і не зупиняли рух транспорту вони повинні бути справними і мати відповідний запас ресурсу, а ще, що не рідко буває, щоб всякі рагулі і страшно зайняті дятьки не залишали автомобілі на трамвайній колії :mad:

Роман Ромашка - 15-9-2008 у 14:16

Люба техніка вимагає догляду. Вот подивіться на вінницьких швейцарців. Деяікі наївні вінничани думали що вони нові.
Ще один приклад у Львові. Повірняте трамваї з Ерфрута з корінними львівськими. Різниця теж замітна. Все залежить від рук які обслуговують техніку.

Юрій Сєров - 15-9-2008 у 15:22

Буквально годину тому став свідком "оштрафування". Оштрафували за непрокомопстований квиток. Штраф якийсь дивний був - 20 квитків прокомпастованих. Як на мене, то мала б бути квитанція.
Ну і на останок - не хотів би я працювати контролером. Паскудна робота.

Роман Ромашка - 15-9-2008 у 15:29

Хм.. Якийсь дивний.
20 квитків це помоєму той же самий штраф? Тільки щоб квитками.
Хоча колись в Києві бачив доволі дивну ситуаціяю. Піймали контролери зайчика який розказував що що 10 гр не заплатить бо у нього всього 5 гр. Контролери покликали кондуктора і на ті 5 гр. заставили купити 10 квитків :lol:

Роман Голощук - 16-9-2008 у 20:25

Наприкінці тижня більше двохсот працівників “Львівелектротрансу” залишаться без роботи. Оскільки з п`ятниці квитки пасажири купуватимуть або у водія, або у кіосках, під скорочення попадає 295 кондукторів.

Як розповів директор “Львівелектротрансу” Андрій Федоренко, місця праці наразі знайшли лише для сорока осіб: “Можу сказати тільки, що ми на 30 осіб збільшимо штат білетних контролерів і близько десяти людей буде задіяно в пунктах продажу “Львівелектротрансу”.

Третина звільнених кондукторів — пенсіонери і вони просто підуть на заслужений відпочинок, однак 160 скорочених працівників просто залишаться без роботи. “Всім, хто буде скорочений, на підприємстві буде виплачена місячна заробітна плата, в районі тисячі гривень”.

За словами Федоренка, підприємство пропонувало місту відкрити спеціальні кіоски від “Львівелектротрасу”, де б продавали квитки і таким чином працевлаштувати тих, хто підпадає під скорочення. Однак у Ратуші цю пропозицію не підтримали.

Джерело: http://daily.lviv.ua/?newsid=17600

Юрій Сєров - 16-9-2008 у 20:30

Цитата:
“Всім, хто буде скорочений, на підприємстві буде виплачена місячна заробітна плата, в районі тисячі гривень”.

Шалені гроші! Можна до кінця життя не працювати :lol:
Чомусь думаю, що пройде трохи часу і буде "кондуктори повертаються".

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 14:30

У Львові контролери електротранспорту звільняються через «зайців», – «Львівелектротранс»
http://zik.com.ua/ua/news/2009/04/22/178123

Ну а чого хотіло керівництво Львівелектротрансу??? Окрім того, що контролерів б'ють, енергетика такої роботи дуже погана, імхо. На відміну від кондукторів, які крім того, що продавали квитки, порядок в салоні підтримували. Ще цікаво було б подивитися статистику про ДТП за участи трамваїв і тролейбусів, оскільки водії тепер відволікаються, продаючи квитки.

Андрій Шпачук - 22-4-2009 у 14:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
У Львові контролери електротранспорту звільняються через «зайців», – «Львівелектротранс»

Декілька разів був свідком безпорадності контролерів перед пасажирами, які не мали квитків. Ці жіночки не могли нічого вдіяти. Хто раніше не платив ще й порушував порядок-продовжує це робити. :(

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 16:41

Та й формально, наскільки я розумію, "заєць" має право зійти на наступній зупинці (якщо він не чинить "злісної непокори") і не платити штраф.

Катерина Слобода - 22-4-2009 у 19:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Та й формально, наскільки я розумію, "заєць" має право зійти на наступній зупинці (якщо він не чинить "злісної непокори") і не платити штраф.


Думаю, що "заєць" може зійти на наступній зупинці тільки коли він або має дуже злосно-переконливий вигляд :), або вміє файно говорити.;)
Або(як ще один з варіантів) має довгі ноги і скоро бігає. :sing:

Марія Павлюх - 26-4-2009 у 11:01

Один-два факти спротиву контролерам і побоїв фіксують у електротранспорті за одну зміну. Тож керівництво скаржиться, що контролери масово звільняються. Цього року вже 19 осіб звільнилося із підприємства.
Як львівський контролер зловив «зайця». Відео http://zaxid.net/article/39609/

Якщо більшість контролерів звільняться, то може знову повернуть кондукторів?

Dmy - 26-4-2009 у 12:39

Якісь контролери у вас безпорадні. Чи ТТУ.
В нас, зазвичай, ходять конкретні дядьки, найчастіше молоді чи середнього віку, з якими так просто не поб'єшся. Причому ходять по двоє, по троє - на різні двері. Як що не так - завозять до діспетчерської, складають акт, і платити доводиться вже "дещо" більше. Пригадую один випадок, коли "бригадир" навіть телефонував до якогось мєнта по допомогу (хоча, можливо, це було і інсценоване залякування). Штатними працівниками ТТУ контролери не є, а працюють за контрактом - від "виручки", тому дуже зацікавлені з когось щось зідрати й побільше. Чув, були часи коли вони залишали собі 2/3 від штрафів. Судячи з того, що останніми роками контролерів у транспорті виразно поменшало - відсоток їм обкарнали.

Demyan - 27-4-2009 у 09:35

Ну так ще не факт хто є в трамваї - в нас один раз один чоловік побив дво контрелерів і міліцонера який хотів заступитися.
Доречі якщо розібратися прав в контролерів взагалі немає - відвозити кудись вони не мають права (затримувати людину), якщо людина вийшла з трамвая/тролейбуса - вони взагалі ніхто є - бо я вже не знахожуся в транспорті.
Без державної служби вони можуть тільки скласти цей акт в транспорті на місці. Якщо будуть вчиняти інші дії - можна все це фіксувати і подавати в суд на них.

Юрій Сєров - 19-3-2010 у 23:52

Якось так випадало, що досить довгий проміжок часу не їздив трамваями, і ось знову довелося.
Враження: ідея із скасуванням кондукторів була дурною. автоматів, які б продавали квитки не встановлено ні в салонах трамваїв ні на зупинках, купити їх десь в кіоску можливість також не завжди є. Тобто продає лише водій - це і не зручно пасажирам, які тепер усі пхаються на передні двері, та й не дуже безпечно.
Крім того, купа контролерів, тому сумніваюся, що вдалося суттєво зекономити на зарплатні кондукторам. А кондуктор в салоні - це все таки хтось стежить за порядком.

p.s. Ну і постійні зміни форми квитків також погано.

Юрій Сєров - 21-9-2010 у 10:01

У київських трамваях – нова система оплати
«Київпастранс» з початку наступного тижня вводить електронні картки для оплати проїзду в трамваї.
«Поруч із кабіною водія буде встановлено апарат, як у метро, який зчитуватиме з картки гроші за проїзд. Крім того, всім водіям і кондукторам видадуть касові апарати із продажу разових проїзних квитків, які будуть вибиватися, як чеки. За допомогою цього апарату можна буде також перевірити, пасажир оплатив карткою проїзд чи їде зайцем. А от старі талончики стануть недійсними»

Як це вони не додумалися компостери прикрутити?

Demyan - 21-9-2010 у 11:20

може й добре...а то часто бачу передачу квтиків з рук в руки, або коли лишають на стільцях....питання для чого це робити???

Юрій Сєров - 21-9-2010 у 15:00

Цитата:
може й добре...а то часто бачу передачу квтиків з рук в руки, або коли лишають на стільцях....питання для чого це робити???

Це я забув смайлик такий :baddevil: поставити...