Форум Рідного Міста

Сервіс обслуговування в магазинах побутової техніки

Demyan - 10-10-2005 у 13:11

Пропоную обговорити наші магазини побутової техніки, яких зараз як грибів....але сервісу не має. Поставте бал там де ви важаєте найкращий сервіс.

Demyan - 10-10-2005 у 13:18

Відразу напишу чому я створив таку тему. З недавньої покупки кухоноого комбайну. Прийшли в Ельдорадо. Почали з жінкою вибирати, вибрали. Я, наголошую саме я почав бігати за продавцями. І це не вперше і чую відповідь я не з того відділу.... але зловив одного, так сяк він розказав мені. Стали вибирати, сподобалась одна модель ціну якої ніхто не міг сказати. Самотужки я знайшов цінник, за дорого для нас було. Вирішили брати інший прибіг той продавець, характеристик сказати не міг. І побіг... Я сам почав шукати коробку від того комбайну. Знайшов, покликав його сказав дістаньте мені та подивимся інструкцію. Подивилися і продавець знову зник. Ми вирішили брати цю модель. Чекали 35 хвилин!!!! (принципово) коли ж він підійде, таки не підійшов, в нас вже нерви були на ниточці. Ми повернулися і пішли. Згадавши що в шоці акція „без ПДВ”, пішли в шок і купили майже за таку суму ціну але значно кращу модель, це нас дуже втішило і ми були раді:) за таку обслугу в Ельдораду. Дуже Вам дякуємо:).

Tempika - 10-10-2005 у 14:08

...трудно щось купити в Ельдорадо, трудно :-) теж можу це засвідчити.

Галина Лев - 10-10-2005 у 23:03

В мене схожа купівля була в "Домотехніці" на проспекті Чорновіла. Лише часу не було, аби розвернутись і піти, тому мусіла чекати, поки знайдуть коробочку до магнітолки, довго шукали. І перед коробочкою я так самісінько вистоювала, чекаючи на продавця-консультанта, наче я йому що винна. Головне, прийшла і знаю чого хочу, не потребую навіть їх розумної консультації, але чекати мусю. І ще мені не сподобалось, що у них зовсім нема аудіокасет(ані чистих, ані записаних), я розумію, шо понти і зонтікі, але раз ще продаєте магнітоли на касети, то й сам фарш до них подавайте. Зрештою, на любителя повинне бути усе. От я, наприклад, вважаю, що інструменталку, джаз, класику і будь-яку камерну музику тре слухати на одній звуковій доріжці, то чому не повинно бути касет чи платівок? ГА??? Понти рано чи пізно псують музичний слух і ще й до хлухуватості доводять. А по шо ми то ся здало?

Nazar - 11-10-2005 у 08:41

Зі всього наведеного мені таки Домотехніка більше подобається. Нераз давали дуже хороші та фахові консультації.

А взагалі ця проблема мені відома по мому магазину, продавця важко знайти:)

Олександр Чорнобиль - 11-10-2005 у 10:20

Є прикольний альтернативний варітант. Серед ваших знайомих може виявитись досвічений продавець-консультант, або ваші знайомі когось порекомендують. В такому випадку можна бути більш впевененим і в крайньому випадку, якщо ціна в магазині, де працює даний консультант буде вища від інших, можна буде хоча б розжитись детальною інформацією про потрібну модель. А потім купити її в іншому місці дешевше. :rolleyes:

Nazar - 11-10-2005 у 14:42

Я два роки працював косультантом, і страшенно задоволений був своєю роботою. Ще й зараз, проходячи залом, нераз "безкоштовно" надаю консультації та спілкуюсь з людьми.
Тому інакше, як жарт, я не можу сприймати "нещасність" продавців консультантів.
Хоча трапляється, коли надто великий маркет, і вони мало платять своїм продавцям.

Рост - 11-10-2005 у 15:54

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Галина Лев
От я, наприклад, вважаю, що інструменталку, джаз, класику і будь-яку камерну музику тре слухати на одній звуковій доріжці, то чому не повинно бути касет чи платівок? ГА??? Понти рано чи пізно псують музичний слух і ще й до хлухуватості доводять. А по шо ми то ся здало?


Платівки сам поважаю, але от не випускають їх у нас, хіба в далекій Америці і трохи ближчій Європі. І ціни там...
Хоча ці платівки уже пишуться з цифри, на цифровому обладнанні, тому особливого сенсу в них я не бачу. Хіба що в ось цьому: "Чширк...шшшшш....." ;) От коли раніше вони писалися повністю за аналоговими технологіями... А тепер уже краще ЦД слухати, зручніше просто.
Щодо касет - не погоджуюсь, там різні сторонні шуми додає головка, та й запис все рівно з цифри теж буде тепер.
Так що залишається слухати хіба диски або старі, років хоча би 80-х випуску платівки.

А от що таке - на одній звуковій доріжці - не зрозумів. Це в монозаписі? А чому так жахливо? Коли ви приходите на концерт, ви ж чуєте, де на сцені які інструменти знаходяться? Тож чому себе обмежувати дома, чи в авто (чи де ви музику слухаєте)?

Рост - 11-10-2005 у 16:10

Стосовно теми топіка.
А звідки взятися отому сервісу? Щоб дійсно фахово проконсультувати покупця, потрібно не просто вивчити характеристики товару, потрібно знати про нього значно більше, тобто, треба бути фахівцем, наприклад інженером, якщо йдеться про техніку, у вибраній галузі. А чи буде магазин брати на посаду продавця висококваліфікованого фахівця? Йому ж зарплату зовсім іншу платити треба, а якщо магазин великий і продавців декілька десятків?
Тому надіятись на кваліфікацію продавців не варта. Та і часто в магазинах продають те, що треба продати, а не те, що хоче купити покупець. Це теж треба враховувати.
Отже, завжди краще (якщо це можливо) звертатися до установщика, сервісного інженера. Звісно, ви заплатите більше, за послуги фахівця, але зате отримаєте саме те, що максимально задовільнить ваші потреби. Від скількох клієнтів я вже чув: "от якби я одразу до вас звернувся, а не слухав тих продавців!"

Nazar - 11-10-2005 у 17:52

Влучно!
Хоча з досвіду скажу - що не у всіх магазинах продавці мають низький технічний, інсталяційний, досвідний і т.п. рівень.
Далі: є ця проблема - і її вирішує не дирекція магазину, а представники торгових марок, що продаються в магазині. І усувають це тренінгами, бесідами, лекціями, організовуючи поїздки на заводи і т.д. Не всі , звичайно, але більшість. Це, звичайно стосовнотовару моєї групи, але про побут. техніку чув аналогічне.
І досвідчені продавці з цих навчань випускають стратегічні напрямки "лапші", а беруть дійсно корисну інформацію. Ну і ще один вагомий шлях набуття досвіду - це спілкування з кінцевими споживачами - у мому напрямку це здебільшого професіонали, яких завжди цікаво послухати, і зробити якісь висновки з думок, що повторюються.

Demyan - 12-10-2005 у 08:59

є ще один варіант якщо відомо що конкретно купляти - це інтернет магазиню Нажаль у Львові їх не так багато як скажімо в Києві. І не завжди є те що хочете, однак я пару раз купував те, що знав (характеристики взяв з нету), приносили "під ніс", та ще й ціна приваблива.

Василь Яворський - 12-10-2005 у 09:21

Про "Бомбу", "Шок" і "Мегамакс" сказати не можу нічого, бо там ще нічого не купував, а от всі решта... Слів нема... Проблема в тому, що ті люди, які повинні вміти "продати" товар (тобто зацікавити покупця) не вміють навіть "відпустити" його (тобто коли покупець сам вже зацікавлений у покупці і робота продавця лише виписати документи і запакувати).

Юрій Сєров - 12-10-2005 у 12:20

Справді продавці в наших супермаркетах техніки залишають бажати кращого...
Був свідком діалогу:
-"Чим ця пральна машина ціною 1500 грн, відріняється від цієї за 1300"
-"В неї більше наваротів..."
Це замість того, щоб переконати покупця, що дорожча машина краща, бо вона має такі переваги "...".

Demyan - 12-10-2005 у 13:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
А що продавець має все знати? Тут вже згадувалось що хороші спеціалісти дорого коштують.

А якже, якщо ні то для чого він там стоїть? Часто вони навіть в ящик покласти все це не можуть, а коли я купляв в Ельдорадо холодильник хлопець не міг ввести інформацію з штрихкода, прийшлось йому показувати щодо чого (маю троха досвід), так мало того при доставці помилилися адресом....

Василь Яворський - 12-10-2005 у 13:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
А що продавець має все знати? Тут вже згадувалось що хороші спеціалісти дорого коштують.


Звичайно повинен. Тільки не все, а все, що стосується того, що він продає. На сучасній техніці стоїть стільки всіляких термінів, що просто дуже важко за всім вслідкувати. Переважна більшість покупців купує зараз ті ж пральки вперше у житті, і гадаю, швидше за все востаннє. Тому для людей є важливо, чому одна пралька коштує 1500, а інша, майже така сама 1900. Навіть якщо і є згадка про якусь спецфункцію, то та згадка виражається таким словом, що вперше його почувши сприймаєш за нецензурне. А коли у стандартного продавця питаєш що воно значить, то відповідь христоматійна: "Ну це наворот такий... впринципі корисний... але я ним не користуюся..." Так і я продавати техніку можу...
Хіба нормально перед тим як купити що завгодно з техніки, переписуєш собі марку і гайда по нету шукати що в тій штуці є?

Demyan - 12-10-2005 у 13:21

Якщо тут є люди власники або хто може зробити щоб покращити сервіс – це дуже просто. Скажімо якщо я купив в продавця якийсь товар то десь на паперчику (чи компютері) відмічаю якість обслуговування того продавця якщо добре – він отримує бонус (премію) погано – не отримує. Тоді думаю і продавці будуть за покупцями бігати і покупці будуть задоволені і може в цьому магазині буде більше продаватися товару.

Андрій Пелещишин - 12-10-2005 у 13:42

Я десь раз в Ельдорадо щось пробував купити (телефон з радіотрубкою). Попросив менеджера (після 10 хвилин вичікування його) показати мені інструкцію до моделі, яка мене зацікавила. Він сказав "одну хвилинку" і пішов до комп'ютера. Я попер за ним і мав можливість спостерігати як він зайшов на якийсь російський електронний магазин в інтернеті, скачав документацію (педеефку) та роздрукував мені.
Сервіс!!!

Igor Sey - 14-2-2006 у 17:40

Ще одна сторона медалі: якщо у продавця добре підвішений язик, то він дуже радо і "фахово" вам розкаже всі переваги того чи іншого товару, аби дорожчого. Особисто знаю продавця та був свідком ситуації, коли він пояснював переваги одного принтера (дорожчого) над іншим (дешевшим), навіть не знаючи... ДЛЯ ЧОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ ПРИНТЕР!!! І саме основне, що покупця пояснення влаштувало!
Моя порада - до походу в магазин слід знати, яку саме модель Ви хочете!
Джерело інформації - консультації в ремонтних службах, у фахівців, інтернет. В магазинах ви повинні дивитись лише на ціну.

marco - 14-2-2006 у 20:00

Ну з цією проблемою я останнім дуже активно стикався :-)
Власне закінчую ремонт (намагаюсь принаймі)... Донедавна бігав по будматеріалах і сантехніках, тепер більше по побутовій техніці та меблях.

Ситуацій всяких і різних було море. Всього описати нереально - як почну, то кохана Валентина буде мусіла сама святкувати :-(

В кількох словах:
Кваліфікація і рівень культури консультантів залежить не стільки від магазину скільки від самого консультанта. В кожному магазині можна зустріти хама і дебіла. Але як не перейматися тим, то який 5-й - 10-й зможе гарно і фахово все розказати і пояснити.

В деяких супермаркетах (напр. Домотехніка) є досить детальні інструкції з характеристиками товару. Для загальної орієнтації цілком достатньо (часто консультант підходить і читає тобі в голос з тої інструкції - і ні слова більше :-))). Але деталізація є далеко не всюди, багато де навіть назву товару не можуть нормально написати... Ще одна дуже прикра річ: переважно всі технічні характеристики даються російською мовою :mad: І це тут у Львові!!! Назви ще якось більшість перекладає, а от ТТХ - це вже інтелекту бракує... Я принаймі завжди висловлюю обурення з цього приводу.

В результаті - оглянути треба все і всюди і спробувати отримати фахові роз'яснення (часу забирає море), але потроха викристалізовується уявлення що власне мені потрібно, які критерії для якого товару для мене важливі, паралельно в мене в блокнотику появляється порівняльний аналіз цін. Після того шукаю інфу про конкретну модель в інтернеті, відгуки користувачів, характеристики від виробника, актуальність моделі та перспективи, сервісне обслуговування, тощо.

А вже як визначився з 1-2-3 модифікаціями конкретного товару - шукаю виходи на дилерів, менеджерів, акції - і звичайно беру там де дешевше. На жаль. часто виходить що зовсім не там де була гарна обслуга і звідки почерпнув багато інформації...

Вертаючись до опитування - пропоную питання підкоригувати на
СервісОМ обслуговування в ЯКИХ магазинах побутової техніки ВИ НАЙБІЛЬШЕ ЗАДОВОЛЕНІ
Таки Домотехніка (хоч на пральках хам попався, але за холодильники і телевізори розказали супер ;-) )

Андрій Пелещишин - 28-4-2009 у 15:59

Пару днів тому зайшов в Ельдорадо.
Я настрашився :) Кількість "менеджерів з продаж" різко виросла, і кожен від тебе щось хоче - щось пропонують, чіпляються, лізуть з порадами. І кожен пропонує наступного разу "ідти зразу до нього".
Напевно криза так вплинула. Можливо посадили продавців на відсоток від продаж або що.