Форум Рідного Міста

Рахунок в якому банку для ПП?

Рост - 25-1-2005 у 12:00

Привіт, народ.

В якому Львівському банку найкраще відкривати рахунок?
Сьогодні брав гроші в Авалі, звернув увагу на їх рекламу про рахунок і картку для ПП. Клянуться про 4 години для зарахування грошей на рахунок, але в мене є сумний досвід, коли гроші мені в тому Авалі йшли 4 доби...

Бажано ще, щоб відділення було в околицях Чупринки, кн.Ольги, В.Великого (універмаг Львів)...
Ну і можливість працювати через банкомат.

Анастасія Кулакова - 25-1-2005 у 13:43

А є у Львові відділення УкрСибБанку? Мала приємний досвід співпраці з цим банком (саме як ПП) протягом року. Гроші за годину були на рахунку. Але у Дніпропетровську його банкомати та відділки на кожному кроці, а от чи є вони у Львові - не звертала уваги. З Приватбанком намучилася - не можу вимовити словами як саме. Гроші десь блукали 2-3 дні. Відсотки досить високі, а на кожну додаткову операцію треба було принести "довідку на довідку". Але це мій власний, суб'єктивний досвід.

Рост - 25-1-2005 у 13:45

Дякую!
УкрСібБанк є, але банкоматів їхніх я не бачив (може не звертав уваги). Погляну...

Nazar - 25-1-2005 у 14:40

Я також рекомендую Укрсиб.
Банкомати є. Про Міленіум пам"ятаю, про все решта - слід на сайті глянути, їх там 6 чи 7.
Сам банк - мої сусіди, біля Арсену.
В мене нема проблем зняти з картки гроші:)

Hanor Narasson - 25-1-2005 у 21:26

Укрсиб - на вул. Галицькій (там де колись був іграшковий "Лис Микита). Там-же банкомат. Інше відділення - на Куліша (колишня Ботвіна), навпроти Газової. Чи є там банкомат- не звернув уваги.

Між-іншим, не обов"язково брати готівку в "рідних" банкоматах - треба запитати, які банки "дружні". Так, наприклад, по Приватбанківській карточці ті самі %% в банку "Дністер"

Ігор Ко - 26-1-2005 у 18:37

А як тобі надрабанка? їх відділення є на Сахарова, і банкомати в тих межах є аж два.

Анастасія Кулакова - 27-1-2005 у 08:43

Щодо банку "Надра", то можу попередити стосовно нього. Це банк "кишеньковий", з дуже невеликими активами і, відповідно, можливостями. Виник свого часу у м.Павлоград (Дніпропетровської обл.) як заклад для переводу безготівкових коштів у готівку за часів масової "прихватизації".

Ігор Ко - 27-1-2005 у 13:55

Може він і кишеньковий - але зате швидкий і зручний :)

vovka - 27-1-2005 у 20:13

Цитата:
Першим відправив користувач Нанушка
Щодо банку "Надра", то можу попередити стосовно нього. Це банк "кишеньковий", з дуже невеликими активами і, відповідно, можливостями. Виник свого часу у м.Павлоград (Дніпропетровської обл.) як заклад для переводу безготівкових коштів у готівку за часів масової "прихватизації".

З невеликими можливостями.. Ги :) Попередження має якесь підгрунтя, чи то так просто, людей налякати ?
Помоєму всякі укрсіби і рядом не стоять по можливостях..
В Укрсіба активів десь на 200 млн менше, в Надри їх біля 3 млрд. грн. Розвинена мережа філій і банкоматів по всій Україні.
Відділення є не тільки на Сахарова а і в центрі, на проспекті Свободи. Банкомати є на Антоновича, Патона (з-д. Лорта) в 5 парку, на Коперніка.. То з тих що я знаю.

Для ПП дуже дешево. Якщо треба щось конкретно, то я конкретно розпитаю, але наприклад послати платіжку коштує 80 копійок. Незалежно від суми. Незнаю чи в якихось інших банках таке є.

Якщо треба можу принести гору матеріалів про банк Надра :)

Анастасія Кулакова - 28-1-2005 у 09:14

Цитата:
Першим відправив користувач vovka
Цитата:
Першим відправив користувач Нанушка
Щодо банку "Надра", то можу попередити стосовно нього. Це банк "кишеньковий", з дуже невеликими активами і, відповідно, можливостями. Виник свого часу у м.Павлоград (Дніпропетровської обл.) як заклад для переводу безготівкових коштів у готівку за часів масової "прихватизації".

З невеликими можливостями.. Ги :) Попередження має якесь підгрунтя, чи то так просто, людей налякати ?


На початку цієї теми хтось попросив поради, чи я помиляюсь? Якщо на цьому Форумі люди звертаються по допомогу чи за порадою, то вони можуть розраховувати, що їм щось порадять щиро. Я не маю відомостей, наприклад, про банк Львів. Жодних. Бо він виник не в моєму регіоні, не "на моїх очах". Але Надра та Приват - це наші місцеві.

"Якщо треба можу принести гору матеріалів про банк Надра"

І окрім великої кількості рекламних матеріалів, які Ви можете надати (виходячи з Вашого допису), є деякі моменти, так би мовити "підводні камені", про які не пишуть у листівках з яскравими палітурками.

"Якщо треба щось конкретно, то я конкретно розпитаю"
У працівників банка? Вони розкажуть стількі гарного, що голова піде обертом, бо це їхня робота.
Не ображайтесь, будь ласка, на мій доволі різкий тон. Але я не мала ніякого підгрунтя і не мала на меті залякувати будь-кого.

Hanor Narasson - 28-1-2005 у 10:34

Моя порада - "між нама ПеПецями говорячи" :lol:

Якщо не збираєтесь тримати купу грошей на депозиті - то "стійкість" банку не дуже важлива.

Тому - вибирайте найближчий.
Я обслуговувався в "Авалі", але як відкрили "Приват" в 3 м. і 45 см (дісно!!! міряв!!!) від дверей мого магазину - перейшов туди. Економія часу перекрила втрати від вищих тарифів.

А щоб оцінити активи-пасиви банку - візьміть газету "Бізнес" - там ці дані періодично публікують.

Рост - 28-1-2005 у 11:24

Щойно один знаючий чоловік з Нацбанку сказав, що все нормально з банком Надра...
Так що от.

Користувач Олесь - 28-1-2005 у 11:56

Багато знайомих користуються тим банком Надра і задоволені. Зрештою, як тут казали, яка ріжниця, якщо великих грошей там не тримати, треба щоб було близько і щоб не було черг.

Хочу запитати, тут казали, що гроші довго не появляються на рахунку після готівкового вкладу - як таке можливо?

vovka - 28-1-2005 у 13:40

Цитата:
Першим відправив користувач Нанушка
На початку цієї теми хтось попросив поради, чи я помиляюсь? Якщо на цьому Форумі люди звертаються по допомогу чи за порадою, то вони можуть розраховувати, що їм щось порадять щиро.

Та я не маю нічого проти порад, але просто поради на чомусь мають базуватися...

Цитата:

У працівників банка? Вони розкажуть стількі гарного, що голова піде обертом, бо це їхня робота.
Не ображайтесь, будь ласка, на мій доволі різкий тон. Але я не мала ніякого підгрунтя і не мала на меті залякувати будь-кого.

Так, у працівників банку Надра. В мене там тато вже два роки працює. До того працював в банку Львів років з 10.
До того ще в одному вже нажаль неіснуючому банку :)
Тому відрізнити рекламу від реального стану речей по я думаю зможу. Зможу хоча б в тому контексті, коли варто звідтам гроші забирати, якщо там не дай Бог, щось не то буде.. В працівників завжди є більше інформації чим в клієнтів :)

To Рост. Якщо хочеш, то можем зайти в банк Надра в центрі, розпитаєш що до чого...

Hanor Narasson - 28-1-2005 у 22:23

Цитата:
Першим відправив користувач Користувач Олесь

Хочу запитати, тут казали, що гроші довго не появляються на рахунку після готівкового вкладу - як таке можливо?


В більшості випадків - чисто людський фактор. Спочатку здаєте готівку в касу. Касир передає операціоністові. І от: сидить операціоніст(ка), перед нею велика гора т.зв. "об"явок". Вона їх по одній вводить в комп. А вона ж теж жива людина...

Тут - перевага маленьких відділень великиз банків. Якщо "горить", то можна чемно попросити провести пошвидше, тим більше, що в маленькому банку вона сидить, як правило, при контуарі, а не в глибині залу.

А банк має бути великим, щоб не скляк так просто.:cool:

vovka - 3-2-2006 у 20:00

Сьогодні стикнувся з просто кричущою тупістю і нерозуміння клієнтів в банку Універсальний що на Коперніка 12. Недавно відкрилися, судячи зі всього штат набрали просто з вулиці..

Пробував отримати свої гроші по системі Анелік. Ну як завжди, тільки цього разу в цьому банку на жаль.

Прийшов. Запитався через перепрошую 3 рази чи можна отримати гроші через Анелік в операторів. З третьої спроби вони нарешті зрозуміли що я хочу зробити. Подивлися чи є перевод на моє імя - сказали що є.
Спиталися чи я знаю код, і імя відправника і імя одержувача. Показав їм свій листочок - зі всіма правильними даними. Окей, сказали перевод є - але код неправильний (хоча це брехня, оператор напевно просто перший раз по цій системі пробувала гроші видавати). Запропонували заповнити квитанцію. Я спитався чи є зміст заповняти якщо ви кажете код неправильний. Може я завтра прийду і уточню ? Кажуть заповнити і ПОДУМАТИ над кодом :) Ну я заповнив. Написав свій код. Віддаю. Оператор:
- Код невірний, я ж говорила подумати над кодом - там мають бути тільки цифри :D
Цікаво як я мав над ним подумати і що додумати - особливо якщо він правильний :)
Ну я запитався що робити - це ж адресна система і все одно гроші видають по паспорту на цю особу яку вони прийшли.
Сказали уточніть код і прийдіть знову.
Пішов. Звязався з Чехією . Уточнив код . Все правильно. Пояснили як формується код. Порекомендували іншим разом використати Приватбанк.

Пішов в інше відділення банку Універсальний з цікавості. Там мене проконсультували - і сказали що нібито все нормально, формат коду правильний. Поцікавилися в якому відділенні мені сказали що в коді неможе бути букв..

А суть як я підозрюю в тому що код виглядає типу так: GFDHSHS-3
Тобто декілька букв - а останні цифри це і конкретний код в конкретному відділенні конкретного банку. Отже я мав сказати (по логіці оператора) просто цифру 2. Хоча при отриманні грошей я завжди всюда називав повний код, і все відбувалося без проблем (наприклад в банку Дністер) .

Завтра піду розберуся, інакше накатаю скаргу на таких працівничків, і відізву перевод, хоча і втрачу комісію... Хто я їм такий - бігати за своїми грошима по декілька разів враховуючи що всі дані в мене правильні. Хай проценти на таких оборудках з притримання грошей на комусь іншому заробляють...

Одним словом - про це відділення враження вкрай негативні. Більше з ним справ мати не буду.

Юрій Марків - 4-2-2006 у 07:00

Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
В Укрсіба активів десь на 200 млн менше, в Надри їх біля 3 млрд. грн.


Гм... Згідно з інформацією від
АУБ (першість будь-якого з цих банків мені глибоко байдужа), за активами станом на 01.01.2006 Укрсиб на 4-му місці (10 669,19 млн. грн.), а Надра - на 8-му (5 922,5 млн. грн.). Причому потрібно від цих цифр віднімати 39-ий розділ балансу (міжфілійні розрахунки), бо за рахунок цього розділу активи можуть бути штучно роздуті. Також штучно роздувають активи за рахунок зустрічних розміщень коштів на 1500/1600 (Лоро/Ностро) рахунках. Висновок: цей показник - не показник :)

Юрій Марків - 4-2-2006 у 07:13

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Користувач Олесь
Хочу запитати, тут казали, що гроші довго не появляються на рахунку після готівкового вкладу - як таке можливо?


Бо багато банків мають операційний день лише до, скажімо, 4-ї години дня. Після цієї години гроші йдуть у "вечірню касу" і будуть на рахунку лише наступного робочого дня після проведення проводки в ОДБ. Такі обмеження вказують на "просунутість" аналітичного департаменту в хорошому сенсі цього слова, бо після закінчення опердня дані з ОДБ йдуть в масив консолідованих даних, що полегшує подальшу роботу з ними (не потрібно надалі консолідувати кожен рахунок за філіями та головним банком при запиті). Однак це б'є по клієнтах в плані зручності. Взагалі ідеал - це коли і опердень до пізньої години, і масив консолідованих даних заповнюється швиденько за допомогою консолі мейнфреймів...

Взагалі для більш професійних консультацій щодо вибору банку можу порадити форуми http://banker.org.ua , http://www.banker.com.ua/forum , http://dom.bankir.ru

Hanor Narasson - 4-2-2006 у 10:36

Ну, на жаль і НБУ недавно "просунувася" і тепер закінчує проводки по "міжбанку" о 18-й (раніше було до 19-ї).

vovka - 4-2-2006 у 12:55

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Efes
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
В Укрсіба активів десь на 200 млн менше, в Надри їх біля 3 млрд. грн.


Гм... Згідно з інформацією від
АУБ (першість будь-якого з цих банків мені глибоко байдужа), за активами станом на 01.01.2006 Укрсиб на 4-му місці (10 669,19 млн. грн.), а Надра - на 8-му (5 922,5 млн. грн.). Причому потрібно від цих цифр віднімати 39-ий розділ балансу (міжфілійні розрахунки), бо за рахунок цього розділу активи можуть бути штучно роздуті. Також штучно роздувають активи за рахунок зустрічних розміщень коштів на 1500/1600 (Лоро/Ностро) рахунках. Висновок: цей показник - не показник :)


Можливо через рік після мого повідомлення щось і змінилося :)

vovka - 6-2-2006 у 16:05

Розібрався з цим Універсальним. Нажаль для них, мої підозри справдилися.
Сьогодні правда знову незразу захотіли видати перевод бо знов говорили що неправильний номер, але після того як я на них надавив, пояснивши як цей номер формується, і порекомендував розібратися в своїх паперах - видали без проблем і вибачилися. Причому сьогодні це робила вже інша операторша - тому таке враження що там випадкові люди, які поняття в тому не мають, і ще пробують працювати з клієнтами... Ну чому я їм маю доводити що номер правильний і пояснювати як він формується і куди їм слід звернути увагу...

Скарг ніяких не писав - так як трохи не той характер щоб скарги писати, але варто було би... Одного клієнта вони вже втратили на рівному місці.

Громов Сергій - 6-2-2006 у 17:19

От власне. "Найкращість" банку - це поняття досить розпливчасте ... багато клієнтів пішли від нас, бо змінилося керівництво (у фірмі), а новий звик бачити банківськи виписки іншого банку :), а бухгалтера шкодують ...

2 vovka - хто твій батько, певно я його знаю !

vovka - 6-2-2006 у 17:37

Цитата:
2 vovka - хто твій батько, певно я його знаю !

Напевно знаєш.. 10 років в вас в банку працював :)

Громов Сергій - 6-2-2006 у 17:40

Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Цитата:
2 vovka - хто твій батько, певно я його знаю !

Напевно знаєш.. 10 років в вас в банку працював :)


Ну то звичайно що знаю !!!!!!!!!! (якщо 10 років в нас в банку працював) :lol:

От тільки маленький нюанс - про тебе я ніц не знаю, і вгадати про кого йдеться вкрай тяжко

vovka - 6-2-2006 у 17:57

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Цитата:
2 vovka - хто твій батько, певно я його знаю !

Напевно знаєш.. 10 років в вас в банку працював :)


Ну то звичайно що знаю !!!!!!!!!! (якщо 10 років в нас в банку працював) :lol:

От тільки маленький нюанс - про тебе я ніц не знаю, і вгадати про кого йдеться вкрай тяжко

Відписав в приват.

Тарас Чугай - 17-5-2006 у 10:33

Абсолютно не згоден з тезою, що вибирати слід той банк, який ближчий. Зараз більшість банків надають послуги електронними каналами, тому це взагалі не критерій. Також не згоден з тезою, що надійність банку не має значення. Це серед іншого і ваш імідж як підприємця, в якому банку ви обслуговуєтесь. У статті в журналі Експерт http://www.expert.ua/articles/21/0/1928/ є доволі цікавий рейтинг надійності українських банків.

P.S. Особисто мені подобається Укрексим і не подобається Приват.

Громов Сергій - 17-5-2006 у 11:06

Одначе територіальний принцип буде дуже важливий, коли тобі (твому бухгалтеру) потрібно буде щоденно носити виручку у банк .......... а от заради іміжду - то можна у всіх банках відкрити по рахунку і буде супер круто !

Тарас Чугай - 17-5-2006 у 11:13

Отут я згоден. Про готівку я щось не подумав, бо мене це не стосується. Щодо надійності, повторюсь, для мене це основний показник при виборі банку. Хочеться вночі спати спокійно.


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
Одначе територіальний принцип буде дуже важливий, коли тобі (твому бухгалтеру) потрібно буде щоденно носити виручку у банк .......... а от заради іміжду - то можна у всіх банках відкрити по рахунку і буде супер круто !

Громов Сергій - 17-5-2006 у 11:30

В нашій державі діє закон: "Якщо Ви позичили 1000 гривень - це ваші проблеми, якщо 1000000000 - це проблеми банку"

Отже, до чого я все це приплів - то те що всі банки ходять під НБУ, а преценденти зникнення найпотужніших банків були.