Хочу розповісти про нериємні враження від спілкування та спроби вирішення
проблем з працівниками акціонерного комерційного банку „Форум”, пов’язані із
незадовільною роботою банкоматів цього банку, платіжною (зарплатною) карткою
якого користуюся як працівник „Політеху”. Справа у тому, що я вже кілька разів
мав неприємні ситуації, коли банкомат підвисав під час виконання операції
отримання готівки, і гроші не видавалися, однак знімалися з рахунку. Доводилось
йти у відділення банку, писати заяву і чекати від тижня до місяця, коли помилку
виправляли. Однак останній випадок мене сильно розізлив.
Одного вечора я спробував отримати у банкоматі банку „Форум” ваучер на
поповнення рахунка. Під час операції банкомат підвис ну і перевірка стану рахунку
виявила недостачу суми на яку планувалось отримати ваучер. Дію, як і в попередніх
випадках – на другий день йду у Друге політехнічне відділення АКБ „Форум”
(вул.С.Бандери, 43). Пишу заяву. Працівники щось з’ясовують, кажуть треба кудись
передзвонити, дзвонять – там занято. Ну і кажуть що протягом дня надішлють мені
код поповнення на потрібну суму. Я думаю, що все гаразд і йду на роботу. Через
кілька годин, телефонують мені з „Форуму”, кажуть що ніби жодної операції з моєю
карткою не було, можливо це була моя помилка, що можливо вже та сума повернута на
рахунок і т.д. Перевіривши рахунок увечері я знову бачу недостачу. І знову зранку
йду у це відділення. Мене вже зустрічають ледве не криком – „Що ви хочете? Ми вам
все по телефону пояснили!” і т.д. Я настоюю на своєму – є нестача. Їхня відповідь -
„Ну ми зараз роздрукуємо виписку і ви побачите, що операція з вашої карткою не
проводилась”. Кажу - друкуйте. Після роздруку виписки (яку мені так і не показали)
один з працівників здивовано так і каже – „Ой! А вже сьогодні є. Ну добре, ми
сьогодні надішлемо вам код поповнення на недоотриману суму”. Але жодних вибачень
та пояснень того що сталося. Я подякував та й пішов.
Так ось, вже другий день чекаю того коду!
Завтра знову вимушений йти в це відділення. І справа навіть не у ваучері на 50 грн.
(бо рахунок мобільного телефону я вже і так поповнив), а у ставленні працівників
того Другого політехнічного відділення (можливо в інших відділеннях АКБ „Форум”
інша ситуація) до своїх обов’язків фахово обслуговувати клієнтів.
Коротше, я витратив багато часу, нервів і поки не отримав результату. Коротше,
ганьба „проффесіоналам” Другого політехнічного відділення АКБ „Форум”! dr.Trollin - 18-12-2008 у 22:06
зауважую,- слід занести копію видруку у головний відділок Банку.
так... профілактично.Юрій Сєров - 18-12-2008 у 23:43
Думаю, професійність це ще півбіди. Всяке трапляється... Але оте відверте хамство!
Юрій Ришковець - 19-12-2008 у 10:04
Треба вимагати книгу скарг, в якій викласти всі подробиці про їхні послуги. Роман Голощук - 23-12-2008 у 10:31
Тільки сьогодні (через тиждень після занесення заяви) отримав код поповнення
рахунку. Ніби все гаразд, а осад якийсь залишився...Юрій Сєров - 23-12-2008 у 14:46
Фантастична швидкодія банку!
А код поповнення спрацював? Роман Голощук - 23-12-2008 у 15:01
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
А код поповнення спрацював?