Форум Рідного Міста

Хіт-парад помилок веб-дизайна за 2002 рік.

Agent86 - 7-1-2003 у 00:24

Опубліковано 27 грудня 2002 року

Наприкінці грудня один із найбільш авторитетних фахівців з ергономіки веб-сайтів Якоб Нільсен опублікував на своїй домашній сторінці черговий хіт-парад найбільш розповсюджених помилок у сайтобудівництві. Нільсен серйозно займається проблемами web і, зокрема, ергономікою сайтів, починаючи з 1994 року. Свій перший хіт-парад помилок він опублікував ще в 1996 р., а в другий раз подібний список побачив світ в 1999 р. Витримавши такий же трирічний інтервал, Нільсен опублікував і третій хіт-парад помилок веб-дизайна.
Виглядає він у такий спосіб:

1) Відсутність цін на комерційних сайтах класу business-to-business, а також у звичайних електронних магазинах на сторінках товарних категорій і результатів пошуку;
2) Мала гнучкість пошуку по сайту; на думку Нільсена, пошук повинний коректно працювати з різними граматичними формами слів і мати досить сучасні алгоритми сортування результатів;
3) Використання горизонтальних смуг прокручування, особливо у вікнах стандартного розміру;
4) Використання шрифтів фіксованого розміру (особливо дрібного), який не можна змінити відповідною командою бровзера;
5) Використання великих блоків тексту, не розділених на фрагменти, зручні для читання з екрана;
6) Використання в посиланнях javascript; Нільсен досить справедливо думає, що користувач повинний розуміти, куди веде посилання і, де воно відкриється;
7) Розміщення в розділі faq відповідей на зручні для власника сайта питання, що, однак, не цікаві відвідувачам;
8) Збір електронних адрес без докладного роз'яснення політики їхнього використання;
9) Використання URL, що перевищують по довжині 75 символів - настільки довгі посилання практично неможливо запам'ятати і дуже складно вводити в адресну стрічку бровзера;
10) Використання поштових посилань у несподіваних місцях; на думку Нільсена, посилання на поштові адреси повинні супроводжуватися текстом, з якого ясно, що це саме поштове посилання. Посилання зі згадуванням імен авторів повинні вести на їхній біографії.

Більш докладно зі списком найбільш розповсюджених помилок веб-дизайну за 2002 р. можна ознайомитися
тут


джерела : UseIt.com, www.compulenta.ru

Bohdan - 22-7-2003 у 22:05

Щодо підпису: поживем - побачим, але зараз є саме навпаки, хоча реклама АМД є на комбінезоні Шуммі і на задньому антикрилі його боліда6;-)