Ростислав Пелещишин - 19-11-2002 у 16:17
Для надання в оренду земельної ділянки і подальшого оформлення дозволу на
розміщення малих архітектурних форм ( кіоски, павільйони, літні майданчики)
(надалі МАФ) необхідно подати заступнику міського голови з питань містобудуваня
та землеустрою: письмову заяву; доручення на оформлення документів; статут
юридичної особи; нотаріально завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію;
довідку про внесення до ЄДРПУО; довідку про присвоєння ідентифікаційного коду;
копію договору оренди, якщо укладався; нотаріально завірену письмову згоду
власника земельної ділянки; викопіювання з топографо-геодезичної основи М 1:500 із
зазначенням орієнтованого розміщення МАФ; фотографії МАФ (з фасаду і збоку); інші
документи за необхідністю.
За наявності всіх необхідних документів заява реєструється. Далі управління
архітектури і містобудування Львівської міської Ради розглядає та готує в 10
денний термін висновок про термін можливого розміщення МАФ на даній ділянці,
погодження схеми прив”язки МАФ, про відповідність існуючого об”акта
індивідуальному, типовому, чи повторно приміненому проекту та сучасним вимогам
до об”ємно-просторових вирішень МАФ; (для існуючих об”єктів); скеровує в
госпрозрахунковий підрозділ копію заяви та копію викопіровки, яке втермін 15 днів
готує підтверджене інженерними службами міста наявних інженерних мереж.
Львівське міське управління земельних ресурсів у 15 денний термін готує висновки
щодо умов відведення земельної ділянки, перевіряє оплату за користування зем.
ділянкою (для існуючих).
За наявності позитивного висновку міського управління земельних ресурсів та
управління архітектури та містобудування управління природніх ресурсів та
регулювання земельних відносин забезпечує підготовку та подачу матеріалів на
засідання постійної комісії землеустрою, будівництва та архітектури, яка в
двотижневий строк дає висновок на основі якого готується проект ухвали: про
погодження розміщення МАФ та про продовження договору оренди (для існуючих) або
про погодження місця розміщення МАФ та надання дозволу на складання проекту
відведення земельної ділянки.
До проекту ухвали додаються: заява; висновок УАМ; висновок ЛМУЗР; витяг з
протоколу постійної комісії; схема прив’язки об”акта на топографо-геодезичній
основі; копія договору оренди земельної ділянки (якщо такий укладався); копія
платіжки про сплату оренди земельної ділянки. На підставі ухвали замовник
розробляє паспорт прив”язки МАФ, а при необхідності замовляє в управлінні
містобудування індивідуальний проект.
Проект відведення земельної ділянки повинен містити: ухвалу; документи які
готувалися на отримання ухвали; відкореговану схему прив”язки; акт вибору
земельної ділянки; висновки міського управління земельних ресурсів,
природоохоронного та санітарно охоронного органу, матеріали
топографо-геодезичних робіт.
На основі проекту та позитивного висновку землевпорядної експертизи проекту
управління природних ресурсів готує ухвалу про надання земельної ділянки в
оренду.