Від 5 лютого львів’ян змусять користуватись у трамваях та тролейбусах
компостерами
З вівторка, 5 лютого, львівське міське комунальне підприємство
«Львівелектротранс» перейде на нову систему оплати за проїзд у міському
електротранспорті. Пасажири львівського електротранспорту після того, як
придбають проїзний квиток, будуть змушені його ще й компостувати. Задля цього у
трамваях та тролейбусах спеціально встановили компостери, які до того часу
лежали на складах. «Відтепер кондуктор стане тільки продавцем квитків, як і водій,
котрий теж продаватиме квитки. А сам пасажир буде повністю відповідати за
відсутність квитка», - про це сьогодні, 4 лютого, на прес-конференції у львівській
Ратуші розповів директор ЛМКП «Львівелектротранс» Андрій Федоренко.
Нововведенням Андрій Федоренко сподівається посилити контроль за безбілетними
пасажирами і підвищити виручку підприємства. А причиною для змін стала
відсутність обігових коштів у комунального підприємства для ремонту трамваїв і
тролейбусів, оплати за світло.
Від завтра у львівському електротранспорті всі квитки будуть однакового формату
(на них лише буде видруковано різні суми оплати за проїзд) - і для пільговиків, і
для тих, хто за проїзд платить повну суму. «Квитків поки що не буде у кіосках, ми
якраз працюємо з мережами кіосків, щоб продавати нові квитки і в них», - пояснив
Федоренко.
Пасажири матимуть змогу купувати відразу до 5 проїзних квитків. Директор
«Львівелектротранс» пояснив, що так буде зручніше, адже не треба буде щоразу
купувати новий проїзний квиток.
Це нововведення стане іспитом на професійну придатність кондукторів. «Наразі ми
не будемо зменшувати кількість кондукторів (їх на підприємстві працює близько 330),
але наступним етапом змін у ЛМКП «Львівелектротранс» може бути зменшення їхнього
штату. Якщо ж вони продемонструють, що здатні виконувати свою роботу, скорочень не
буде», - зазначив Андрій Федоренко.
Паралельно з введенням у дію компостерів, «Львівелектротранс» відновив
діяльність служби контролерів. «Ми збільшили їх кількість в 10 разів, тепер оплату
за проїзд у львівському електротранспорті контролюватиме 40 осіб. Ми хочемо
принципово змінити підхід до контролю, зробити його більш якісним, тому перевірки
будуть постійними», - зауважив директор ЛМКП «Львівелектротранс».
Штраф для «зайців» становитиме 12 гривень. |