Андрій Пелещишин - 18-11-2007 у 13:08
Останнім часом масовою стала практика розміщення реклами на рахунках, що
присилають комунальні служби.
Мене якось то дратує (хоча і не дуже сильно). Причини:
1. Не раз той рахунок полетів у корзину - бо я на нього глянув не з того боку і не
ідентифікував, що це власне і є рахунок;
2. Якось так виходить, що на нас заробляють двічі - беручи кошти за послуги і
втюхуючи рекламку.
Павло Жежнич - 19-11-2007 у 12:11
Я від комунальників реклами не просив, і не впевнений, що від цієї реклами можна
відмовитися. Але з іншої сторони я цю рекламу навіть не читаю, думаю що так робить
більшість людей, тому ефект від тої реклами близький до нуля.
Степанюк Василь - 16-9-2008 у 23:02
Це комунальники таким чином вирішили заробити на рекламодавцях (відбити гроші за
папір).
Також на квитанціях полюбляють всіляку інформацію для абонентів писати...
(раціонарно використовують папір ). А чи
користувачам їхніх послуг це потрібно їх не цікавить.
Андрій Полевський - 23-9-2008 у 21:18
Підтримую обурення! Замість того щоб щось по справі написати лишній телефон або
іншу корисну інформацію, вони спамом заробляють.
Юрій Сєров - 23-9-2008 у 21:24
Точно. Домашній і мобільний телефони начальника ЖЕКу і керівників міськради.
Наприклад зникло світло - дзвониш на перший. Не допомогло - нижче по списку.