Андрій Пелещишин - 1-9-2004 у 20:17
Цікава стаття російського рекламіста з'явилася в Інтернеті - Реклама: Эффективно - не обязательно дорого. Гарно написана та легко
читається. Можливо занадто емоційна та різка. Але, безсумнівно, корисна. Раджу
прочитати. Приходить до голови цікава екстраполяція щодо Web-дизайну. Але про це
далі
Висновок зі статті - головне в рекламі - не оригінальність та креативність, а
ефективність. . У випадках, коли оригінальність іде на шкоду зрозумілість та
ефективність реклами, креативність - зло. Ніби твередження очевидне. Але чомусь
далеко не завжди має впроваджене в життя. І постійно зустрічаєш рекламу, після
якої думаєш (якщо ще в стані) - а що ж рекламували.
Твердження статті можна сміливо екстраполювати і на Веб-дизайн. Не важлива
креативність та оригінальність дизайну сайта. Важлива його доступність та
ефективність. Якщо креативність іде на шкоду іншим аспектам сайтобудівництва,
вона повинна усуватися.
Це цілком логічно для Web-сайтів та інших Інтернет-проектів, які мають обмежений
бюджет (а це практично усі проекти). Ріст затрат на дизайн сайту призводять до
зменшення затрат на наповнення сайту та види робіт.
Давайте підрахуємо:
Талановитий креативний Web-дизайнер за оригінальний, новий, раніше не бачений
дизайн сайту реально може вимагати 500 доларів. Це без реалізації сайту. Лише
малювання. (Це дуже мало, я пишу з огляду на сумні українські реалії та низький
рівень оплати артистичних людей).
За ті самі гроші можна найняти фахівця з предметної області сайта, який напише (по
20 доларів за статтю) 500/20=25 статтей по тематиці сайту.
Як ви думаєте, що в результаті буде мати кращий ефект для сайту - 1-й (креативний) чи
2-й (змістовний) варіант? Я переконаний що другий
Якщо немає що писати (таке те ж буває), то за
ті ж гроші можна зробити щось одне зі списку:
- провести роботи по оптимізації сайту
- замовити контекстну рекламу сайту
- найняти на рік людину, щоби вона вела поштову розсилку (хоч раз в тиждень)
- найняти людину, яка провела б маркетингові дослідження в Інтернет
. . .
Так що не поспішайте витрачати кошти на "креатив" - оцініть реально, чи все
уже зроблено?
Оригінал статті знаходиться тут : http://it.ridne.net/nocreative