Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відносини між побутовими споживачами електричної енергії та ПАТ
«Львівобленерго» регулюються Правилами користування електричною енергією для
населення (далі ПКЕЕН), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 1357
від 26 липня 1999 року.
Згідно з п. 19 ПКЕЕН, розрахунки населення за спожиту електричну енергію
здійснюються за діючими тарифами (цінами) для населення на підставі показань
приладів обліку.
У відповідності до п.21 ПКЕЕН знімання показань приладів обліку проводиться
споживачем щомісяця. Енергопостачальник має право контролювати правильність
знімання показань приладів обліку та оформлення платіжних документів.
Якщо доступ до приладу обліку неможливий, представник енергопостачальника
виписує платіжний документ на підставі даних про фактичне споживання
електричної енергії за попередній період, про що робиться відповідна позначка в
особовому рахунку споживача.
Якщо протягом двох розрахункових періодів представник енергопостачальника не
мав доступу до приладу обліку, він залишає споживачу в поштовій скриньці
повідомлення про дату наступного відвідання чи прохання передати показання
приладу обліку енергопостачальнику. Якщо після цього споживач не передав
відомостей про кількість спожитої електричної енергії, енергопостачальник має
право через 30 днів після дати відправлення письмового попередження припинити
постачання електричної енергії споживачу (п.30 ПКЕЕН).
А тому, виходячи з вищевказаного ПКЕЕН не передбачено подача показань
електролічильника через інтернет.
З повагою
Інформаційно-консультаційний центр |