Андрій Пелещишин - 29-8-2012 у 21:08
Чим раз моднішим стає вставляння QR-коду на всілякі реклами, відкритки, банери і
т.п.
З одного боку, цей квадратик створює імідж передового для рекламодавця, але
інколи непродуманий і просто недоречний.
Думаю, що скоро взагалі приїсться і буде як колись малюночок 3-дюймової дискетки,
який тулили де тільки можна.
Наша дуже передова Львівська мерія його полюбляє.
На дверях в Ратушу висить великий QR-код. І що? Ну клацнув я мобільним - виявлося, що
то абзац англійського тексту, про те, що тут мерія і бла-бла...
Я би зрозумів, якби цей текст був роздрукований і висів на дверях, а код його
дублював, це ще куда не йшло. Але якщо турист чи бізнесмен не може дізнатися, що там
за дверима, якщо не розшифрує код - ну це вже дивно.
Аналогічну ситуацію помітив на День незалежності. Прислав мені наш Міський
голова вітальну відкритку. На задній сторінці усе порожньо, тільки QR-код і пише
щось типу "у коді записана програма святкувань". Чому не можна було просто
надрукувати програму святкувань? Загадка... Цікаво, що коли я розкрив код,
виявилося, що то не програма, а лише лінк...
Отже я мусів парити собі мізки (отримавши на домашню адресу відкритку!)
розшифруванням коду (фоткати телефоном або сканувати на компютер), а потім лізти в
інтернет? Логіки небагато, чому просто не дати адресу сайту...
Помимо ЛМР, інші здається теж зловживають. QR-код важко органічно у щось вписати, і
не раз гарна і насичена реклама чи афіша просто "продірявлена" тим чорнобілим
квадратом.
Ще одне: якщо на сітілайтах (які орієнтовані більше на пішоходів) розміщення кодів
має сенс, то на бігбордах, виглядає недоречним. Важко уявити, що з автомобіля хто
буде фотографувати, особливо на якихось вулицях чи дорогах з інтенсивним рухом. А
для пішохода фотографувати код на бігборді складно...