Ярема П. - 22-3-2006 у 18:06
Цікавить мене таке питання - чи рекламна друкована продукція, яку випускають на
ринок, проходить якусь мовну сертифікацію чи ні, і якщо так, то яку?
Питання виникло давно, особливо часто його собі задаєш в київському метро, де
реклама аж рябить від грубих помилок української мови, перекручувань з
російської, нехтуванням правилами пунктуації тощо. Однак мене трафило інше. Моя
дружина працює в рекламній компанії, замовлення йдуть з Києва. Вона вже просто
стомилася постійно сваритися з замовниками щодо текстів. Сьогодні показала мені
"шедевр" - календарики-рекламки і закладки до книжок для школярів з грубими(!!!) орфо
і синктактичними помилками. І причому це вже затверджена продукція, це вже йде в
друк і в світ. Моя дружина вже махнула на це рукою, її аргументи не доходять до
мозгів відповідальних за продукцію в Києві. Але та вся реклама піде до дітей, і
діти це все будуть читати і відповідно так і говорити. Невже це нікого не хвилює? І
взагалі, чи така продукція проходить якусь сертифікацію???