З інформації що можна занйти ось тут http://internet.beeline.ua/rus/index.wbp зрозуміло лише одне що за ціною Укртелекому мобільний
провайдер Beeline надає набагато кращий інтернет. Чи змінить це ціни загалом і чи хто
вже користувася і має враження про послугу. Нажаль я не зможу це скоро втілити в
життя так як з розмови з оператором зрозумів що якщо моєї вулиці не витягує на
сторіночці як доступної для підключення маю лише очікувати поки поставлять
обладнання і тоді справа одного дня.Андрій Пелещишин - 14-10-2008 у 11:14
Треба дочекатися відгуків користувачів , бо
вже дуже заманливо.
Але насправді все завжди впирається у покриття. Не зважаючи на те, що вже зявилося
кілька цілком пристойних провайдерів швидкісного інтернету, кілька моїх
знайомих змушені сидіти на даял-апі або на дорогому інтернеті від тв-кабельщиків -
немає покриття в їхніх районах.Павло Жежнич - 14-10-2008 у 11:30
В мене склалось враження, що в них взагалі ще ніде нема підключки. Бо яку б я адресу
Львова я не ввів, отримую одну відповідь: "На жаль, ми поки що не можемо підключити
адресу". Навіть на пл.Ринок 1 .popTAB - 14-10-2008 у 13:58
Спершу вони покривають Сихів. Наприклад мій будинок вже "покритий", вул
Кос-Анатольсього, парна сторона.Онук Юрій - 15-10-2008 у 08:35
Ну не дивно що з початку покривають спальні райони міста всі ми прагнемо прибутку
з найменшими затратами! А вести так як у мене для одного бажаючого в центрі міста
кабель чи ставити обладнання це не рентабельно. От і маємо рекламу і тільки. Томпу
і цікавить мене це питання, як сторона сервісу так і стороно покриття і
техпідтримки! Але розумію користувачів поки що одиниці серед форумчан!Андрій Полевський - 9-11-2008 у 23:48
В центрі вони обіцяли підключення десь після НР. А зараз хочуть вижити зі спальних
районів вже існуючих провайдерівІгор Панькевич - 4-12-2008 у 23:56
Всім Доброго Вечора!
Допекло!!! При чому дуже швидко ! Хочу висловити своє ГЕ :angry:
стосовно інтернету beeline.
Провели кабель.
мережева карточка зєднується ТІЛЬКИ на швидкості 10M.
100Мбіт або Авто режим взагалі не працюють. ШВИДКІСТЬ роботи з інтернетом 1К-4К !!!!!!!!!!!
ОК. Це не біда. Для цього є ЦІЛОДОБОВА служба підтримки.
Тут починається саме цікаве. Їм "начхати" на користувачів !!! ДВА дня дзвонив.
Перший раз дзвонив в неділю вечером. Все вислухали, записали,.. сказали що
передадуть технічним спецілістам і все буде зроблено.
Минуло 4 дня , якість послуг залишилася НІЯКОЮ.
Дзвоню ще раз. Мені нагло починають доказувати що в мене проблеми з сайтом,
мережевою карточкою,...... що я просто тупий юзер (я працюю в ІТ більше 15 років ).
Було N спроб додзвонитися до ТЕХНІЧНОГО спеціаліста який би міг з розумінням
вислухати і вирішити питання. Вдалося тільки 1 РАЗ порозмовляти з ним і
то він мені впевнено доказував що в мене проблеми з мережевою карточкою і в
результаті телефонний звязок "випадково" обірвався.
Всі інші спроби завершувалися короткою розмовою з дівчинкою на телефоні яка
чемно мені доказувала що це я зайшов на повільний сайт, існує багато факторів
впливу, дальше чемно записувала номер договору, після цього я 5-10 хвилин чекав біля
телефону коли мене зєднають з технічним спеціалістом
і все закінчувалося тим що мені чемно відповідали "зараз немає технічної
можливості зєднати вас з спеціалістом".
На питання "як?", "чому?", "що це означає?" відповідь була простою "зараз немає
технічної можливості зєднати вас з спеціалістом".
Я розумію що в провайдера можуть виникати проблеми з трафіком, наданням послуги.
Ну не розрахували або десь помилилися.
З ким не буває ? Можна ж чесно пояснити клієнту що виникла проблема і це все
вирішуєтся.
Але для чого клієнтів виставляти дурними ?!
Я заплатив за інтернет 99 грн а мені нагло доказують що швидкість 1К-4К це дуже добре
і проблеми не в них а в мене.
А білайн просто збирає гроші.
Я висновки для себе зробив:
0) Цей місяць "домучу" цей горе інтернет і буду розривати угоду.
1) відношення до клієнта - ПОВНЕ ГЕ !!!
2) надання послуги - ПОВНЕ ГЕ !!!!
Пробачте що так багато але після розмови з службою підтримки не міг втриматися.
Успіхів! Юрій Сєров - 5-12-2008 у 00:27
Хм. Цікаво. А я вже з зацікавленням поглядав на цю пропозицію.
Колега (живе на Сихові) користується, каже все ОК.
А у сусідів/знайомих яка інформація? Онук Юрій - 5-12-2008 у 20:04
Дивно я тако ж дивлюся в цбю сторону в замін ОГО. Дивно а питали ще у когось з колег
хто корестується що і як у них. Або дайте телефон їх тех підтримки спробцую я їм
нахамити.Ігор Панькевич - 5-12-2008 у 22:59
Доброго вечора!
сьогодні пожертвував ноутбуком і спробував "інтернет від білайн" на ньому. 8К - потолок.
Я теж користуюся ОГО. Хотів перейти на білайн. Але добре що ще не розірвав угоду з
укртелекомом.
Хочу сказати що ОГО працює набагато (!) стабільніше від "інтернет від білайн".
Яка якість в інших користувачів в будинку (а такі мабуть є тому що мій кабель на
3-му порті) - не знаю.
Син каже що в когось з друзів в сусідньому будинку ситуація аналогічна.
І саме сумне це те що служба підтримки, судячи зі всього, знає про певні проблеми і
тупо/нагло доказують про "різноманітні фаткори впливу на швидкість трафіку".
Думаю що ще ДУЖЕ РАНО переходити на білайн. Мені не потрібно завжди стовідсоткова
швидкість на 5Мбіт але якість повинна бути. Я згідний платити гроші але за якісні послуги і особливо - коректне
відношення до клієнта!
Я ще задумався над іншим питанням - як мені забрати гроші які я заплатив за грудень
? Якщо є думки з цього приводу, то буду вдячний.
Успіхів.Тарас Ільчишин - 20-12-2008 у 17:11
вчора до мене приходили і питали чи не хочу я підключитись до білайну. Впринципі я
б не проти спробувати один місяць , а там буде видне, бо щось в мого провайдера
останній місяць якісь проблеми - буває, що 1-2 рази в день в мене на протязі години
глюки з нетом, то 5хв є, то нема. Хоча як виявилось вони зараз також тянуть
оптоволокно.Владлен Комісаренко - 25-2-2009 у 14:45
Програма лояльності -"Покинь бджіл -отримай місяць безкоштовного анлім- доступу"
Цитата:
Сообщаем Вам, что с 23 февраля 2009 года ООО «Фринет» (ТМ «О3») начинает
предоставление услуг по широкополосному доступу в интернет в городе Львов
Вони українською не розмовляють? Назви вулиць - російською, скільки людей у Львові
будуть перевіряти можливість підключення російською? Назви не перекладаються,
зрештою. Це і в Білайні зрозуміли, на вкладці можливості підключення база вулиць
видається українською. Це вже не раз я маю проблеми з знаходженням вулиць на
деяких українських онлайн-картах, де часом чорт ногу зломить в назвах шуканої
вулиці.Владлен Комісаренко - 25-2-2009 у 15:53
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Роздольська
Вони українською не розмовляють?.
ви пропонуєте мені
зробити соціологічне дослідження в фірмі "Оз",чи перекласти цитату з сайту
провайдера...можете не відповідатиІрина Роздольська - 25-2-2009 у 16:21
А при чому тут Ви? Ви звичайний рознощик напівреклами. Мені просто дійсно цікаво,
як я маю перекладати назву вулиці Суботівська на російську? І чи потрібно? На
сайті Білайну пише що ще не окабльовано. Ну що ж, почекаємо, враховуючи що їхні
тарифи мені підходять, та і, судячи по відгуках Тараса Ільчишина, варто мати з ними
справу, принаймні на даний момент.Владлен Комісаренко - 25-2-2009 у 16:30
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Роздольська
Ви звичайний рознощик напівреклами.
поставте мене в
"ігнор " і не читайте.І якщо не володієте предметом розмови ,то краще помовчітьАндрій Пелещишин - 25-2-2009 у 16:32
Владлене, я вже вдруге змушений Вам зробити зауваження щодо стилю спілкування на
Форумі.Tempika - 30-3-2010 у 18:22
Мушу сказати, що вже півтора тижні користувачі О3 мають серйозні проблеми, - доступ
до українських ресурсів, ютьюбу, гмейлу та інших сервісів, що перенаправляють
трафік на укр. сервери, йде на швидкості 4 Кб/сек (це не опечатка). При цьому доступ
до російських і закордонних ресурсів нормальний. Спочатку неможливо було
додзвонитися до техпідтримки, потім три дні не брали заявку (пропонували прийти і
протестувати за 50 грн швидкість каналу), і, коли накінець взяли заявку і визнали,
що є проблема, таки її ще не вирішили. Кожен день відповідають, що вирішується, але
працювати неможливо :-(( Ті, хто хоче до них підключитися, подумайте. Хоча до зміни
айпі все працювало непогано, і я була загалом задоволена.Кирило Блоцький - 31-3-2010 у 13:36
барахлить, дуже до того ж.
я тепер обома руками за інтернет зі статичним айпішником Tempika - 31-3-2010 у 16:46
Так у мене статична айпі адреса :-(
Проблему сьогодні вирішили, вона була на логічному рівні мережі навіть не у
Львові, а у Києві. Наразі тестую, як воно працює. Поки що (стукаю по дереву) ті сайти,
які не могли працювати, працюють добре.