"Доки товстий схудне, худий здохне? ...Вгадав, про це перша думка?
Не спішіть з висновками.
Черговий раз закриваються двері за фахівцем на відкриту вакансію.
Співбесіда як торгівля, хтось хоче продати а комусь треба купити. І не потрібно
незадоволено морщитися від "торгівельного "жаргону. Якщо ви успішно оволодієте
премудростями торгівлі - фінансові результати компенсують стилістичні
вільності.
що знає, вміє успішний продавець:
1 - свій товар. Правильно. Знати себе, свої здібності, навички, проаналізувати
ресурси(зовнішні: фізична привабливість (нема – зробити), усмішка, контактність,
мовна витривалість, темперамент (який треба –зробити); внутрішні: цілі, цінності,
досвід, навики, наполегливість, самостійність, рішучість, сила характеру)
2 - покупця. Це той з ким мені цікаво мати справу. Не на кожному підприємством нам
захочеться працювати, не кожний шеф мотивує до кращих результатів в роботі, і не
кожен клієнт мені бажаний. Що знає потенційний кандидат на вакансію про посаду?
Тільки те що йому розкаже працедавець про неї, інколи назву підприємства. Мало.
Ви коли робите важливу роботу ви що пробуєте всі варіанти рішень, мабуть деякі
моделюєте і відбираєте найкращі? А важлива розмова на співбесіді та ж робота. Тому
чітко: з ким, як, і доки
3 - конкурентів. Ау конкуренти? - мовчать... одні резюме пишуть, інші працюють на
результати які потім покажуть в своєму резюме, а ще їм за це гроші платять.
Розуміти тенденції ринку праці не зайве навіть якщо вас робота влаштовує, а тим
паче коли ви її хочете покинути.
Відпустіть гальма: рев мотору не заміняє переміщення, а позиція багатозначної
стриманості не веде до результату.
Не справити потрібного враження в розмові це 10 балів мінус вашій презентації
професійних навиків.
В живій компанії пропонують не зарплату, а можливості. Ви обираєте. Але щоб
отримати пропозицію можливостей, а не зарплати важливо вести розмову людини
здатної їх використати. Тобто те про що ми говорили ( читаємо спочатку пункти 1,2,3)
Результат буде відмінний.
Маємо безцінну можливість про це поговорити на форумі.
Теза 1 :
Чим краще ми робимо продажу, тим більше заробляємо.
Теза 2:
Наші можливості обмежуються нашою відкритістю
Теза 3 :
Все це фігня, але дуже хотілося б вірити у щось хорошеГрицак Андрій - 29-12-2005 у 16:39
Все це однобоко висвітлює питання.
Як на рахунок самооцінки? (хто може виставити стартову ціну?. Самооцінка часом не
адекватна).Тарас Ільчишин - 30-1-2006 у 22:39
не зовсім зрозумів написаного! До чого це?
Відносно роботи за зарплату: всі працюють за зарплату, але ми відрізняємся тим, що
хтось на неї молиться, а хтось пробує себе реалізувати в якихось галузах,
незважаючи на розмір тієї ж зарплати. Я вибрав для себе реалізацію своїх
можливостей.Tempika - 31-1-2006 у 07:50
...а я не працюю за зарплату, я працюю за горорар :-)polidrom - 31-1-2006 у 09:32
"Не працюйте за зарплату - ви безцінні" це звучить, дивно, якщо не просто
безглуздо.
Може вже краще просто сказати-"Не працюйте взагалі!", бо від роботи коні дохнуть.
Яке то має значення, як формально назвати грощі, які тобі платять за твою роботу.
Важливо, щоби робота була в задоволення, що означає, що і платять тобі за неї добре.
Бо, коли вважаєш, що тобі платять менше ніж ти заслуговуєш, то , яке може бути
задоволення від роботи. А вже чи то називається зарплатa, consultant fee, чи гонораро
справи не міняє.Володимир Горак - 16-3-2006 у 11:39
Проглянув свій допис і виникло бажання зробити поправку
- Багаті працюють за досвід який вони отримують в роботі, а бідні лише за зарплату
яка виплачується по професійному тарифу.
Радію за всіх хто робить те що йому подобається ефективно і прибутково.
З повагою
Володимир Горакvovka - 16-3-2006 у 14:21
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Володимир Горак
Проглянув свій допис і виникло бажання зробити поправку
- Багаті працюють за досвід який вони отримують в роботі, а бідні лише за зарплату
яка виплачується по професійному тарифу.
З цим таки мушу погодитися.
Цитата:
Радію за всіх хто робить те що йому подобається ефективно і прибутково.
Нажаль та сфера діяльності яка ефективна і прибуткова дуже часто д-у-у-у-же багато
кому не подобається. З власного досвіду
Хотя напевно так є в любому бізнесі..