Юрій Сєров - 8-9-2008 у 11:48
Дуже часто доводиться слухати як незаслужено наші виробники літаків не можуть
пробитися на світові ринки. Мусять продавати нашу техніку десь в Іран, Узбекистан
і ще якийсь там ...стан.
Але пригадуючи катастрофу літака десь в якомусь з ...-станів кілька років тому
(тоді списали на помилку пілотів) і читаючи новини на кшталт цієї: http://korrespondent.net/ukraine/events/578632 з'являються підозри, що можливо недаремно наші не
можуть пробитися на європейські ринки. Можливо дешевизна техніки зумовлена
певними технічними "спрощеннями". Літаки ж нові...
Горват Корнелія - 8-9-2008 у 14:37
Взагалі-то, як дилетант, знаю, що БАЗА Є, але чи розвинута? і ЯК, В УМОВАХ "НОНЕШНЕЙ"
економіки вона розвиваєтья? Може "перший млинець комом"?
Степанюк Василь - 8-9-2008 у 23:19
Якщо і на далі будуть виявлятися такі несправності, навряд чи українські
виробники літаків скоро вийдуть на європейський ринок.
Юрій Сєров - 14-5-2012 у 13:49
Росія днями зіткнулася з проблемою, яка виникла внаслідок катастрофи нового
російського літака (надії авіапрому) в Індонезії. Сухой Суперджет 100 розбився в
горах під час показового польоту і це серйозно ускладнить просування цього
літака. До речі, він відсотків на 70 складений з неросійських частин.