Невідворотне і постійне падіння доходів "Укртелекому" змушує його шукати нові
способи втримати їх на колишньому рівні. 14 березня компанія заявила про плани
знову підвищити абонентську плату за стаціонарний телефон на 25-70%, а також вийти
на новий для себе ринок системної інтеграції.
Монополістом бути приємно
Голова правління "Укртелекому" Георгій Дзекон із впевненістю заявив про те, що
доходи від надання послуг фіксованого зв'язку компанії будуть продовжувати
падати. За рахунок того, що все більше людей надає перевагу мобільному телефону
перед фіксованим, доходи "Укртелекому" за минулий рік від міжміських дзвінків
упали на 17%, у країни СНД і далекого зарубіжжя – на 6%.
Доступніші тарифи на мобільний зв'язок призвели також до того, що населення
почало менше дзвонити з фіксованого телефону на мобільний. В 2-му півріччі 2006
кількість трафіку в цьому напрямку скоротилася на 9%.
Намагаючись утримати свої доходи, "Укртелеком" вирішив довго не думати – вдатися
до підвищення абонентської плати за телефон. Торік плата вже підвищувалася на
30-35%, і зараз абоненти платять за телефон від 9 до 22 гривень на місяць.
До кінця березня "Укртелеком" планує направити в Національну комісію з
регулювання зв'язку прохання підвищити тарифи ще на 25-50% для міських жителів і на
50-70% для сільських.
У випадку чергового підвищення тарифів до рахунків абонентів може додатися по 5-10
гривень на місяць, що буде приносити компанії, яка обслуговує 10,1 млн. абонентів,
додаткових 50-100 млн. гривень на місяць. Зараз середній щомісячний дохід з одного
телефону становить 51-52 гривні. У той же час рахунок за телефон становитиме від 14 до
32 гривень на місяць, що змусить багатьох абонентів задуматися над тим, чи
потрібний їм телефон за такою ціною.
"Зараз ми надаємо ці послуги нижче собівартості", – пояснив таку необхідність
Дзекон. |