Форум Рідного Міста

Розкішний анекдот на злобу дня

Рост - 18-10-2008 у 22:33

Я сходив до банкомата і він попросив в мене двадцятку, до понеділка
:)

Степанюк Василь - 18-10-2008 у 22:36

:)
І що Ви дали? :lol:

Юрій Сєров - 18-10-2008 у 22:38

А в понеділок попросить ще 50 :)

Ярема П. - 19-10-2008 у 11:03

Хто був банкоматом?:lol:

Катерина Задорожна - 20-10-2008 у 09:32

Весело, але й не дуже. Пару днів тому поповнила рахунок через айбокс чи якусь подібну єрунду... гроші не прийшли, поки не передзвонила в сервісний центр (через два дні). Отак у мене позичили :lol:

Роман Ромашка - 20-10-2008 у 10:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Катерина Задорожна
Весело, але й не дуже. Пару днів тому поповнила рахунок через айбокс чи якусь подібну єрунду... гроші не прийшли, поки не передзвонила в сервісний центр (через два дні). Отак у мене позичили :lol:
Якщо вже то пішло то ваш випадок скоріше правило ніж виняток :lol:

Недавно знайомому треба було терміново рахунок поповнити. Всунув карточку в банкомата привата (його карточка не ПБ). Х гривень воно то злизало як має бути. Але грошиик на рахунок не попали. Після розборок з банком виявилось що пропажа грошиків на стороні привата це явище постійно. І за те щоб їх повернути треба заплатити 50 гр. А потім вимагати конмпенсації у пб. :lol: Тепер думайте чи сунути свою картку в банкомат примата.

Онук Юрій - 20-10-2008 у 15:25

Скажу як працівник і користувач Привата це не банкомат і не приват винен що банк імітент Вашої карти за уточнення (повернення платижу бере з Вас аж 50 грн.,), а подруге що не має свого процесінгового центру і не дає Вам по повнити мобільний рахунок в банкоматі іншого банку онлайн. Так що не банкомат винен і не Приват, а конкретно той хто продав Вам послугу нагрівши на ній руки. Списання коштів бувають з карт в тих випадках коли є технічний збій пристрою і то Приват їх повертає згідно інструкції НБУ на протязі 3-х банківських днів (це час на уточнення у банку імітента Ваших даних) і якщо згідно звіту при інкасації гроші Вам таки не видало чи не дало поповнення кошти повернуть на рахунок! Ніхто у Вас їх не позичив! А те що за Вашим зверненням до банку де Ви виготовили карту з Вас взяли 50 грн., то подумайти чи треба Вам такого фінансового партнера і де Вас як то кажуть кинули. Не скажу що випадки поодинокі в остані дні їх більше ніж до того так як біжать люди з ПІБанку, Надри наприклад в банкомат привату де є гроші і їх можна забрати з карти готівукою ну і плюють навіть на комісію яку платять як клієнти іншої фінустанови, лише думають про те як забрати свої кровні. От і подумайте що коли на один банкомат припадало приблизно 1000 клієнтів привату то тепер маємо ще + 800 клієнтів перебіжчиків і яке обладнання витримає такий штурм. Тож винуватців не там шукаємо панове.

Роман Ромашка - 20-10-2008 у 17:00

Ситуація була така: карточка була Аваля. Поповнявся рахунок урктела через банкомат ПБ. Гроші злизало вправно, а на раунок вони не попали. Приват взагалі послав лісом. Типу це не їхні проблеми. Аваль сказав ткнув на приват. Всіх пояснень толком не знаю. Ця вся пригода сталася з Хорошим знайомим.
А ле це все фігня. Про такі фішки приватівські шутки чув не раз. І з карточками різних банків. А ще було непоганим сюрпризом активація М-Банкінга без згоди клієнти. Те що ПБ це колгосп з колгоспів (пане Юрію, не ображайтись але контора в якій ви працюєте такою є) з яким в цьому рейтингу може Надра з ОБ сперечатись хто крутіший колгосп.
Якщо обладнання не витримує навантаження, тоді потрібно це питання вирішувати. Це проблеми банку а не клієнтів банку.
Мене особисто добиває відповідь сапорта чому я не можу поповнювати ПН через їхній сайт.
Відповідь сапорта "блокує процесінговий цент вашого банку".
Дзвоню туди. Там мені кажуть що блокує ПБ.
Я всетаки схильний вважати що це ПБ. Тому що на Портмоне, Білайні у мене все муркає як має бути.

Онук Юрій - 21-10-2008 у 13:43

Що зробили з банку колгосп це безперечно, а зробили його великою плиністю кадрів та ніяким відношенням до тих хто дійсно багато що вклав в те щоб ця установа не один рік була банком номер 1, тепер колгосп №1. Це так розумію стратегія ТОП менеджменту та мене особисто тримає колектив і краща платня ніж будь де у схожих колгоспах. А Вам вже вирішувати шановні чи обслуговуватися Вам в колгоспі № 1 чи колгоспах що десь по заду! А пан Роман Ромашка обслуговується в якому колгоспі якщо не секрет? Всі ми живемо і працюємо поки в колгоспах в яких всім на пересічного українця так мовити на..... Тож маємо те на що самі спромоглися і як себе поставили на щабель!

Роман Ромашка - 21-10-2008 у 13:55

В ПрокредитБанку. Також маю справи з Фінанси і Кредит.

Мимоволі маю справу з Надра (але своїх грошей там не маю і не збираюсь. була тема вище).

Рост - 21-10-2008 у 23:00

А я от обслуговуюсь в невеличкому фермерському господарстві :) Як тут було: "Пане Едмунде, мені як завше!" :) І мені подобається, тим більше назва господарства патріотична :)

Василь Яворський - 22-10-2008 у 02:04

Обслуговувався у Приваті і як юридична і як фізична особа... перестав - почав спати спокійніше... Приват є (і вже так кілька років) найбездарнішим, найнехлюйнішим, найнепрофесійнішим, найвідсталішим банком, і от по всьому цьому він реально є №1 :mad:

Онук Юрій - 22-10-2008 у 10:51

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Василь Яворський
Обслуговувався у Приваті і як юридична і як фізична особа... перестав - почав спати спокійніше... Приват є (і вже так кілька років) найбездарнішим, найнехлюйнішим, найнепрофесійнішим, найвідсталішим банком, і от по всьому цьому він реально є №1 :mad:
Вибачте та думаю що борги та не розумніння того що робите не давало спати! ;) Чи не так то виправте! Якщо судете про все в Приваті з розмови чи компетенції одного хто до Вас поставився не коректно то це безглуздо! Хоч кажу ще раз що Визнаю в професійності кадрів банк здає позиції що року! А ноги бездарних працівників це випускники вузів що не можуть пригадати де вони навчалися і хто в них викладав той чи інший предмет! От і чим більще за маштабами структура тим більше в ній таких необтесанців і обслуговують нас бо по іншому не буде кому панове Вас обслуговувати так як брак рук на те що отримує ЗП-ти клєрк банку. Якщо дійсно чимось не задовільнили Ваші потреби як клієнта звертайтеся і я спробую Вам зарадити в справі що не вдалася з першого разу!

Василь Яворський - 22-10-2008 у 12:24

Угу борги перед постачальниками, котрі виникали саме з вини банку, бо гроші, що знімалися в мене зрахунку доходили до отримувача в термін до 5-6 днів (зрідка) або 3 дні (майже завжди), з чого і мої партнери і я сам був просто безмежно втішиний (що взагалі доходили). Після зміни банку такого, чомусь не спостерігалося, якщо зранку відправив платіжку пообіді партнер їх вже отримав. Можливо не лідери банківського ринку працюють гірше і розстаються з моїми грошими більш охоче.

marco - 22-10-2008 у 12:53

+100 до каменів в город ПБ
занадто багато неприємних моментів мав з ним, щоб детально все тут описувати...
поставив для себе хрест на ПБ і стараюсь обходити його 10ю дорогою.

Основні причини: неповага до клієнта, нефаховість персоналу і "намахування" в різний спосіб.
Чи це наслідок плинності кадрів, чи колгоспу, чи постсовковості, мене мало обходить. На щастя є альтернативи :rolleyes: