Форум Рідного Міста

У чому прикол "типу інтелектуальних" задачок у ФБ?

Андрій Пелещишин - 20-9-2017 у 22:49

Деколи вражаєінфантильність людей, які перепощують всякі типу "нетривіальні інтелектуальні задачі". Які, мовляв, вимагають дуже нешаблонного мислення і свідчать про щось таке.. Особливо дивують задачки в стилі чогось типу системи лінійних алгебраїчних рівнянь, де в якості невідомих якісь вишеньки, яблука і тп. А вся нешаблонність зводиться або до бавлення з позиційним записом, або до наявності якихось чудернацьких прихованих елементів типу листочка на хвостику.
Люди так пишаються успіхами у цих задачах, так пишаються! :)

Тарас Сокальський - 23-9-2017 у 14:54

Ну люди ж давно позабували шкільну алгебру, а тепер її для себе наново відкривають, тільки в розмальованій обгортці )))))

Тарас Сокальський - 23-9-2017 у 14:59

Був свідком суперечки між лєпотриком і ЧПУшником на тему "на дідька людям потрібен арктанґенс" ))) Чпушник навів парочку прикладів від конструювання домашніх меблів (щоб двері де не треба не впиралися) до спряження дуг в якійсь хитрій детальці. Ну а я ще доповнив -- лєпотрик якраз цікавився принципом роботи енкодера -- принципом дроблення кроку для квадратурного лічильника )))))

Андрій Пелещишин - 24-10-2017 у 21:45

Шикарне відео про "виховання креативності в дітей". Воно може й не зовсім в тему, але головне питання, навколо якого крутиться сюжет, це чи справді "2+2=22"
https://www.facebook.com/CikavaNaukaStudio/videos/1876915982626093
Видно, не тільки мене бентежить популяризація такої "креативності".
Обов'язково подивіться, хто не бачив.