Андрій Пелещишин - 20-9-2017 у 22:49
Деколи вражаєінфантильність людей, які перепощують всякі типу "нетривіальні
інтелектуальні задачі". Які, мовляв, вимагають дуже нешаблонного мислення і
свідчать про щось таке.. Особливо дивують задачки в стилі чогось типу системи
лінійних алгебраїчних рівнянь, де в якості невідомих якісь вишеньки, яблука і тп.
А вся нешаблонність зводиться або до бавлення з позиційним записом, або до
наявності якихось чудернацьких прихованих елементів типу листочка на хвостику.
Люди так пишаються успіхами у цих задачах, так пишаються!
Тарас Сокальський - 23-9-2017 у 14:54
Ну люди ж давно позабували шкільну алгебру, а тепер її для себе наново
відкривають, тільки в розмальованій обгортці )))))
Тарас Сокальський - 23-9-2017 у 14:59
Був свідком суперечки між лєпотриком і ЧПУшником на тему "на дідька людям
потрібен арктанґенс" ))) Чпушник навів парочку прикладів від конструювання
домашніх меблів (щоб двері де не треба не впиралися) до спряження дуг в якійсь
хитрій детальці. Ну а я ще доповнив -- лєпотрик якраз цікавився принципом роботи
енкодера -- принципом дроблення кроку для квадратурного лічильника )))))
Андрій Пелещишин - 24-10-2017 у 21:45
Шикарне відео про "виховання креативності в дітей". Воно може й не зовсім в тему,
але головне питання, навколо якого крутиться сюжет, це чи справді "2+2=22"
https://www.facebook.com/CikavaNaukaStudio/videos/1876915982626093
Видно, не тільки мене бентежить популяризація такої "креативності".
Обов'язково подивіться, хто не бачив.