Форум Рідного Міста

Ідіотські реклами

Ярема П. - 2-9-2007 у 23:44

Особливо під час перегляду фільмів, 25 хвилинні реклами просто трафляють. Одна з них це просто шедвр, пива Рогань. Це просто капець. Тема ця для обговорення подібних шедеврів реклами.

Nazar - 3-9-2007 у 08:44

Судячи з того, що Ви про неї навіть на форумах пишете, то вона виконує своє завдання на всі сто:)

Ярема П. - 3-9-2007 у 10:22

Викликає негативні почуття :) Може я б і пив Рогань, але після тої реклами в мене бажання відпало. Хоча мало б бути навпакаи, правда? Реклама мала б заохочувати до споживання продукту.

Nazar - 3-9-2007 у 10:45

Не завжди. Деколи є важливішим "бути на слуху" у більшої кількості людей.
П.с. - я не розбираюсь у рекламі.

Богдана Курилюк - 3-9-2007 у 11:20

Прошу вибачення, а про яку саме рекламу йде мова? :rolleyes:

Ярема П. - 3-9-2007 у 18:09

Та ота, про курси пива Рогань...

Андрій Савчин - 25-9-2007 у 21:41

Терпіти не можу рекламу, хоч якою б оригінальною вона не була. Проте інколи бувають такі "перли" що дивуєшся, яка збочена уява могла придумати такий ідіотизм. А політична реклама... Це окрема тема, але я її спокійно дивитися не можу.

Анастасія Кулакова - 28-9-2007 у 18:00

Я 10 років займалася маркетингом та рекламою і скажу вам, що "мета виправдовує засоби":))) і ота дурнувата реклама повністю виконала свою місію - ЗАПАМ'ЯТАВСЯ бренд і продукт, досягнена мета - впізнавання:)

Андрій Пелещишин - 28-9-2007 у 22:22

Цитата:
Я 10 років займалася маркетингом та рекламою і скажу вам, що "мета виправдовує засоби":))) і ота дурнувата реклама повністю виконала свою місію - ЗАПАМ'ЯТАВСЯ бренд і продукт, досягнена мета - впізнавання


Я думав, що мета реклами - ріст продаж, а не впізнавання. Я схиляю голову перед вашим досвідом у цій справі (без жартів), але особисто в мене впізнаваність і бажання купити - різні речі. Є маса брендів, які я прекрасно впізнаю, але ні разу не купляв, і навряд чи колись куплю.
Чомусь мені здається, що я далеко не унікальний у цьому питанні.

Тому я все-таки не є переконаний у правильності формули "впізнаваність-продажі". Можете спробувати мене переконати :)

Дмитро Самохвал - 1-10-2007 у 10:43

Т.зв. "ідіотська реклама" також розрахована на певне коло споживачів (-ідіотів?). Тому я, напр., давно вже оцінюю її з погляду як її кінцевого результу, так і того, як вона діє на свідомість споживача. Яскравий приклад - "містер Мускул": творці взяли собі за сюжет "діяння" огидного, бридкого (як той бруд) чоловічка, який орудує тим "містером муслулом", щоби змити ним той бруд. Бридка реклама, та яка, проте, все ж таки діє...

Ну, а щоб показати, що не все так погано в нашому домі, то варто тут відзначити (хоч це буде off-ом :) якісні взірці реклами.
Отже, останнім часом мені припало до вподоби реклама "Рошен" - гарний англомовний музичний супровід. І друга - ролик "Hyundai": там, де пляжі "ганяють м'яча"... автівки! Класно і стильно! Весь модельний ряд зібрали на морському узбережжі, щоб продемонструвати можливості фірми, а також на якому щаблі розвитку фірма стоїть. І наприкінці: "каманда Хьондай: drive your way!" (Себто "їдь на свій лад".)

До речі, Hyundai-Kia сьогодні на підйомі...
Ну, а кросовер Hyundai Tucson - моя блакитна мрія..:))Дволітровий турбодизель, механічна коробка, передній привод - і мені вже нічого в цьому світі не треба. Ні тих виборів, ні політики - ні-чо-го.

p.s. Ну, а може, хтось уважає рекламу "Roshen" i "Hyundai" ідіотською?! То хай висловлюється!.. :baddevil:

Горват Корнелія - 2-10-2007 у 08:41

Подивилася рекламу "Каннские львы" на каналі НСТ і зрозуміла, що таки можна зробити розумну, змістовну, КОРОТКУ! рекламу, яку і під час фільму можна без дратування подивитися.

Дмитро Самохвал - 6-10-2007 у 12:16

Цитата:
Так, я егоїст. В мене є власний бізнес, своя квартира. Мене кохає красива жінка... І мені потрібен надійний автомобіль...


І т.д. і т.п. Отак рекламують позадорожник Suzuki Grand Vitara... В сенсі голос отого "егоїста" за кадром і рекламує.
А що, може, хто і купиться на такі "закликання". Хто купиться?.. А "ідіоти" і купляться. Бо ніхто з егоїстичних міркувань Вітару не купує. Насправді, позадорожник Suzuki Vitara - це звичайний японський ширпотреб, хоч і добротний і доволі надійний. Зрештою, як і все японське. Але до "егоїзму" йому ще далеко...
Отже, це радше вибір не серця, тобто егоїстичної складової, а... розуму: в "японця" добре співвідношення ціна-якість. Тому не дивно, що він нині непогано продається на ринку.


Ну, а справжній "джіп для егоїстів" - це англійський "денді" Land Rover Defender 90! :cool:
Прочитати про нього можна тут.

def-90.jpg - 49kB

Анастасія Кулакова - 8-10-2007 у 11:58

Андрію, так, реклама - інструмент збільшення обсягів продаж, АЛЕ! На жаль, не має прямої залежності "побачив рекламу - запам'ятав - пішов і купив". Тому вдалою вже вважається і та реклама, що дозволяє у тому числі хоча б безпомилково впізнавати бренд)))) До того ж КОЖНА реклама розрахована на певну цільову аудиторію. Не можна робити рекламу "ДЛЯ ВСІХ" - це дурно витрачені гроші. І тому велика кількість здебільшого грамотних маркетологів розраховують який візуальний ряд підходить для якої саме цільової аудиторії.
Наведу приклад. Кока-кола - дорогущі, зі с спецефектами рекламні звернення. Але я (як споживач) її не п'ю і пити не буду майже ні за яких умов, бо просто не вживаю взагалі ніякої газированої фарбованої рідини)))) АЛЕ! Бувають ситуації, коли в кіоску десь на трасі, літом в холодільнику нема ніякої мінералки, а є тільки кока-кола, та ще якесь питво фарбовано, а пити мені хочеться всмерть, то я на підсвідомому рівні купую оту саму кока-колу)))
Теж саме й з шоколадом і містером мускулом))) Тобто впізнавання - 50% успіху))))

Дмитро Самохвал - 13-10-2007 у 12:22

Ні, ну, звичайно, я трохи перегув палицю, назвавши Вітару "ширпотребом": це не "китаєць", а таки "японець", збирається в Японії і... в Росії (для рос. ринку). Тож вибачаюся, коли кого, власників Suzuki Grand Vitara, зобидив своїм зопалу кинутим слівцем.
Прочитати про неї можна тут і тут.

І особливим шармом наділено тридверну, короткобазну Вітару: вигляд "на живо" куди кращий за такий, що на фото. Двійко німецьких тих малих Вітар, до речі, брали участь у ралі-рейді "TransSyberia" по степових просторах Росії і Монголії зуспіль із новітніми Порше Каєнами та старенькими Мерседесами Ґелендваґенами (в народі "кубик".). І йшли, незважаючи на свій такий "паркетний" вигляд! (Див. тут).



vitara_3dr--back.jpg - 37kB

Андрій Пелещишин - 13-10-2007 у 13:22

Дмитре, ви явно з'їхали в офтоп. Обговорювати автомобілі прошу у відповідному розділі.

Ярема П. - 13-10-2007 у 23:55

Дійсно. Там в правилах якась була кляузуля щодо кількості фоток і об'єму. Чи може сервер розжився додатковим місцем?

Андрій Пелещишин - 14-10-2007 у 14:57

Мої записи до колекції реклам, категорії, що вказана у назві теми:

3. Реклама Фесталу. Боксерський поєдинок "Шлунок проти Товстої Сердельки". Реклама ліків у такому стилі - повний дурдом.

2. Серія реклам про батончик Натс (здається) "заради мозок"

1. Ну і справжній чемпіон - блюзнірська реклама "Снікерс з лісовими горіхами", де спалюють людину на вогнищі

Дмитро Самохвал - 14-10-2007 у 20:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Мої записи до колекції реклам, категорії, що вказана у назві теми:
[...]
1. Ну і справжній чемпіон - блюзнірська реклама "Снікерс з лісовими горіхами", де спалюють людину на вогнищі

Не-пра-вда! Ніяка це не блюзнірська реклама. Це дуже професійно і якісно зроблений, стильний рекламний ролик. Молодці, креатори і копірайтери!
Загалом, реклама "Снікерсу" і була такою класною і прикольною, але оцей ролик перевершив їх усіх.
"А все ж він існує!" :P (і зубами так "клац-клац"...)

Андрій Пелещишин - 14-10-2007 у 21:12

Мене нудить від цього "професійно і якісно зроблений, стильний рекламний ролику". І я готовий пообіцяти, що завдяки цій рекламі я назавжди запам'ятаю бренд "Снікерс". Але запам'ятаю лише з однією метою - ніколи його не купляти (навіть на трасі літом).

Юрій Сєров - 14-10-2007 у 21:15

Класна шоколадка. А реклама справді тупа. Рекламу шоколаду можна зробити набагато краще.

Дмитро Самохвал - 14-10-2007 у 22:15

Снікерс - це не шоколад: це прикольний смачний шоколадний смаколик, щоби сучасна молода людина найпрогресивніших поглядів на світ могла вгамувати трохи почуття голоду і розвіяти нудьгу разом із такими самими його однодумцями.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
І я готовий пообіцяти, що завдяки цій рекламі я назавжди запам'ятаю бренд "Снікерс". Але запам'ятаю лише з однією метою - ніколи його не купляти (навіть на трасі літом).

А ви знаєте, почасти замовник реклами цього й добивається: щоби людина надійно, раз і назавжди запам'ятала товарний значок. А купляти чи не купляти його крам, це річ не першочергової важливості. Головне, закарбувати в пам'ять. А там воно дась ся чути...

Класний ролик, класний! (Хоч я й рідко купляю ті снікерси-натси-лайони-баунті тощо - ліпше звичайну шоколадку (так дешевше) або взагалі булку з маком...)

Остап Шумин - 15-10-2007 у 08:14

А як вам ця – про помаду "Чорний жемчуг", там, де Ані Лорак чи то з подиву чи то з якогось переляку, купує цю помаду :rolleyes: "Здивувалась – купила…" – в чому тут сенс?

Юрій Сєров - 15-10-2007 у 12:19

Цитата:
А як вам ця – про помаду "Чорний жемчуг", там, де Ані Лорак чи то з подиву чи то з якогось переляку, купує цю помаду :rolleyes: "Здивувалась – купила…" – в чому тут сенс?

Сенс в тому, що вона в житті б не купила такої дешевої помади.

Андрій Пелещишин - 4-5-2008 у 18:01

Побачив сьогодні рекламу на вуличному банері "Найостанніші моделі телефонів..."
Ще би "найпослідніші" написали :). У мене так у родині на усяке сміття кажуть

Остап Шумин - 10-7-2008 у 20:08

Реклама Львівського пива на бігбордах, там де на бочці написано "1715". Ніби нічого такого, але як на мене безглуздо писати на бочці пива рік виробництва/розливу :rolleyes:

Dmy - 10-7-2008 у 21:57

Це - не рік, це - час розливу :D

Василь Яворський - 11-7-2008 у 00:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Мої записи до колекції реклам, категорії, що вказана у назві теми:

3. Реклама Фесталу. Боксерський поєдинок "Шлунок проти Товстої Сердельки". Реклама ліків у такому стилі - повний дурдом.

2. Серія реклам про батончик Натс (здається) "заради мозок"

1. Ну і справжній чемпіон - блюзнірська реклама "Снікерс з лісовими горіхами", де спалюють людину на вогнищі


Згоден лише з "3"... решта - ілюстрація необізнаності... "Натс" - один з кращих прикладів "попадання" в цільову аудиторію, приблизно те саме із снікерсом, хоча даний ролик дійсно трохи недопрацьований.
Те що виготовлено не для Вас не означає що воно погане. Якщо Ви спробуєте походити на високих шпильках я маю великий сумнів, що Вам це сподобається, але бездарним винаходом Ви це не назвете, бо є люди (мільйони жінок) котрі люблять таке взуття. Тай естетична сторона справи також аналогічна. Просто та реклама писалася не для Вас, викладач, вчений, людина середнього віку аж ніяк не є цільовою аудиторією такого продукту, чоколядовий батончик продукт тінейджерський.

сумна - 12-7-2008 у 23:44

Що це дискримінація така за віковою ознакою, такий махровий ейджизм? :-)) Кожен може споживати, що подобається, чи то тінейджерське, чи, перепрошую, олдменське. І на всю рекламі вуха й очі не затулиш, от мимоволі власне судження й складається.

Андрій Пелещишин - 13-7-2008 у 08:43

У випадку 1. мене більше дратує не ідіотизм реклами, а її блюзнірство.


До колекціі реклам.
Реклама дуже респектабельного автомобіля "Volkwagen Tuareg" - щось на взірець фрази "Відчуй впевненість" (точно не пам'ятаю)
Я щось дуже сумніваюся, що люди, які купляють Туарега, мають якісь проблеми з впевненістю у собі.

сумна - 13-7-2008 у 12:55

Це вже точно. :-)
Але відчувати мало. Треба, щоб від неї перло. :-))

Василь Яворський - 14-7-2008 у 00:15

2сумна:
жодної дискримінації, борони боже, звичайно, кожен може сподивати все, що йому подобається... Мова про інакше, про цільову аудиторію, тобто про ту групу людей, котра об"єднана певними ознаками і є нам цікавою, в нашому випадку є найбільшим споживачем продукту. Не єдиним, а найбільшим. Звичайно тойже "Натс" чи "Снікерс" може засмакувати і пристаркуватому мільйонеру однак цільовою споживацькою аудиторією для чоколядового батончика все одно залишться підлітка та молодь із середнім доходом.

2Андрій Пелещишин
Наскільки мені відомо Туарег позиціонують як надпрохідну машину. Нажаль я не конче сильно останні роки слідкую за рекламними тенденіями, бо трохи змінив напрям роботи однак ще дещо відслідковую, правда тільки свіжі і нестандартні рішення, як ось це
і до слова, рекламне посилання ніколи не акцентує на людській ваді.... Ніколи посилання "відчуй впевненість у собі" не буде відноситися до не впевнених людей. Посилання вкладене у рекламний слоган повинне:
1. Бути коротким, запам"ятовуватися
2. Заключати у собі суть продукту або його головну рису
3. Бути зрозумілим цільовій аудиторії
це не книжні правила, у підручникаж з реклами можна знайти значно ширше опис слогану, я навів основні правила.

Павло Жежнич - 15-7-2008 у 01:04

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Василь Яворський
свіжі і нестандартні рішення, як ось це
і до слова, рекламне посилання ніколи не акцентує на людській ваді..

Я згоден, що рекламне гасло не ПОВИННО акцентувати на людській ваді. Однак автори реклами акцентують вади своєї цільової аудиторії. Нічого дивного, що власники Туарега, почувши гасло "Здатний доставити вас у незвичні місця" (див.лінк, де є фотки Туарега прямо в офісі, кухні, м'ясній морозильній камері, а в коментарях є пропозиції щодо інших "місць"), потім їздять по тротуарах, зустрічних полосах, паркових зонах і т.д.

Василь Яворський - 15-7-2008 у 12:32

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
потім їздять по тротуарах, зустрічних полосах, паркових зонах і т.д.


Це вже тема не про рекламу, а про рагулізм...

Павло Жежнич - 15-7-2008 у 21:26

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Василь Яворський
Це вже тема не про рекламу, а про рагулізм...

Буває якісна цікава реклама, а буває така, яка виховує у зазначеному стилі.
От натрапив на перший ліпший рекламний блок. Рекламують Миргородську, де пінгвін шукає чим освіжитися, і не може знайти. Сидить ведмідь біля фонтану, п'є щось подібне до Кока-коли. Йому в лапи попадає пляшка з мінеральною водою. Він викидає пляшку кольорової води у фонтан і насолоджується мінералкою.
Викинув пляшку де попало - дрібниця, яка зайняла 1% ефірного часу цієї реклами. Але хіба це не виховування рагулізму? Потім вийдеш в будь-який парк Львова, а там купа пляшок валяється.

Роман Ромашка - 7-8-2008 у 12:32

Реклама Київстара суцільний рагулізм і лохотрон.
А те що зараз розвішали "Мобільна культура" то взагалі в ніякі рамки не лізе. Що за дурень дизайнив це все діло, руки відірвати мало.

romano - 3-9-2008 у 08:18

Відносно фітнес-клубу http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=5797&page=5
Цитата:

Взгалі то, то curves з англійської (а перед тим з латині) - означає "криві, вигини". Так що назва для фітнес клубу нормальна,


Це ясно, але "blue water" теж не означає "блювота". "Curves" - це франчайзингова компанія, має клуби по всьому світу, але потрібно враховувати і місцеві особливості мови. Франчайзинг полягає в тому, що можна отримати право на використаня trademark, при виконанні певних зобов'язань. Чим, цікаво, марка "Curves" така приваблива для використаня її у Львові?

marco - 3-9-2008 у 16:15

AAAAAAAA :sing:

Нам нині в офіс реклямку принесли від FitCurves.

Пару цитат:
FitCurves - сила здивувати себе.
FitCurves: схуднення для жінок всього 30 хвилин на день
FitCurves створений виключно для жінок, які прагнуть досягти бажаного результату ... всього за 30 хвилин на день, займаючись 3 рази на тиждень. У FitCurves ви відкриєте себе по новому! Зателефонуйте нам і зробіть FitCurves частиною свого життя!

Ще є і згадка такі чудові сайти:
MyCurves.com
CurvesComplete.com
Curvesfoods.com
BuyCurves.com
CurvesStore.com
Curves Brazil
Curves Israel
Curves Japan
Curves Korea
Curves Middle East
Curves Norway
Curves Taiwan
Curves Vietnam
Curves Holland

шкода що англомовні не цілком розуміють пікантність ситуації... :lol:

Але думаю curves.ua, curves.com.ua i curves.lviv.ua треба реєструвати вже!!!

Горват Корнелія - 3-9-2008 у 16:17

Думаю, і полякам це імпонує...

Hanor Narasson - 29-9-2008 у 08:57

Бувають різні "пришпили" з вивісками. Зараз щодня ходжу повз вивіску "МобіМанія". З ракурсу пішохода читається, як "обманія" :baddevil: А на ринку "Південний" є пару вказівників, які з певних ракурсів читаються як "->Володм Централ ->
(= "вєтєр сєвєрний" :lol: )

romano - 29-9-2008 у 14:27

На "Південному" є такий прохід між двома корпусами, в сторону вул. Виговського, де справа стирчить табличка DЦ (де-це), а зліва - WC (ве-це) :-) Мене ця рима постійно тішить

Степанюк Василь - 6-10-2008 у 09:17

Ідіотської реклами є дуже багато, але як не дивно саме вона найбільше запамятовується (а на це вона і розрахована). Тому власники таких роликів називають це креативом. :)
А найгірше те, що 50% ефірного часу займає реклама (на яку вже дивитися не хочиться :baddevil: ). Приклад, 10 хв передачі - 10 хв реклами і так чергується напротязі усього показу.
Запамятався цікавий вислів "Не перемикайте на інший канал, там також реклама" :lol:

Юрій Сєров - 6-10-2008 у 13:14

Бачив біг-борди UT-Air з рекламою польотів Львів-Москва. Так от на фото у літака (який ніби летить) двигуни закриті заглушками :)