Форум Рідного Міста

аон, CallerID на АТС-292

Адам Кресляр - 30-7-2011 у 09:00

Нарвався на неочікувану проблему. Змінив старий тефонний апарат на бездротовий Panasonic, сумісний з послугами АОН та CallerID. Намагаюся замовити ці послуги в Укртелекомі -толком пояснити не можуть, на атс-292 говорять, що не обладнана... в мене таке відчуття, що воно телекому не треба... може, хто з користувачів 292 -атс пробував чи користується?.. може на лапу навіть за такий дріб'язок вже давати треба?..

Юрій Сєров - 30-7-2011 у 17:36

Думаю нічого вони не приховують. Цю послугу мало хто замовляє і мабуть АТС просто невигідно ставити обладнання.
Користувався колись телефоном з АОН-ом (без підключеної послуги), але визначав він раз-через-раз, потім взагалі майже нічого не визначав (очевидно з переходом на нове обладнання).
VEGA (екс-Фарлеп) здається надає послугу визначення номера, але не цікавився ніколи.

Адам Кресляр - 30-7-2011 у 18:16

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Думаю нічого вони не приховують. Цю послугу мало хто замовляє і мабуть АТС просто невигідно ставити обладнання.
Користувався колись...


та і я користувався, той аппарат, здається, мері називався і клєпали то чудо десь на зеленій... дивує друге -телеком рекламує себе цифровим, анотує ці послуги, а телефоном довідкову інформацію дає якась тітка- дядько та ще з апломбом ніби інженера з ніби офіційним беззастережним тлумаченням. пора писати телекомному начальству з проханням надати послугу і чекати на офіційну відповідь...

Рост - 30-7-2011 у 19:47

Пишіть керівництву, але особисто занесіть і зареєструйте у вхідних.
Укртелеком - ще та банда.
Коли 238-а АТС стала цифровою, щоб мати можливість набирати номери не в імпульсному, а в тоновому режимі, довелось залучити послугу "дзвінок другу з укртелекома". Тому що офіційно цього "не можна було зробити", згідно з відповіддю "якоїсь тітки чи дядька з апломбом інженера". Уявляєте собі, цифрова станція і імпульсний набір!
Коли недавно я підключав собі "огого"... Ха, це взагалі ціла історія. В січні була подана заявка. Через місяць (!) нарешті була відповідь, що параметри лінії неналежні, треба зачекати, коли виправлять. Декілька місяців ішло виправлення. Нарешті параметри були приведені у відповідність, так у них закінчилось обладнання і зараз підключати не можна, треба чекати, коли те обладнання приїде з Києва. В червні нарешті обладнання приїхало. Все? Ага!
Під'єдную, налаштовую, телефоную на кал-центр для активації (ідіотизм, договір підписаний, для чого ще телефонувати? Найсмішніше, після заключення договору декілька днів я не мав часу тим займатися, так мені самі з кал-центру декілька раз дзвонили, мовляв, задзвоніть нам, щоб ми активували послугу!). Так от, телефоную, активую, проходить доба, нема дсл-конекту. Я і в брідж модем, і в режим роутера, і каком, і раком - нема. Знову телефоную в кал-центр (дуже точна назва, до речі), виявляється, я неправильно налаштував апаратуру, замовляйте послугу підключення (нагадаю, вона платна, 60 грн.). Не в 60 гривнях справа. Справа в тому, що колишньому адміну юнікс-серверів, м'яко кажучи дивно це чути. Що ж саме я не так налаштував, дитинко? А ми консультацій з першого підключення не надаємо, замовляйте послугу підключення. Хороша мавпочка.
Трафило мене це, знову "двінок другу з укртелекома". Ага, послуга в мене активована, але у них, виявляється, треба ручками прив'язати віртуальну мережу. І через 15 хвилин у мене зненацька з'являється і дсл-з'язок, і інтернет.
Неприємно, коли тебе роблять дурнем, ще й безпідставно.