Оригінальне повідомлення від Ната Толмачова
В перекладі з англійської “Franchise” означає “привілей”, “пільга”, “особливе
право”.
Франчайзинг - це така організація бізнесу, за якою компанія (франчайзер) передає
певній людині чи компанії (франчайзі) право на продаж продукту і послуг цієї
компанії. Франчайзі зобов'язується продавати цей
продукт чи послуги по заздалегідь визначених законах і правилах ведення
бізнесу, що встановлює франчайзер. В обмін на здійснення всіх цих правил
франчайзі одержує дозвіл використовувати ім'я компанії, її репутацію (гудвіл),
продукт та послуги, маркетингові технології, експертизу, і
механізми підтримки. Таким чином, виконання вимог франчайзера не є недоліком,
навпаки, дотримання правил означає, що франчайзі має прекрасну
можливість отримати прибуток. Щоб одержати такі права, франчайзі робить
первісний внесок франчайзеру, а потім виплачує щомісячні внески. Це свого роду
оренда, тому що франчайзі ніколи не стає повним власником товарного знаку, а лише
має право використовувати товарний знак на період виплати щомісячних внесків.
Суми цих внесків обмовляються в франчайзінговому
договорі і є предметом переговорів. Франчайзінговий пакет (повна система ведення
бізнесу, передана франчайзі) дозволяє відповідному підприємцю вести
свій бізнес успішно, навіть не маючи попереднього досвіду, чи знань навчання в
даній галузі |