Компанія Blue Security, Inc. розробляє Інтернет проект для допомоги користувачам у
відписці від спаму. Поки що проект у стадії глибокої beta версії.
Проект передбачає впливати на декілька слабких місць спам індустрії. А саме:
Технічно блокувати спамерів за допомогою скарг до провайдерів
У частково автоматизованому режимі створювати записи (необхідність
припинення розсилки або виключення адреси) на сайті замовника спаму. Кількість
записів пропорційна кількості спаму.
Примушувати спамерів видаляти зі списків жертв адреси клієнтів bluesecurity.
На відміну від спроби Lycos помститися спамерам та їх замовникам за допомогою фактично DDoS
атаки, bluesecurity будуює юридично коректну систему активного захисту.
З часом сервіс стане платний.
Самі ж провайдери пропонують послугу - активну рекламу за допомогою е-маіл
розсилки, то чим тоді вони самі зарадять спамерам ???Дмитро Тарасов - 28-9-2005 у 12:51
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
Самі ж провайдери пропонують послугу - активну рекламу за допомогою е-маіл
розсилки, то чим тоді вони самі зарадять спамерам ???
Активна реклама за допомогою е-маіл розсилки не завжди спам. Direct-mail може бути і
порядною розсилкою.
На кожного провайдера знайдеться більший провайдер та "чорні списки" адрес
спамерів у які нормальному провайдеру попадати не захочеться.Captivitas - 28-9-2005 у 12:58
Скринька як раз на Lycos-і. Й усю їхню безуспішність війни зі спамом відчуваю на
собі. Громов Сергій - 28-9-2005 у 13:08
Отож. І адресат СПАМ'у не завжди спамер, бо в поле "Від кого" льогко підставляється
довільна адреса, в тому числі і моя Громов Сергій - 28-9-2005 у 13:12
Закопіюю свій пост з іншої теми:
Я регулярно отримую просто метрами запрощення на всілякі семінари ! Заморочився
вже. Якось набрався наглості - перетелефонував, попросив зупинити розсилку. Ще за
тиждень звернувся до їх провайдера з АБЮЗЕ - тільки тоді щезли ті кляті листи !!!!
Сергій,
чи можна всім пояснити технологію скарг на abuse@провайдер ?
Якщо можна з прикладом.
Технологія abuse
Громов Сергій - 28-9-2005 у 14:22
Технологія проста.
Кожен провайдер ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ вести скриньку abuse@провайдер для розгляду довільних
порушень з листами. На цю адресу шлеться звичайно текст скарги і
ОБОВ'ЯЗКОВО заголовок листа-оригінала, згідно якого Ви жалієтесь.
В заголовку присутні сліжбові реквізити стосовно походження листа і
приналежності його до абонента провайдера.
В результаті провайдер (якщо має до того бажання) проведе ряд семінарстких
занятть з порушником напредмет коректності поведінки в інеті.
Як приклад - моя співпраця з фахівцями львівського Фарлепу. Дія миттєва і вражаюча
!
"Пакупайтє нашіх слонов !!!" ((с) Слідство ведуть Колобки)